



Moderator: Mroczny
dzikus1200 pisze:Dzięki za opinie, z tego co mówicie wnioskuję, że jak opony typu AT lub MT dają radę w zimę , oczywiście zawsze trzeba brać poprawkę na to , że to opona terenowa. Rozumie, że bieżnik robi swoje i nie ma tragedii takiej jak jeżdżąc np. osobówką w zimę na letnich.
Pozdrawiam
hej Rokfor, czy mógłbys przybliżyć co oznacza nacinanie i jak to sie robi - moze jakies zdjęcia?rokfor32 pisze: W Isla nacina sie emteki, żeby można było w miarę bezpiecznie jeździć na nich zimą,
W Polsce zakolcowanie odpada, więc tylko mikronacięcia. I naprawdę warto
WojtekSz pisze:hej Rokfor, czy mógłbys przybliżyć co oznacza nacinanie i jak to sie robi - moze jakies zdjęcia?rokfor32 pisze: W Isla nacina sie emteki, żeby można było w miarę bezpiecznie jeździć na nich zimą,
W Polsce zakolcowanie odpada, więc tylko mikronacięcia. I naprawdę warto
Też popieram i stosuję zimówki, ale w rowach to mi się raczej kojarzą wypasione suvy na zimówkach, których właściciele uważają, że mają patent na nieśmiertelność. Stały napęd na 4 plus elektroniczne pomagajki dają pewność siebie supermena. Jak kilkanaście lat temu jeździłem bez zimówek (osobowym), to pamiętem, że trudno było wpaść w dobry poślizg, bo trudno było się rozpędzićmaczeta pisze:- i
- LUDZIECZY NIE ZNACIE TERENOWYCH AUT NA M/T W ZIMIE W ROWACH ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość