Zmiana 4-automat na 5-automat w 300gd
Moderator: Mroczny
Zmiana 4-automat na 5-automat w 300gd
Witam.
Posiadam G W463,rok 91,300gd.Chce zmienić automat który jest cztero biegowy,na automat pienciobiegowy.Czy podejdzie skrzynia od s 140 300td,do mojego silnika?Czy auto będzie szybsze ,ekonomiczniejsze?
Proszę o porady,możę ktoś ma inne rozwiązania?
Pozdrawiam.
Posiadam G W463,rok 91,300gd.Chce zmienić automat który jest cztero biegowy,na automat pienciobiegowy.Czy podejdzie skrzynia od s 140 300td,do mojego silnika?Czy auto będzie szybsze ,ekonomiczniejsze?
Proszę o porady,możę ktoś ma inne rozwiązania?
Pozdrawiam.
Aturro0013
-
-
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz sty 23, 2005 6:27 pm
- Lokalizacja: Warszawa
no ciężko będzie żeby szybciej, przy tej skrzyniari9 pisze:W takim razie co zrobić żeby auto jechało szybciej.Obecnie 130km,przy około 4000 tys.obr.na min.
Jakie masz koła?
A tak wogóle po co Ci szybciej?
Rozpędzić go to może i można, ale zatrzymać (awaryjnie) to już nie tak hop!
nim trzeba jeździć " z siłom i gdnościom " !
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
no ciężko będzie żeby szybciej, przy tej skrzyni
Jakie masz koła?
A tak wogóle po co Ci szybciej?
Rozpędzić go to może i można, ale zatrzymać (awaryjnie) to już nie tak hop!
nim trzeba jeździć " z siłom i gdnościom " ![/quote]
Zgadzam się że jeździ się z godnością i że nie jest to F1.
Podróżuje w ostanin czasie dość często do Angli i V-max 130 mnie zadowala,ale nie przy 4000tys.obr.Poza tym jechać przez około 20 godzin z takimi obrotami to wydaje mi się że to nie jest dobre dla diesla(nie znam się).Zależy mi na zejściu z tych obrotów.
Co mam zrobić?
Koła mam 255/65/15
Jakie masz koła?
A tak wogóle po co Ci szybciej?
Rozpędzić go to może i można, ale zatrzymać (awaryjnie) to już nie tak hop!
nim trzeba jeździć " z siłom i gdnościom " ![/quote]
Zgadzam się że jeździ się z godnością i że nie jest to F1.
Podróżuje w ostanin czasie dość często do Angli i V-max 130 mnie zadowala,ale nie przy 4000tys.obr.Poza tym jechać przez około 20 godzin z takimi obrotami to wydaje mi się że to nie jest dobre dla diesla(nie znam się).Zależy mi na zejściu z tych obrotów.
Co mam zrobić?
Koła mam 255/65/15
Aturro0013
300 GD:(long)
mam przy 3 000 obr V=~90 (max100). Potem tzn szybciej to:
a) jeszt zdecydowanie większy hałas(tu też dużo zależy od opon, ciśnienia)
b) zamiast 12-13 pali 16/100
c)żre olej
d)zaczyna dymić na czarno
Niektórzy używają (do takich tras) opon szosowych (jest ciszej i mniej pali ale "pod góre" nie wjedziesz)
Reasumując, to może się zgadzać te 4 000 i 130. Podrasowanie silnika( jaka jest kompresja) ew. nowe opony, najlepsze paliwo i oleje zrobi Ci np. 3 500 1 130 km/h.
Tylko czy jest sens?
mam przy 3 000 obr V=~90 (max100). Potem tzn szybciej to:
a) jeszt zdecydowanie większy hałas(tu też dużo zależy od opon, ciśnienia)
b) zamiast 12-13 pali 16/100
c)żre olej
d)zaczyna dymić na czarno
Niektórzy używają (do takich tras) opon szosowych (jest ciszej i mniej pali ale "pod góre" nie wjedziesz)
Reasumując, to może się zgadzać te 4 000 i 130. Podrasowanie silnika( jaka jest kompresja) ew. nowe opony, najlepsze paliwo i oleje zrobi Ci np. 3 500 1 130 km/h.
Tylko czy jest sens?
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Temat rzeka,ari9 pisze:a zmiana jednostki napędowej z skrzynią?Tylko na jaką,żeby nie były niewadomo jakie schody do pokonania.
Silniejsze od 300 GD to:
300 GTD albo 350 GD (też TD)
tylko ten pierwszy (podobno) nie występował orginalnie w Gieni czytaj mogą być kłopoty
przeróbki=potrzeba kasę(ew. własne umiejętności czyt. Adam Słodowy

Potem czytasz posty pt. elektryka pomóżcie, skąd woda w kabinie, dlaczego wycieraczka z tył nie działa albo itd
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości