

Moderator: Mroczny
zdecydowanie ładniejszy design niż wersja 5 drzwiowa i zdecydowanie lepsza wersja nadwoziowa do lekko off roadu. Łatwiej się parkuje, trochę gorzej zachowuje się na szybko pokonywanych zakrętach. Jeśli nie masz czteroosobowej rodziny to bierzRafalll pisze:Co sądzicie o tym samochodzie w krótkiej wersji ?Przeznaczenie auta to jazda po mieście i może czasami bardzo bardzo lajtowy terenik ?
pytanie laickie jest - w porównaniu do HZJ78 to hoojowo w porównaniu do Daewoo Tico bardzo dobrze.Rafalll pisze:A jak z wytrzymałością wszelkich podzespołów oraz zawieszeniem ?
liftowałeś zawieszenie?tkocy20 pisze:powyżej 160 na godzinę trudno trafić w drogę.
![]()
jako użytkownik krótkiej:Rafalll pisze:Co sądzicie o tym samochodzie w krótkiej wersji ?Przeznaczenie auta to jazda po mieście i może czasami bardzo bardzo lajtowy terenik ?
auto na seryjnym zawieszeniu jakością prowadzenia się na zakrętach odbiega od Toyoty Avensis a co dopiero jak podkładki zmotasz pod sprężyny. Pomijać jakość wykonania liftu to po co Ci ten 30mm liftRafalll pisze:Samochód bedzie poddany lifcie zawieszenia o jakieś 3 cm (flansze pod sprężyny) czy to pogorszy komfort jazdy po czarnym ?
oszczędnością i pracą ludzie się bogacąMroczny pisze:bieda-lift w 120tce?
czad
gdyby ciężka praca bogaciła ludzi to niewolnicy byliby krezusamibusz pisze:oszczędnością i pracą ludzie się bogacąMroczny pisze:bieda-lift w 120tce?
czad
faktbusz pisze: oszczędnością i pracą ludzie się bogacą
busz pisze:oszczędnością i pracą ludzie się bogacąMroczny pisze:bieda-lift w 120tce?
czad
jak do bardzo lajtowego terenu to po co podnosić?Rafalll pisze:Czyli co ? Nie warto podnosić tego samochodu ?
czy ty aby nie masz luzów na przekładni kierowniczej albo skopanych amortyzatorów? to mało prawdopodobne w 3 letniej toyocie, ale też dziwne że masz problemy z torem jazdy przy 160 km/h.tkocy20 pisze:zero jazdy po twardym i wciąż zero offroadu.
Wszystko jest OK, po prostu zawiecha Landa to dupowóz a masa i silnik to turbowóz. razem im nie do pary. na wprost jest pięknie choć niepewnie ale jak przyjdzie hamować w zakręcie to albo ESP, albo zdrowaśka albo poboczebusz pisze:czy ty aby nie masz luzów na przekładni kierowniczej albo skopanych amortyzatorów? to mało prawdopodobne w 3 letniej toyocie, ale też dziwne że masz problemy z torem jazdy przy 160 km/h.tkocy20 pisze:zero jazdy po twardym i wciąż zero offroadu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości