Czy w LJ70 zda egzamin

Moderator: Mroczny
Mam na oko identyczną i ona pochodzi na 100% z mojego starego audi qatro 2,2tutbo..Bezrzecze4x4 pisze:http://moto.allegro.pl/item641172890_in ... kazja.html
Czy w LJ70 zda egzaminczy jest sens zabawy ? motal ktos juz ? jakies zdjecia ? czy sobie nie zawracac tym glowy ?
czekaj czekaj prosiłbym jaśniej po co ten wentylator i po co zmieniać ustawienia pompyelmex pisze:Za parę dni zamontuję swój intercoler wyjęty z Pajero 2,8
jest on montowany pod maską i ma wentylator wspomagający od dołu
czyli ciągnie powietrze przez chłodnicę jak auto poruszą się zbyt wolno
a rośnie ciśnienie w chłodnicy
trzeba pamiętać o ustawieniu pompy wtryskowej po takich zmianach
jest to bardzo ważne
widziałem taką dokładkę i mogę powiedzieć że nie właściciel w najśmielszych
oczekiwaniach nie spodziewał się takiej różnicy
Jak powietrze jest chlodniejsze to jest bardziej "scisniete" i mozna go wiecej wtloczyc do cylindra. I wtedy, jesli nie przeregulujesz pompy wtryskowej, mieszanka jest ubozsza.ArturoK4 pisze:czekaj czekaj prosiłbym jaśniej po co ten wentylator i po co zmieniać ustawienia pompy
montując interculer nie zmieniasz nic oprócz tego że powietrze będzie bardziej chłodne
teraz kumam o co @elmexowi chodziłoapede pisze:Wentylator po to zeby zwiekszyc przeplyw powietrze oplywajacego intercooler jak jedziesz wolno. Dokladnie po to samo jest wentylator chlodnicy.
Jak powietrze jest chlodniejsze to jest bardziej "scisniete" i mozna go wiecej wtloczyc do cylindra. I wtedy, jesli nie przeregulujesz pompy wtryskowej, mieszanka jest ubozsza.ArturoK4 pisze:czekaj czekaj prosiłbym jaśniej po co ten wentylator i po co zmieniać ustawienia pompy
montując interculer nie zmieniasz nic oprócz tego że powietrze będzie bardziej chłodne
Ubogą dawką diesla nie uszkodzisz w przeciwieństwie do benzyniaka, więc pompę należy wyregulować aby otrzymać "jedynie" więcej mocy.apede pisze:Wentylator po to zeby zwiekszyc przeplyw powietrze oplywajacego intercooler jak jedziesz wolno. Dokladnie po to samo jest wentylator chlodnicy.
Jak powietrze jest chlodniejsze to jest bardziej "scisniete" i mozna go wiecej wtloczyc do cylindra. I wtedy, jesli nie przeregulujesz pompy wtryskowej, mieszanka jest ubozsza.ArturoK4 pisze:czekaj czekaj prosiłbym jaśniej po co ten wentylator i po co zmieniać ustawienia pompy
montując interculer nie zmieniasz nic oprócz tego że powietrze będzie bardziej chłodne
Uboga mieszanka w dieslu prowadzi tylko do obniżenia temperatury spalania - zupełnie odwrotnie niż w silniku benzynowym.elmex pisze:Dla uczących się
choć ja też się cały czas uczę
co się dzieje z silnikiem jak jest zbyt uboga mieszanka do spalania podana w komorę ?
wyższa temperatura a co za tym idzie wypalają się zawory i uszkadza się głowica
no oczywiście nie od razu ten proces trochę trwa ale zubożenie mieszanki prowadzi do takich uszkodzeń
Uboga mieszanka w dieslu prowadzi tylko do obniżenia temperatury spalania - zupełnie odwrotnie niż w silniku benzynowym.N2O pisze:
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość