Jaki G- na przeprawówkę ??

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
BP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
Lokalizacja: Wołomin
Kontaktowanie:

Jaki G- na przeprawówkę ??

Post autor: BP » śr lut 20, 2008 11:37 pm

Witam serdecznie, "problem" jak w temacie... Mam ofertę w Niemczech na G-wolfa 250D, jednak w gąszczu modeli nie wiem jaki G jest najbardziej optymalny na przeprawówkę i na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze modelu... Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » czw lut 21, 2008 12:28 am

Wogle nie bierz na przeprawówkę G. Chyba że na upartego, sama rama zostanie, koszty rzędu 80K złoty :wink:
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Jaki G- na przeprawówkę ??

Post autor: LR_Olek » czw lut 21, 2008 7:59 am

BP pisze:i na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze modelu...
na kolor...

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » czw lut 21, 2008 8:07 am

krotki, kabrio, 300D wg mnie bedzie najlepszym wyborem. Nawet bedzie jechac, esli nie przesadzisz z rozmiarem opon.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
BP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
Lokalizacja: Wołomin
Kontaktowanie:

Post autor: BP » czw lut 21, 2008 9:28 am

Liroz pisze:Wogle nie bierz na przeprawówkę G. Chyba że na upartego, sama rama zostanie, koszty rzędu 80K złoty :wink:
Co byś polecił kolego w takim razie...?

Awatar użytkownika
BP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
Lokalizacja: Wołomin
Kontaktowanie:

Re: Jaki G- na przeprawówkę ??

Post autor: BP » czw lut 21, 2008 9:30 am

LR_Olek pisze:
BP pisze:i na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze modelu...
na kolor...
Najpierw pomyślałem, że to sarkazm i zrobiło mi sie przykro, ale patrząc na KOLOR Twojego LR zrozumiałem, że Ty naprawdę tak myślisz... :lol:

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Post autor: G-man » czw lut 21, 2008 10:07 am

BP,
Niech ci się nie robi przykro, to forum pełne jest wyJADaczy. Ale parę porad sensownych też dostaniesz.
Jeśli już to krótki . Ale jeśli tylko przeprawówka, to taniej i sensowniej wyjdzie ci coś na ramie willysa, mosty laplandera, etc czyli zmota. Z tego co widzę takie pojazdy wygrywają trophy (Luberda etc).

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40596
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw lut 21, 2008 10:10 am

no właśnie
przeprawówka to dla Ciebie ściganie z Luberdą czy raczej amatorsko-turystyczne wydanie i klasa adventure?
jak to pierwsze - no to skopiuj auto kogoś z czołówki :wink:
jak to drugie to króka G z dobrym dieslem na dłubniętym zawiasie tak, zEby kawałek simexa robiło i tyle

Awatar użytkownika
BP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
Lokalizacja: Wołomin
Kontaktowanie:

Post autor: BP » czw lut 21, 2008 10:29 am

Dzięki Koledzy, za merytoryczna odpowiedź... :)2

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » czw lut 21, 2008 10:34 am

Chodzi o to że G nie jest optymalny na polskie rajdy przeprawowe, Przyduży przyciężki, fabrycznie słabe silniki. Wojować można ale wygrać trudno
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw lut 21, 2008 10:36 am

dobry diesel to w miarę silny diesel - a 250GD nim nie jest ;)
300GD już daje radę, jak kierownik ma jaja i głowę

jedna tylko uwaga - musi być to wersja z blokadami
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40596
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw lut 21, 2008 10:38 am

Damian
dokładnie jak patrol czy inna toyota :wink:

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw lut 21, 2008 10:46 am

taaa
ale o gwiazdę pyta
to mu mówię - jak występuje w serii z blokadami, to brać wersję z blokadami

pyta - odpowiadam
a taki jakiś humor mam dzisiaj :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » czw lut 21, 2008 11:06 am

A czy przypadkiem nie wszystkie wersje "wolfów" miały w standarcie blokady w obu mostach ?
8)
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » czw lut 21, 2008 11:23 am

nie.
bardzo czesto wolfy nie mialy przedniej ( wzgledy bezpieczenstwa, zakladali ze wojcacy nie posluchaja ze auto nie skreca na przedniej blokadzie)
w moim byly dwie , ale ja mialem auto z gromu wiec tam sa chyba bardziej kumaci zolnierze.
wogole q pochodzace z jakis sluzb. np. poczta , straz itp czesto miaja tylko tylnia blokade.

uwazam tak jak poprzednicy ze do lekkiej przeprawowki, G jest jednym z najlepszych aut , ale do budowy z niego potwora sie kompletnie nie nadaje.

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » czw lut 21, 2008 11:32 am

Widzisz, człowiek całe zycie sie uczy, a i tak głupi umiera.
A teraz zweryfikowałem swoja wiedze dot. blokad w wolfach.
8)
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » czw lut 21, 2008 11:43 am

G wychodzily w tylu roznych specyfikacjach ze mozesz znalesc wszystko.

Awatar użytkownika
BP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
Lokalizacja: Wołomin
Kontaktowanie:

Post autor: BP » czw lut 21, 2008 11:58 am

Czyli zostaje motać zmotę z tego co Koledzy mówicie... :( Wprawdzie mam w "puzlach" LJ 73, ale wszyscy mówią/piszą, że 2TL słabawy a i mosty kruche... :(

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw lut 21, 2008 1:26 pm

mogę ci pogonić silnik od bmw 2,5 R6 wraz ze wskazówkami jak to zaszczepić do LJ73 :)21
mosty daję radę, awarie wynikają z niedbałości użytkownika (ostra jazda w terenie z mostami, które mają niepokasowane luzy)

generalnie powiem tak, ja mam dobre LJ70 i chciałem budować na nim zmotkę na silniku bmw 170km, simexach 35 i mechaniku
mosty jakby urwał to szedłbym w kierunku gelendowskich z blokadami
kwestia jeszcze doboru przełożeń

projekt zarzuciłem, bo mnie nie stać - wyszło ca. 20 tys. zł na budowę
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » czw lut 21, 2008 1:49 pm

co to znaczy pogonić ?
sprzedać ?

:)21
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw lut 21, 2008 2:17 pm

ależ w życiu :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » czw lut 21, 2008 2:27 pm

a moim zdaniem rama i mosty od "g" buda jak juz to kabrio albo cos lekkiego a silnik... kto mowi zeby fabryczny zostawiac. wpakowac 300d 24V albo td 24V łatwo zamontowac w dodatku. i mechanik sie miesci i 35"simex wiec co wiecej... BP a ty jezdzisz tą łądą z avatara? zajefajne :)auto rosyjskich dygnitarzy ... mosty od patrola i bedzie gadać:)
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
BP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
Lokalizacja: Wołomin
Kontaktowanie:

Post autor: BP » czw lut 21, 2008 3:04 pm

Ta Łada i mundurki to tylko w celach służbowych, jak jeździmy z kolegami za "ochronę" pobierać... :wink:

Awatar użytkownika
BP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
Lokalizacja: Wołomin
Kontaktowanie:

Post autor: BP » czw lut 21, 2008 3:07 pm

Ups, tu chyba nie można reklamować swoich usług... :)21

Awatar użytkownika
BP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
Lokalizacja: Wołomin
Kontaktowanie:

Post autor: BP » czw lut 21, 2008 3:17 pm

Teraz na poważnie :)21 ile przyjmą mosty z LJ? Czytałem, że 35 to już może być za wiele, do tego "ostry" bieżnik... :( No i blokady, też szarpną... A może pogonić (upalić w terenie) :lol: mosty LJ i zapodać GR-owskie...? Tył z blokadą już jest, a do przedu dokupić ARBee... ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości