230E -->> 300D (300TD) - KOSZTY
Moderator: Mroczny
jak popatrzysz od strony kół pasowych to zobaczysz różnicę
http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm
wkładam do Moga 404 300D z beczki i jest zasadnicza różnica w bloku między TD a D ,mowa oczywiście o silnikach wystepujących w beczkach
Porównaj silnik tez z linku
http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm
wkładam do Moga 404 300D z beczki i jest zasadnicza różnica w bloku między TD a D ,mowa oczywiście o silnikach wystepujących w beczkach
Porównaj silnik tez z linku
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Z moich obliczeń - wszelakich - wynika, że najtańszym rozwiązaniem jest zakup innej G z naszym docelowym silnikiem i przekładka.
Mamy wtedy wszystkie (!) części.
Pozostaje nam pozamieniać silniki lub sprzedać tą 2 sztukę na części.
Ja to wszystko troszkę zamotałem - ale najważniejszy jest efekt docelowy
Póki co - moja przekładka zbliża się ku końcowi.
Będzie więc 6-cylindrowy 300TD, zostaję przy moim sprzęgle i mojej skrzyni 4 biegowej.
Aaaaa, dla ciekawskich - przyczyną awarii mojego silniczka 2.3E było zassanie błocka spod uszczelki kolektora ssącego
W silniku - rzeźnia
Ps. Problemy przy przekładce opiszę w kilku słowach później, jak już ewidentnie wszystko pokończę
Mamy wtedy wszystkie (!) części.
Pozostaje nam pozamieniać silniki lub sprzedać tą 2 sztukę na części.
Ja to wszystko troszkę zamotałem - ale najważniejszy jest efekt docelowy

Póki co - moja przekładka zbliża się ku końcowi.
Będzie więc 6-cylindrowy 300TD, zostaję przy moim sprzęgle i mojej skrzyni 4 biegowej.
Aaaaa, dla ciekawskich - przyczyną awarii mojego silniczka 2.3E było zassanie błocka spod uszczelki kolektora ssącego

W silniku - rzeźnia

Ps. Problemy przy przekładce opiszę w kilku słowach później, jak już ewidentnie wszystko pokończę

G460 300TD '88 33" +4"
-> Badania Techniczne Pojazdów ..
-> Badania Techniczne Pojazdów ..
- krzysztof1908
-
- Posty: 246
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 9:38 pm
- Lokalizacja: kalisz
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
ktoś zdaje się że szukał 300TD http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... owo=silnik
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
Za 1.000 zł remont silnika ? Wolne żarty, Panowie, wolne żarty ...
G460 300TD '88 33" +4"
-> Badania Techniczne Pojazdów ..
-> Badania Techniczne Pojazdów ..
- krzysztof1908
-
- Posty: 246
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 9:38 pm
- Lokalizacja: kalisz
do michała g
jest to firma handlująca silnikami a pani tam pracuje . mają magazyny z różnym sprzętem : dobry powyżej 2000r silnik kosztuje tam od 6000 w górę a kupki złomu z którego możesz wyciągnąć jakąś śrubkę albo wsporniczek lub inną duperelę sprzedają po 300 jak leci...chcesz to zadzwoń i sprawdź....
kia rocsta 1,8 mercedes G
WITAM WłAśNIE ROBIłEM RóżNE WERSJE dopasowywałem różne mosty i skrzynie w tym 5biegów od kaczki z nadbiegiem,i w końcu do silnika 300td od 124 wsadziłem skrzynie i sprzęgło oryginalne od g 4biegi.przełożenie takie same jak w 5bieg.tylko 1bieg ma inne 1-4,75 w 5bieg. a 1-4,5 w oryginale.trzeba przełożyć obudowe sprzęgła z lewej strony rozrusznik.mosty mam od 250d czyli 5.28.koła 35simexy.i fura lata na asfalcie robi piski.jest super na razie.N@rbi pisze:Z moich obliczeń - wszelakich - wynika, że najtańszym rozwiązaniem jest zakup innej G z naszym docelowym silnikiem i przekładka.
Mamy wtedy wszystkie (!) części.
Pozostaje nam pozamieniać silniki lub sprzedać tą 2 sztukę na części.
Ja to wszystko troszkę zamotałem - ale najważniejszy jest efekt docelowy![]()
Póki co - moja przekładka zbliża się ku końcowi.
Będzie więc 6-cylindrowy 300TD, zostaję przy moim sprzęgle i mojej skrzyni 4 biegowej.
Aaaaa, dla ciekawskich - przyczyną awarii mojego silniczka 2.3E było zassanie błocka spod uszczelki kolektora ssącego
W silniku - rzeźnia
Ps. Problemy przy przekładce opiszę w kilku słowach później, jak już ewidentnie wszystko pokończę
WITAM WłAśNIE ROBIłEM RóżNE WERSJE dopasowywałem różne mosty i skrzynie w tym 5biegów od kaczki z nadbiegiem,i w końcu do silnika 300td od 124 wsadziłem skrzynie i sprzęgło oryginalne od g 4biegi.przełożenie takie same jak w 5bieg.tylko 1bieg ma inne 1-4,75 w 5bieg. a 1-4,5 w oryginale.trzeba przełożyć obudowe sprzęgła z lewej strony rozrusznik.mosty mam od 250d czyli 5.28.koła 35simexy.i fura lata na asfalcie robi piski.jest super na razie.[/quote]
Czy z miskom coś robiłeś
Ja taki motor wadzam i ta miska coś patrzy na gruszke
Czy z miskom coś robiłeś

Ja taki motor wadzam i ta miska coś patrzy na gruszke
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku
gdyby ból występował dopiero po roku
Czy z miskom coś robiłeś4x4rd pisze:WITAM WłAśNIE ROBIłEM RóżNE WERSJE dopasowywałem różne mosty i skrzynie w tym 5biegów od kaczki z nadbiegiem,i w końcu do silnika 300td od 124 wsadziłem skrzynie i sprzęgło oryginalne od g 4biegi.przełożenie takie same jak w 5bieg.tylko 1bieg ma inne 1-4,75 w 5bieg. a 1-4,5 w oryginale.trzeba przełożyć obudowe sprzęgła z lewej strony rozrusznik.mosty mam od 250d czyli 5.28.koła 35simexy.i fura lata na asfalcie robi piski.jest super na razie.

Ja taki motor wadzam i ta miska coś patrzy na gruszke[/quote]nic miska jest oryginalna od silnika 124 ale fura wysoko stoi karoseria jest podniesiona o ok 6cm i sprężyny 2mm grubsze od oryg. i 10cm wyższe. silnik podniosłem jak najwyżej mogłem,tak żeby maska się zamykała,ale żeby wał nie łamał się za mocno.i zdało egzamin.jeszcze nigdy nie spotkała się miska z główką.a były sytuacje!!!!!!!!!!
nic miska jest oryginalna od silnika 124 ale fura wysoko stoi karoseria jest podniesiona o ok 6cm i sprężyny 2mm grubsze od oryg. i 10cm wyższe. silnik podniosłem jak najwyżej mogłem,tak żeby maska się zamykała,ale żeby wał nie łamał się za mocno.i zdało egzamin.jeszcze nigdy niepiotr1 pisze:Czy z miskom coś robiłeś4x4rd pisze:WITAM WłAśNIE ROBIłEM RóżNE WERSJE dopasowywałem różne mosty i skrzynie w tym 5biegów od kaczki z nadbiegiem,i w końcu do silnika 300td od 124 wsadziłem skrzynie i sprzęgło oryginalne od g 4biegi.przełożenie takie same jak w 5bieg.tylko 1bieg ma inne 1-4,75 w 5bieg. a 1-4,5 w oryginale.trzeba przełożyć obudowe sprzęgła z lewej strony rozrusznik.mosty mam od 250d czyli 5.28.koła 35simexy.i fura lata na asfalcie robi piski.jest super na razie.
Ja taki motor wadzam i ta miska coś patrzy na gruszke
spotkała się miska z główką.a były sytuacje!!!!!!!!!![/quote]
Czy ty robiłeś sprężyny na wzór Eibach +4cm
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku
gdyby ból występował dopiero po roku
Czy ty robiłeś sprężyny na wzór Eibach +4cm[/quote]4x4rd pisze:nic miska jest oryginalna od silnika 124 ale fura wysoko stoi karoseria jest podniesiona o ok 6cm i sprężyny 2mm grubsze od oryg. i 10cm wyższe. silnik podniosłem jak najwyżej mogłem,tak żeby maska się zamykała,ale żeby wał nie łamał się za mocno.i zdało egzamin.jeszcze nigdy niepiotr1 pisze:Czy z miskom coś robiłeś4x4rd pisze:WITAM WłAśNIE ROBIłEM RóżNE WERSJE dopasowywałem różne mosty i skrzynie w tym 5biegów od kaczki z nadbiegiem,i w końcu do silnika 300td od 124 wsadziłem skrzynie i sprzęgło oryginalne od g 4biegi.przełożenie takie same jak w 5bieg.tylko 1bieg ma inne 1-4,75 w 5bieg. a 1-4,5 w oryginale.trzeba przełożyć obudowe sprzęgła z lewej strony rozrusznik.mosty mam od 250d czyli 5.28.koła 35simexy.i fura lata na asfalcie robi piski.jest super na razie.
Ja taki motor wadzam i ta miska coś patrzy na gruszke
spotkała się miska z główką.a były sytuacje!!!!!!!!!!
NIE zamówiłem PORSPRING Z POZNANIA.W MIARE TANIE I JAKOś DAJą SOBIE RADE.TO JEST MóJ TRZECI KOMPLET.MIAłEM RóżNE WYMIARY,I TE Są CHYBA NAJLEPSZE.W TERENIE WSZYSTKO WYJDZIE.
glowa do gory masz przecież jeszcze swoja Gskorek pisze:A miało być tak fajnie - wywiady, telewizja, wizyty w zakładach pracy ...


długo czekałem aż sam bede miał ten sam problem

mam g i też chce diesla+turbo i szukam.
wszelkie info prosze na PW. czekam silnik 300 td mile widziany,.

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
No to wszystko przed Tobą
Łączę się z Tobą w bólu

Łączę się z Tobą w bólu

G460 300TD '88 33" +4"
-> Badania Techniczne Pojazdów ..
-> Badania Techniczne Pojazdów ..
zostaje przy 2,8 benz. ale co mam problemów z silnikiem to moje.PiotreQ pisze:Ja szukam 300 TD od beczki już 2 rok![]()
ogladalem chyba z 10 takich i zaden nie jest silnikiem a raczej kupą zlomu ... remont takiego złomu to az "strach sie bać"
dla przykładu - np. jeden tlok 500 zł
walki sie w pierwszym skonczyły, drugi silnik który kupilem też mial ten sam problem, teraz dostałem walki, ale silnik jest od 123 jest mocniejszy niem ma 150 km, tylko ok 180 po sciągnięciu głowicy tłoki sa inne, to wszystko w różnicach tego silnika???????

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
280GE miała ten silnik w wersji m110.994. Niższa kompresja (8:1), mniejsza moc (156 a od 1984 150PS) ale korzystniejsza krzywa momentu obrotowego do jazdy terenowej (226Nm przy 4250 rpm). Ta większa moc z silników do modelu m110.990 włącznie jest bezużyteczna w terenie bo osiągana przy 5800rpm. Za to niższa kompresja 110.994 to odporność na podłe paliwo i większa żywotność. m110.994 z gelendy był ostatnim modelem serii. Są różnice konstrukcyjne (miska, tłoki, łapy etc), ale generalnie nietrudne do obejścia.skorek pisze:zostaje przy 2,8 benz. ale co mam problemów z silnikiem to moje.PiotreQ pisze:Ja szukam 300 TD od beczki już 2 rok![]()
ogladalem chyba z 10 takich i zaden nie jest silnikiem a raczej kupą zlomu ... remont takiego złomu to az "strach sie bać"
dla przykładu - np. jeden tlok 500 zł
walki sie w pierwszym skonczyły, drugi silnik który kupilem też mial ten sam problem, teraz dostałem walki, ale silnik jest od 123 jest mocniejszy niem ma 150 km, tylko ok 180 po sciągnięciu głowicy tłoki sa inne, to wszystko w różnicach tego silnika???????
Aha, gaz może poczynić szkody (strzały, wtrysk mech.). Najnowsze instalacje niemożliwe (sekwencja).
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 39
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 4:19 pm
- Lokalizacja: Podkarpackie
znajomy chyba już o tym pisał, ale przedstawiam fakty jeszcze raz: zmiana silnika w W460 z 240D (74KM z 1986roku) na 250D (94KM z 1991roku) - KOSZTY: zakup silnika 250D (??? zl, zalezy od stanu od 1000 nawet 2500 zl), koszty wstawienia silnika - mechanik 1100 zl, dodatkowe (jakieś tam pierdoły około 500 zł).
Mam nadzieję że mnie znajomy w błąd nie wprowadził i koszty faktycznie wyniosły tyle jak powyżej.
Mam nadzieję że mnie znajomy w błąd nie wprowadził i koszty faktycznie wyniosły tyle jak powyżej.
Dziadek mawiał: "Lepsze 10 dkg handlu, niż kilo pracy".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość