Jaki G- na przeprawówkę ??
Moderator: Mroczny
- BP
- jestem tu nowy...
- Posty: 37
- Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontaktowanie:
Jaki G- na przeprawówkę ??
Witam serdecznie, "problem" jak w temacie... Mam ofertę w Niemczech na G-wolfa 250D, jednak w gąszczu modeli nie wiem jaki G jest najbardziej optymalny na przeprawówkę i na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze modelu... Proszę o pomoc.
Re: Jaki G- na przeprawówkę ??
na kolor...BP pisze:i na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze modelu...
- BP
- jestem tu nowy...
- Posty: 37
- Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:54 pm
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontaktowanie:
Re: Jaki G- na przeprawówkę ??
Najpierw pomyślałem, że to sarkazm i zrobiło mi sie przykro, ale patrząc na KOLOR Twojego LR zrozumiałem, że Ty naprawdę tak myślisz...LR_Olek pisze:na kolor...BP pisze:i na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze modelu...

BP,
Niech ci się nie robi przykro, to forum pełne jest wyJADaczy. Ale parę porad sensownych też dostaniesz.
Jeśli już to krótki . Ale jeśli tylko przeprawówka, to taniej i sensowniej wyjdzie ci coś na ramie willysa, mosty laplandera, etc czyli zmota. Z tego co widzę takie pojazdy wygrywają trophy (Luberda etc).
Niech ci się nie robi przykro, to forum pełne jest wyJADaczy. Ale parę porad sensownych też dostaniesz.
Jeśli już to krótki . Ale jeśli tylko przeprawówka, to taniej i sensowniej wyjdzie ci coś na ramie willysa, mosty laplandera, etc czyli zmota. Z tego co widzę takie pojazdy wygrywają trophy (Luberda etc).
nie.
bardzo czesto wolfy nie mialy przedniej ( wzgledy bezpieczenstwa, zakladali ze wojcacy nie posluchaja ze auto nie skreca na przedniej blokadzie)
w moim byly dwie , ale ja mialem auto z gromu wiec tam sa chyba bardziej kumaci zolnierze.
wogole q pochodzace z jakis sluzb. np. poczta , straz itp czesto miaja tylko tylnia blokade.
uwazam tak jak poprzednicy ze do lekkiej przeprawowki, G jest jednym z najlepszych aut , ale do budowy z niego potwora sie kompletnie nie nadaje.
bardzo czesto wolfy nie mialy przedniej ( wzgledy bezpieczenstwa, zakladali ze wojcacy nie posluchaja ze auto nie skreca na przedniej blokadzie)
w moim byly dwie , ale ja mialem auto z gromu wiec tam sa chyba bardziej kumaci zolnierze.
wogole q pochodzace z jakis sluzb. np. poczta , straz itp czesto miaja tylko tylnia blokade.
uwazam tak jak poprzednicy ze do lekkiej przeprawowki, G jest jednym z najlepszych aut , ale do budowy z niego potwora sie kompletnie nie nadaje.
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
mogę ci pogonić silnik od bmw 2,5 R6 wraz ze wskazówkami jak to zaszczepić do LJ73 
mosty daję radę, awarie wynikają z niedbałości użytkownika (ostra jazda w terenie z mostami, które mają niepokasowane luzy)
generalnie powiem tak, ja mam dobre LJ70 i chciałem budować na nim zmotkę na silniku bmw 170km, simexach 35 i mechaniku
mosty jakby urwał to szedłbym w kierunku gelendowskich z blokadami
kwestia jeszcze doboru przełożeń
projekt zarzuciłem, bo mnie nie stać - wyszło ca. 20 tys. zł na budowę

mosty daję radę, awarie wynikają z niedbałości użytkownika (ostra jazda w terenie z mostami, które mają niepokasowane luzy)
generalnie powiem tak, ja mam dobre LJ70 i chciałem budować na nim zmotkę na silniku bmw 170km, simexach 35 i mechaniku
mosty jakby urwał to szedłbym w kierunku gelendowskich z blokadami
kwestia jeszcze doboru przełożeń
projekt zarzuciłem, bo mnie nie stać - wyszło ca. 20 tys. zł na budowę
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
a moim zdaniem rama i mosty od "g" buda jak juz to kabrio albo cos lekkiego a silnik... kto mowi zeby fabryczny zostawiac. wpakowac 300d 24V albo td 24V łatwo zamontowac w dodatku. i mechanik sie miesci i 35"simex wiec co wiecej... BP a ty jezdzisz tą łądą z avatara? zajefajne
auto rosyjskich dygnitarzy ... mosty od patrola i bedzie gadać:)

GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości