wilkołak pisze:Co do tych felg: kolega mial podobne i dawaly u niego rade tylko rok czasu. Fakt ze troche katowal swoja Gelende i bral ja tylko w teren, ale niestety pogiely sie. W sumie to czego mozna sie spodziewac po felgach za 250 zl/za nowa? Uzywka (czasem nawet 20 letnia) z Pucha kosztuje od 200 do 400 za sztuke, a tu nowa za 250 zl ?! Moim zdaniem najlepiej alumy zakladac. Sam szukam takich aluminiowych felg - koniecznie 15 cali i nachetniej o szerokosci 8J, ale ciezko takie dostac. A oryginalne Mercedesa 15-stki maja 7J szerokosci i ET37 (troche jest niekorzystne to ET). Sa jakies BBSy na gieldzie i maja interesujace ET bo sa to ET23, ale nie jestem pewien czy opona 35 cali wejdzie pod przednie nadkole bez podcinania wzmocnienia ramy...
Mam 35x12.5 i wymaga to:
ET10 (felga et10 albo felga et37 i dystans 30mm)
-ja mam felgi BBS 8x15 Et11
-w przednim nadkolu i tak trzeba podciąć tylne rury poprzeczne ramy
-i tak potrzebny jest lift 2 cale (buda, zawieszenie albo suma obu)
-jest wątek niżej "jakie mosty" gdzie o tym też mówimy
powyźsza konfiguracja na zdjęciach niżej, na zapasie jest 33x10.5:
(nie wierzę, że chińska blaszka za ćwierć ceny jest wystarczająco dobra)

Ļ

Ļ