nie pali... co tu sie dzieje?

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

quicky
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 7:37 pm

nie pali... co tu sie dzieje?

Post autor: quicky » sob lis 22, 2008 6:28 pm

witam serdecznie... problem:
z rana nie chce zapalić- trzeba przepompować i porządnie zakręcić...czasami nawet sporo ponad 45-60 sekund... nie wiem czym to jest z powodowane
...przed zmiana głowicy bylo wszystko ok palił na dotyk, po zaczęły być problemy...nie cieknie nie ubywa płynów niema spadku mocy...
jak juz odpali...caly dzien niema problemu... problem zawsze występuje po nocy.... ostatnio wymieniłem wszystkie filtry i świece....
proszę o pomoc.... możn jest tutaj ktoś kto miał podobny problem....?
z gory przepraszam za bledy...:)))

quicky
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 7:37 pm

Post autor: quicky » sob lis 22, 2008 6:42 pm

zapomnialem doac 2,4 td 2LT II rocznik 2000
z gory przepraszam za bledy...:)))

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » sob lis 22, 2008 8:56 pm

Sprawdź, czy świece grzeją naprawdę. Znaczy woltomierzem, czy dochodzi napięcie. Może być skopcony stycznik lub bezpiecznik świec, usterka niewykrywalna przez elektronikę silnika.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

quicky
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 7:37 pm

Post autor: quicky » ndz lis 23, 2008 12:51 am

ale czemuproblemy tylko po nocy.... tego tu nierozumiem...swiece nowe grzeja sprawdzone i dalej ta ssama spiewka...
z gory przepraszam za bledy...:)))

Nikos
Posty: 447
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Nikos » ndz lis 23, 2008 2:13 am

mozesz i pewnie masz nieszczelny uklad paliwowy.

Przez noc zapowietrza ci się dlatego rano jest problem.

Za dnia jak jezdzisz nie zdąży się zapowietrzyć.... generalnie jest to objaw typowy dla nieszczelnej pompki przy filtrze paliwa. Ale jezeli miales zrzucana glowice to pewnie w przewodach paliwowych masz problem.

arekg
 
 
Posty: 247
Rejestracja: śr lis 10, 2004 9:11 pm
Lokalizacja: pomorze

Post autor: arekg » ndz lis 23, 2008 7:41 am

też mi od razu to przyszło na myśl
spróbuj go po nocy na krótko pizgnąć i będziesz wiedział czy układ, jak znam życie pompka nie trzyma i paliwo cofa się do maksa a zanim pociągnie to trochę musi potrwać .

quicky
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 7:37 pm

dzieki:)

Post autor: quicky » śr lis 26, 2008 11:58 pm

Panowie dziekuje bardzo.... okazalo sie ze bezpiecznik byl latany i na pierwszy wglad pod maske nic nie bylo widac.... przy blirzszyh ogledzinach ...glow,abs:) wymienilem bo akurat jakims dziwnym trafem kolega do swojej hily kupil i niewykorzystal.....i jak reka odjąć:) dzieki wielkie za pomoc....hila jezdzi jak marzenie :)
z gory przepraszam za bledy...:)))

Nikos
Posty: 447
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: dzieki:)

Post autor: Nikos » pt lis 28, 2008 12:17 pm

quicky pisze:Panowie dziekuje bardzo.... okazalo sie ze bezpiecznik byl latany i na pierwszy wglad pod maske nic nie bylo widac.... przy blirzszyh ogledzinach ...glow,abs:) wymienilem bo akurat jakims dziwnym trafem kolega do swojej hily kupil i niewykorzystal.....i jak reka odjąć:) dzieki wielkie za pomoc....hila jezdzi jak marzenie :)

Nie koncz sprawy na wymianie bezpiecznika.

Moze masz gdzies jakis kabel przetarty...... sprawdz przyczyne przepalenia i ją usuń ba za tydzien znowu sie przepali i znowu bedzie post ze nie odpala.

quicky
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 7:37 pm

Post autor: quicky » śr gru 10, 2008 6:39 pm

tym razem gorzej..... wsiorbalo mi dwa akumulatory kazdy po 680 amper czy ja to tam sie pisze....razem lekko ponad 1300amperkow w niecale 6 godzin,.....:) cudownie .... wymienilem kolejny bezpiecznik tym razem jakis stary.... i tak jak by podor pradu zmalal do 0,30ampera zauwarzylem ze jak wypielem kosc glow plug relay to tak spadlo a z podpieta jest.... ponad 3,5a... czy to moglo mi rozladowac obydwa akumulatory? jakies podpowiedzi?
z gory przepraszam za bledy...:)))

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości