Felgi stalowe BullFace - et0 8x15 - czy ktoś używa?

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
TerenowyBizon
 
 
Posty: 146
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Felgi stalowe BullFace - et0 8x15 - czy ktoś używa?

Post autor: TerenowyBizon » wt maja 27, 2008 11:18 am

Witam

http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/6/5364.html

zamierzam nabyć te felgi - dostępne w sklepie rajdy4x4 i mam takie pytanie:

czy ktoś już jeździ na takich felgach, jak się sprawują?

dodam że auto będzie jeździć tylko na wyprawach 2 razy do roku, codziennie do pracy po asfaltach, czasami w lesie, i z lawetą na rajdy (asfalt :))
krótkie G

z góry dzięki za podpowiedź...

pozdro
oj sie działo i jeszcze będzie

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Re: Felgi stalowe BullFace - et0 8x15 - czy ktoś używa?

Post autor: G-man » wt maja 27, 2008 11:21 am

TerenowyBizon pisze:Witam

http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/6/5364.html

zamierzam nabyć te felgi - dostępne w sklepie rajdy4x4 i mam takie pytanie:

czy ktoś już jeździ na takich felgach, jak się sprawują?

dodam że auto będzie jeździć tylko na wyprawach 2 razy do roku, codziennie do pracy po asfaltach, czasami w lesie, i z lawetą na rajdy (asfalt :))
krótkie G

z góry dzięki za podpowiedź...

pozdro
8cali i ET0 to dla opon 35x12.5. Takie chcesz założyć? Będą wystawały jakieś 7cm poza te czarne nadkola w Geli. O to chodzi?

Awatar użytkownika
TerenowyBizon
 
 
Posty: 146
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: TerenowyBizon » wt maja 27, 2008 12:34 pm

hmmm nie tak bardzo

mam alusy et0 33x12,5 i wystają tylko 3 cm poza plastiki

lepsze dla mnie by były 7 cali, ale nie ma w ofercie bullface...

oponki 33x10,5 mam.

Bardziej mi chodzi o to czy te stalówki - się nie gną za szybko, albo nie korodują... nie mam doświadczenia z tą firmą...
oj sie działo i jeszcze będzie

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » sob maja 31, 2008 8:48 am

jeżdzą sobie na zmocie Grzesia z oponkami 35' i do jeszcze się nie pogieły.... czas pokaże bo ma je od kwietnia chyba

Awatar użytkownika
TerenowyBizon
 
 
Posty: 146
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: TerenowyBizon » sob maja 31, 2008 9:20 pm

hmmm

trza o nich pomyśleć - dzięki Kita.. Jak Magam?
oj sie działo i jeszcze będzie

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » ndz cze 01, 2008 9:02 am

:)2 :)2 :)2 Robert z Dominikiem V miejsce , roboty na serwisie od zajeb....
most po wygięciu w pół wyprostowany i obspawany wytrzymał do końca, mega dzwonek zweryfikował przód auta (zgasł silnik na zjeżdzie) ,
silnik resztkami sił dotrwał do mety(znikający olej ) itd itd
poprostu zajebisty rajd

wilkołak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 23, 2007 12:41 pm
Lokalizacja: Polska

Post autor: wilkołak » ndz cze 01, 2008 10:30 am

Co do tych felg: kolega mial podobne i dawaly u niego rade tylko rok czasu. Fakt ze troche katowal swoja Gelende i bral ja tylko w teren, ale niestety pogiely sie. W sumie to czego mozna sie spodziewac po felgach za 250 zl/za nowa? Uzywka (czasem nawet 20 letnia) z Pucha kosztuje od 200 do 400 za sztuke, a tu nowa za 250 zl ?! Moim zdaniem najlepiej alumy zakladac. Sam szukam takich aluminiowych felg - koniecznie 15 cali i nachetniej o szerokosci 8J, ale ciezko takie dostac. A oryginalne Mercedesa 15-stki maja 7J szerokosci i ET37 (troche jest niekorzystne to ET). Sa jakies BBSy na gieldzie i maja interesujace ET bo sa to ET23, ale nie jestem pewien czy opona 35 cali wejdzie pod przednie nadkole bez podcinania wzmocnienia ramy...

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Post autor: G-man » ndz cze 01, 2008 10:43 am

wilkołak pisze:Co do tych felg: kolega mial podobne i dawaly u niego rade tylko rok czasu. Fakt ze troche katowal swoja Gelende i bral ja tylko w teren, ale niestety pogiely sie. W sumie to czego mozna sie spodziewac po felgach za 250 zl/za nowa? Uzywka (czasem nawet 20 letnia) z Pucha kosztuje od 200 do 400 za sztuke, a tu nowa za 250 zl ?! Moim zdaniem najlepiej alumy zakladac. Sam szukam takich aluminiowych felg - koniecznie 15 cali i nachetniej o szerokosci 8J, ale ciezko takie dostac. A oryginalne Mercedesa 15-stki maja 7J szerokosci i ET37 (troche jest niekorzystne to ET). Sa jakies BBSy na gieldzie i maja interesujace ET bo sa to ET23, ale nie jestem pewien czy opona 35 cali wejdzie pod przednie nadkole bez podcinania wzmocnienia ramy...
Mam 35x12.5 i wymaga to:
ET10 (felga et10 albo felga et37 i dystans 30mm)
-ja mam felgi BBS 8x15 Et11
-w przednim nadkolu i tak trzeba podciąć tylne rury poprzeczne ramy
-i tak potrzebny jest lift 2 cale (buda, zawieszenie albo suma obu)
-jest wątek niżej "jakie mosty" gdzie o tym też mówimy

powyźsza konfiguracja na zdjęciach niżej, na zapasie jest 33x10.5:

(nie wierzę, że chińska blaszka za ćwierć ceny jest wystarczająco dobra)

ObrazekĻ
ObrazekĻ

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » ndz cze 01, 2008 10:52 am

Ja kupiłem takie http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/20/2400.html
oczywiście z rozstawem mercedesa cena była do zgryzienia bo po duuużym rabacie w innym miejscu wyszło ok 600zł za 8X15
firma solidna rozmiar uniwersalny i wrazie co można dokupić jedną szt

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » ndz cze 01, 2008 11:04 am

przy twoim silniczku założyłbym 235/85r16 i fabryczne stalówki
lub od wolfika ,
możesz poszukać jeszcze stalówek 6x16 od 463 + zawiecha o 4cm
w góre i zapodać 255/85r16 do tego co oczekujesz od samochodu
chyba najlepszy wybór
jeździłem na tym trzy lata na gelendzie i patroliku zresztą sam widziałeś
a w ciężki teren szukaj CW ET 0 i zapodaj np coś takiego: http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/13/6024.html
Acha zmień obrazek w profilu bo jakoś .... :wink:

wilkołak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 23, 2007 12:41 pm
Lokalizacja: Polska

Post autor: wilkołak » ndz cze 01, 2008 12:06 pm

Miedzy innymi takich CW szukam. O tyle dobrze ze NIE potrzebuje ich jakos pilnie, wiec czekam i moze trafi sie cos w dobrej cenie. Lub po prostu zdecyduje sie na opone 33 cale, bo i mniej przerobek w G, moj most 4.88 w 300GD jeszcze "akceptuje" takie opony, no i felg wiecej do wyboru - wydaje mi sie ze te BBSy z ET23 mozna montowac bez dystansu z opona 33 cale.

Tym felgom z blaszki napewno dziekuje.

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » ndz cze 01, 2008 5:24 pm

Są jeszcze Borbety w podobnej cenie na niemieckim Ebayu. Chyba mają bardziej minusowe ET co jest korzystne.
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
TerenowyBizon
 
 
Posty: 146
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: TerenowyBizon » ndz cze 01, 2008 5:33 pm

hmmmm

to może dystanse pod oryginalne pięcioramienne alusy merca(takie mam5szt.) tak ze 20mm...

co myślicie?

przypominam - auto na wyprawy i do jazdy codziennej... czasami do lasu :)

[ewentualnie na tor crossowy... (co Kita.. ;) )]
oj sie działo i jeszcze będzie

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » ndz cze 01, 2008 6:16 pm

No może i najtaniej wyjdzie chyba że chcesz mieć dwa kpl kół -
wyprawa i extremik,
co do Borbetów to nic o nich nie wiem bo ich nie widziałem,
powiem tylko tyle że te nowe CW to i napis BORBET też obok mają
(może to ta sama fabryka)


a zdjęcie tej żółtej paskudy gdzie ?? ... biosz sie... :)23

chriiistof
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 4:19 pm
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: chriiistof » ndz cze 01, 2008 10:06 pm

ja tam dystansów nie uznaje. kola 35 cali sa super ciężkie a co za tym idzie powodują duże przeciążenia przenoszone przez dystanse na łożyska. więc jak coś to raczej zakładać felgi 8Jx15 tak jak zrobił to kolega G-man.
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 7:23 am przez chriiistof, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziadek mawiał: "Lepsze 10 dkg handlu, niż kilo pracy".

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » ndz cze 01, 2008 11:17 pm

Borbet i CW to to samo. Mam takie od kilku lat i nic się z nimi nie dzieje.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw sie 21, 2008 1:18 pm

podepnę się pod temat ...

ma ktoś takie, używał ? jak tak, to jakie opinie ?

http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=2


:)21
LJ 70

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Post autor: G-man » czw sie 21, 2008 2:58 pm

Mag69 pisze:podepnę się pod temat ...

ma ktoś takie, używał ? jak tak, to jakie opinie ?

http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=2


:)21
AMG miał chyba najmniejsze felgi 17 cali ?(tarcze!)

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » czw sie 21, 2008 4:30 pm

miałem te felgi są bardzo wąskie chyba 5x16
montowane głównie w pojazdach opancerzonych i wojskowych
dla mnie były za wąskie i poszły dalej

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pt sie 22, 2008 9:09 pm

kita pisze:miałem te felgi są bardzo wąskie chyba 5x16
montowane głównie w pojazdach opancerzonych i wojskowych
dla mnie były za wąskie i poszły dalej
o ile dobrze widzę to oznaczenie na feldze jest 5 1/2-16 i data produkcji 09/82

pytanie, czy te felgi mają coś wspólnego z systemem Michelin PAX ?

bo z tego co wyczytałem,to michelin stosował ten system od 86 roku i były potrzebne do tego specjalne opony


:)21
LJ 70

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » sob sie 23, 2008 12:59 pm

a co ma PAX do kół "militarnych" z wkładkami gumowymi od G-klasy?
te felgi jeżdzą sobie do dzisiaj z nalewkami 33'

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » pn sie 25, 2008 10:54 am

do BBS nie trzeba dystansow do 33x12,5 ale trzeba podciac rury z przodu i zalozyc +4cm. Jak sie dobije to i tak zaczepia ale jakos opony nie uszkadza
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

chriiistof
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 4:19 pm
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: chriiistof » pn sie 25, 2008 8:41 pm

Mag69 pisze:podepnę się pod temat ...

ma ktoś takie, używał ? jak tak, to jakie opinie ?

http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=2


:)21

A wie ktos moze ile maja ET te felgi??
.
Dziadek mawiał: "Lepsze 10 dkg handlu, niż kilo pracy".

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn sie 25, 2008 9:11 pm

około +30


:)21
LJ 70

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » pn sie 25, 2008 9:40 pm

Mag69 pisze:około +30


:)21
mało hihi ET 63 mm czyli to samo co stalowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość