

Moderator: Mroczny
Rokfor, poszukaj takiego modelu HDJ78-silnik 1HD-FTE bo było takie cudorokfor32 pisze:Toyota nie zdecydowała się na puszczenie modelu J78 z silnikiem 4,2 w wersji turbo w oryginale. Gdyby tak było - nie byłby to model HZJ, a HDJ, i silnik taki jak w J8.
200 KM w J7 -bajka....KamiL200 pisze:Rokfor, poszukaj takiego modelu HDJ78-silnik 1HD-FTE bo było takie cudorokfor32 pisze:Toyota nie zdecydowała się na puszczenie modelu J78 z silnikiem 4,2 w wersji turbo w oryginale. Gdyby tak było - nie byłby to model HZJ, a HDJ, i silnik taki jak w J8.![]()
http://www.toyodiy.com/parts/q_G_2001_T ... HDJ78.html
Piter69A pisze:200 KM w J7 -bajka....KamiL200 pisze:Rokfor, poszukaj takiego modelu HDJ78-silnik 1HD-FTE bo było takie cudorokfor32 pisze:Toyota nie zdecydowała się na puszczenie modelu J78 z silnikiem 4,2 w wersji turbo w oryginale. Gdyby tak było - nie byłby to model HZJ, a HDJ, i silnik taki jak w J8.![]()
http://www.toyodiy.com/parts/q_G_2001_T ... HDJ78.html![]()
Powiem szczerze, że to by mi wystarczyłosebastian2357 pisze:Jest cuś takiego http://www.axtturbo.com.au/toy3B.html.
Ja akurat widziałem swap 12H-T do LJ70. fajnie wyszło, ino właściciel mówił, że musiał wymienić też tylny most (na full float), bo mu ten silnik półośki ukręcał (na 38") i kółka odpadały. W przypadku swapu zamiast 3B - skrzynka jest taka sama, do wymiany jest dzwon sprzęgła. Ten dzwon jest taki sam w 2H i 12H-T, jakby ktoś miał problem.sebastian2357 pisze:A jak technicznie wyglądałby swap 12H-T w miejsce 3B? Skrzynia ta sama czy inna, miejsca pod maska starczy? @Rokfor widziałes cos takiego?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości