Chyba musze dokładniej przeglądać działy na tlc - do J8 mało zaglądam ...
Pisałem juz kiedyś jak się ten problem załatwia - ale jeszcze raz.
Kupuje sie dowolny płaski harmonijkowy filtr - może być kabinówka np. z yarisa, ale może też być silnikowy (ma lepszy stopień filtracji, ale się będzie odpowiednio szybciej zapychał).
Wyjmuje sie łączkik nawiewu (ten plastikowy tunel między wiatrakiem a resztą airboxa), i wkleja ten harmonijkowy wkład do wnętrza tego tunelu. Metoda dowolna, byle było szczelne. Ja dociąłem na miarę, i obleciałem uszczelniaczem poliuretanowym. Działa to bardzo wydajnie, ja mam u siebie zamontowane od dawna
Ta metoda nie sprawdza się przy autach z klimą, niestety, bo parownik klimy wchodzi zamiast tego plastikowego tunelu. Może i dałoby się tam miejsce znaleźć, ale to musi być łatwo demontowale, a parownik jak już się zapoda, to jest podpięty wężami do reszty układu A/C, i doopa.