RAVka z Usanii - co do przeróbki

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

RAVka z Usanii - co do przeróbki

Post autor: Adampio » wt mar 22, 2011 7:20 pm

Występuje tu gościnnie bo jestem od zawsze UAZ-owiec, ale musze pomóc podjąć decyzje mojej siostrze, która mieszka na stałe w Usanii i ma przenieść się na 4-5 lat do Austrii. No i stoi przed dylematem czy zabrać ze sobą swoja prawie nową RAV-ke (kupiona jesienią 2009, model z 2010).
VIN rzeczonej to: 2T3BK4DV7AW017522

Podstawowe problem jakie widzę to:
a) konieczność przeróbki reflektorów,
b) wysokie OC (pojemność 3,5 litra),
c) ewentualne problemy z serwisowaniem wersji amerykańskiej (automat i nietypowy 6-cylindrowy silnik).
Autko ma służyć głownie do turystyki po Europie, bo na miejscu praca będzie siedząca w obrębie komunikacji miejskiej.
Przeróbkę świateł można by pewnie zrobić w Polsce.
Czy ktoś z Was przerabiał może taki temat i mógłby coś doradzić?

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: RAVka z Usanii - co do przeróbki

Post autor: Mroczny » wt mar 22, 2011 7:29 pm

nie, nie jestem z Usanii
:)21

ale skoro wóz świeży i dobry to bym targał ze sobą..

Na pewno zmiana lampek i większe oc skompensuje ewentualna utrata wartości w wypadku sprzedania..

trza policzyć i wybrać co się bardziej pyli..

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Re: RAVka z Usanii - co do przeróbki

Post autor: lesio jeep » ndz maja 22, 2011 8:14 pm

to zalezy czy ten model ma homologacie yewropejska tak latwo sie w austri
ichnego auta nie zarejestruje
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: RAVka z Usanii - co do przeróbki

Post autor: Adampio » pn maja 23, 2011 9:02 am

Sprawa się sama rozwiązała bo ilość potencjalnych problemow z rejestracją (m.in. model robiony w Kandzie tylko na rynek USA-ński i zabójcze OC - 2000 EUR - w AT od 3,5 litrowego silnika) spowodowała skuteczną sprzedaż automobila w USA-nii.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości