4 runner pływanie {wybieranie nierówności asfaltu
Moderator: Mroczny
4 runner pływanie {wybieranie nierówności asfaltu
witam wszystkich posiadaczy tegóż autka. mam takie pytanie czy macie ten sam problem lub w czym tkwi on. moja toyota choć luzów nie ma pływa po drodze .po prostu wybiera koleiny że cały czas muszę ją pilnować bo rowy głębokie.jeżdżę na oponach o szer 265 i nie wiem czy zmiana czegokolwiek tu coś pomoże .może któryś z was miałten sam problem???
Re: 4 runner pływanie {wybieranie nierówności asfaltu
jeśli jesteś lajkonikiem w temacie mechanicznym to udaj się do stacji kontroli pojazdów i za 1-2 dyszki koleś sprawdzi Ci zawieszenie itd.BUNIO pisze:witam wszystkich posiadaczy tegóż autka. mam takie pytanie czy macie ten sam problem lub w czym tkwi on. moja toyota choć luzów nie ma pływa po drodze .po prostu wybiera koleiny że cały czas muszę ją pilnować bo rowy głębokie.jeżdżę na oponach o szer 265 i nie wiem czy zmiana czegokolwiek tu coś pomoże .może któryś z was miałten sam problem???
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: 4 runner pływanie {wybieranie nierówności asfaltu
jak nie wieżysz w moje zdolności jako mechanik to możesz mnie przepytać
ja podejżewam że może czas zmienić fachowca od zbieżności bo cały czas jeżdżę do tego samego
-
rokfor32
-

- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: 4 runner pływanie {wybieranie nierówności asfaltu
Ten typ tak ma, zjawisko narasta wraz z wiekiem, a dodatkowo potęgowane jest przez szerokie koła.
Jeżeli jesteś absolutnie pewien stanu tulei zawieszenia, również tylnego, oraz łożysk w piastach, to pozostaje znaleźć stację, na której mechanicy od geometrii kół znają się na swojej robocie, i skontrolować POCHYLENIE SWORZNIA ZWROTNICY.
Natomiast o regulacji tego od ręki prawie na pewno możesz zapomnieć, chyba że masz już kupiony nowy zestaw tulei dolnego wahacza
. To cholerstwo ciężko ruszyć nawet w kilkuletnim zaledwie aucie, a w starszym egzemplarzu to trzeba wycinać palnikiem.
Jeżeli jesteś absolutnie pewien stanu tulei zawieszenia, również tylnego, oraz łożysk w piastach, to pozostaje znaleźć stację, na której mechanicy od geometrii kół znają się na swojej robocie, i skontrolować POCHYLENIE SWORZNIA ZWROTNICY.
Natomiast o regulacji tego od ręki prawie na pewno możesz zapomnieć, chyba że masz już kupiony nowy zestaw tulei dolnego wahacza
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: 4 runner pływanie {wybieranie nierówności asfaltu
niesmiertelne howno IFs
tuleje wachaczy zamiennika brak , sworznie wachaczy zamienniki gownianee a genuin drogi
a btw zacznij od zbierznosci i koniecznie wywarazania opon! powaznie
niedawno dostwaelm qrwicy, geometria nowe sworznie nowe tuleje a telep przeokrutny, brak pomyslow
az w koncu zmienilem glupa oponiarza zbadal wymamrotal dolozyl ciezarkow i nagle cud , hill pojechalo prosto
fuk taka pierdola
ale to wersja bardzo optymistyczna
, raczej jak Rokfor prawi...
tuleje wachaczy zamiennika brak , sworznie wachaczy zamienniki gownianee a genuin drogi
a btw zacznij od zbierznosci i koniecznie wywarazania opon! powaznie
niedawno dostwaelm qrwicy, geometria nowe sworznie nowe tuleje a telep przeokrutny, brak pomyslow
az w koncu zmienilem glupa oponiarza zbadal wymamrotal dolozyl ciezarkow i nagle cud , hill pojechalo prosto
ale to wersja bardzo optymistyczna
Re: 4 runner pływanie {wybieranie nierówności asfaltu
chyba macie rację
muszę coś z tym zrobić bo zakładam nówki oponki więc szkoda by je pocięło
pozatym nigdy terenówka nie bedzie osobówką i na odwrót.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


