G230- 1986rok

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

G230- 1986rok

Post autor: nowicjusz » wt paź 19, 2004 5:59 pm

witam,
dzisiaj oglądałem takie auto z automatem, dwiema blokadami i trzy drzwiowe. Facet zciągną je z germanii .
Jest jescze bez opłat, ma troszeczkę rdzy na nadwoziu a reszta jest na pierwszy rzut oka ok.
Zastanawiam się nad kupnem jego ale nie wiem ile można za takie auto rozsadnie zapłacić, liczę na sugestie
ps. jak jest z częściami , na co zwacać uwagę, a może nie warto takiego auta kupować?
dzięki i pozdrawiam
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr paź 20, 2004 3:42 am

G zawsze warto kupic, wszysto zalezy za ile, ktory rok i jaki stan 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr paź 20, 2004 7:56 am

Ale w 86 to powinno być GE230 czyli na mechanicznym wtrysku, bo jak to jest silnik na Strombergu to straszna kupa.

Awatar użytkownika
mirekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: pn sie 25, 2003 1:03 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mirekk » śr paź 20, 2004 9:43 am

no..... z tą kupą !!!! to nie przesadzaj. Nie jest to rakieta ale za to niezawodny i nie ma problemów z gazem.
"MARIAN" 230G

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » śr paź 20, 2004 10:46 am

No pewnie!!! Szczególnie pod wodą :)23 . Ale to dotyczy chyba tyko czerwonych.

Awatar użytkownika
mirekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: pn sie 25, 2003 1:03 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mirekk » śr paź 20, 2004 11:44 am

ale przejechał :D :D :D :D
"MARIAN" 230G

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr paź 20, 2004 12:38 pm

Nie no z gazem nie ma żadnych problemów tylko trzeba manewry wyprzedzania (jak uda ci się jakiegoś jelcza przeładowanego ew. skorodowanego żuka upolować i wyprzedzić) trzeba planować z godzinnym wyprzedzeniem.

Awatar użytkownika
mirekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: pn sie 25, 2003 1:03 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mirekk » śr paź 20, 2004 1:07 pm

Pisząc, że nie ma problemów z gazem miałem na myśli "bezproblemowy" montaż intalacji gazowej i pracę silnika na gazie. Co do osiągów; przy odpowiednio wyregulowanym silniku spadek mocy jest nieznaczny. Co prawda około 100 "koników" na ponad 2t masy to nieco mało :cry: :cry: ale na gazie v-max około 130km/h to nie tak żle. :o
"MARIAN" 230G

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr paź 20, 2004 1:34 pm

Dobry żart. A kiedy ty w silniku 230 i to jeszcze zagazowanym około 100kucy widziałeś ? Może w fabryce 20lat temu na hamowni ? Tam z 80 się pasie i to wcale nie żwawych.

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » śr paź 20, 2004 9:36 pm

boris.blank pisze:Ale w 86 to powinno być GE230 czyli na mechanicznym wtrysku, bo jak to jest silnik na Strombergu to straszna kupa.
bo to jest na mechanicznym wtrysku,
ale najbardziej interesuje mnie cena takiego modelu uwzględniając to,że stan auta jest całkiem przyzwoity,
czy ktoś może ostatnio kupował podobne ?
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » śr paź 20, 2004 9:38 pm

jeszcze jedno czy warto przesiadać się z pajero '93 na mercedesa '86???
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » czw paź 21, 2004 5:56 am

nowicjusz pisze:jeszcze jedno czy warto przesiadać się z pajero '93 na mercedesa '86???
grzesiek warto warto będziesz miał porównanie :wink:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » czw paź 21, 2004 7:30 am

To zależy jak chcesz używać auta ? Bo jak na asfalt to kup sobie nysę - wrażenia z jazdy takie same a przynajmiej będziesz popierał rodzimą motoryzację. Natomiast w terenie...pojedź zobaczysz, przepadniesz.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt paź 22, 2004 3:26 am

pewnie ze warto, do ceny kupna dolicz pakiet startowy rzedu 10 KPLN i smialo mozesz ruszac w teren 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt paź 22, 2004 9:10 am

?? pakiet startowy ?? proszę jakąś listę.

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » pt paź 22, 2004 10:02 pm

MOC pisze:pewnie ze warto, do ceny kupna dolicz pakiet startowy rzedu 10 KPLN i smialo mozesz ruszac w teren 8)
w tym wypadku więcej; dzisiaj oglądałem go bardziej szczegółowo i wyleczyłem się z tego G, facet twardo ceni 23tyś, do tego trzeba doliczyć akcyze + inne opłaty + troszeczkę spawania i lakier do połowy+skrzynia automat kiepsko działa+silnki (na początek łańcuszek)a dalej?+'pakiet starowy wg.mnie ok 3tyś na poczatek podliczając=grubo ponad 30...NIE WARTO! ja dawałem mu 15 za auto i to chyba za dużo uwzględniając to co dzieje się na rynku samochodów,
pozdrowienia niedoszły wł. G
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » pt paź 22, 2004 10:06 pm

ps.

jedyne co mnie kusiło to dwie blokady ,
i nazwa mercedes,
i to ,że pali tylko 25l benzyny,
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt paź 22, 2004 10:10 pm

boris.blank pisze:?? pakiet startowy ?? proszę jakąś listę.
Robi sie :wink:

* amory
* sprezyny
* opony
* ewentualnie klocki lub okladziony, bebny, tarcze itp. itd..


8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob paź 23, 2004 7:23 am

nowicjusz pisze:
MOC pisze:pewnie ze warto, do ceny kupna dolicz pakiet startowy rzedu 10 KPLN i smialo mozesz ruszac w teren 8)
w tym wypadku więcej; dzisiaj oglądałem go bardziej szczegółowo i wyleczyłem się z tego G, facet twardo ceni 23tyś, do tego trzeba doliczyć akcyze + inne opłaty + troszeczkę spawania i lakier do połowy+skrzynia automat kiepsko działa+silnki (na początek łańcuszek)a dalej?+'pakiet starowy wg.mnie ok 3tyś na poczatek podliczając=grubo ponad 30...NIE WARTO! ja dawałem mu 15 za auto i to chyba za dużo uwzględniając to co dzieje się na rynku samochodów,
pozdrowienia niedoszły wł. G
poza tym to tylko motor 2.3 i w dodatku automat skrzynia
bardzo to nierychliwe

grzesiek ale ten mercedes to całkiem ładny miał kolorek i grill
a i koło zapasowe z fajnym bieżnikiem

według mnie to niewarto go brać za dużo roboty
żeby on jeździł to trzeba na początek zmienić silnik i skrzynię
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob paź 23, 2004 7:54 am

Ja nie wiem o jakim pakiecie mówicie. Mam swojego od kilku lat i nic ! Żadnych luzów, jakie klocki ?, jakie okładziny ?, amortyzatory ?, sprężyny ?. jedynie kupiłem nowe opony. Od roku grzeje mi się skrzynka przekładniowa ale jeszcze będzie się musiała pogrzać bo nie mam czasu na pierdoły. To że rdzocha go lubi, super - takich nie kradną. Silniki - to prawda słabiutkie ale na wiosnę wymieniam tylko muszę TIG'a uruchomić aby mieć czym skrzynkę pospawać. Nie oszukujmy się Germanowie nie oddadzą samochodu w dobrym stanie poniżej 3000EUR, takie, które warto kupić kosztują 6000. I nie oczekujcie, że ceny G spadną - tych samochodów jest na prawdę tak mało, że im to nie grozi.

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » sob paź 23, 2004 11:18 am

boris.blank pisze:Ja nie wiem o jakim pakiecie mówicie. Mam swojego od kilku lat i nic ! Żadnych luzów, jakie klocki ?, jakie okładziny ?, amortyzatory ?, sprężyny ?. jedynie kupiłem nowe opony. Od roku grzeje mi się skrzynka przekładniowa ale jeszcze będzie się musiała pogrzać bo nie mam czasu na pierdoły. To że rdzocha go lubi, super - takich nie kradną. Silniki - to prawda słabiutkie ale na wiosnę wymieniam tylko muszę TIG'a uruchomić aby mieć czym skrzynkę pospawać. Nie oszukujmy się Germanowie nie oddadzą samochodu w dobrym stanie poniżej 3000EUR, takie, które warto kupić kosztują 6000. I nie oczekujcie, że ceny G spadną - tych samochodów jest na prawdę tak mało, że im to nie grozi.
wszystko co piszesz to prawda ALE ja nie kupowałbym go po to aby jeżdzić po asfalcie( do tego celu mam inne auto), a zrobić go w teren to zbyt wysokie koszty
szukam samuraia!!!

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob paź 23, 2004 4:27 pm

Jakie koszty ? To jest jedyny samochód, który do extremalnej jazdy w terenie potrzebuje jedynie opon MT.

Awatar użytkownika
Gfan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: pn sty 19, 2004 12:00 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Gfan » sob paź 23, 2004 5:37 pm

Dobrze prawisz. Święta racja. Trochę ciężki ale radzi sobie.
MB G350TD

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » sob paź 23, 2004 5:44 pm

boris.blank pisze:Jakie koszty ? To jest jedyny samochód, który do extremalnej jazdy w terenie potrzebuje jedynie opon MT.
bzdura. takim autem jest jedynie suzuka. :)21

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob paź 23, 2004 5:59 pm

boris.blank pisze:Jakie koszty ? To jest jedyny samochód, który do extremalnej jazdy w terenie potrzebuje jedynie opon MT.
tego to bym nie powiedział

przynajmniej o tym mercedesie o którym właśnie gawędzimy :wink:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość