Kontrolka ładowania się jarzy..

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt paź 27, 2006 6:34 am

mjp pisze:Olek, jedz do Sopotu na Lesna 6. Wczoraj mi wlutowali tam nowe szczotki za 30 PLN i laduje jak wsciekniety :)21 Czas naprawy 15 min.
Ale ja mam wszystko dobrze :-)

Awatar użytkownika
mjp
 
 
Posty: 125
Rejestracja: czw lut 23, 2006 9:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mjp » pt paź 27, 2006 12:00 pm

hehe... Trout tez Olek :wink:
463 230GE / ex. 463 300GD / ex. 460 300GD / ex. XJ 4.0

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt paź 27, 2006 1:00 pm

mjp pisze:hehe... Trout tez Olek :wink:
aaaaaaaaaa :lol:

Awatar użytkownika
wl
 
 
Posty: 1386
Rejestracja: śr lis 06, 2002 4:08 pm
Lokalizacja: YellowDream/Berlin
Kontaktowanie:

Post autor: wl » pt paź 27, 2006 6:05 pm

wl pisze:U mnie byly szczotki zjechane.
Koszt naprawy 12PLN :D i 2h pracy :oops: .
Pozdrawiam
8)
Sorry oryginalne szczotki u mercedesa w serwisie kosztowaly w grudniu 05 ~25PLN.
Wiec poco bawic sie w dopasowywanie?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » pn paź 30, 2006 1:33 pm

wl pisze:
wl pisze:U mnie byly szczotki zjechane.
Koszt naprawy 12PLN :D i 2h pracy :oops: .
Pozdrawiam
8)
Sorry oryginalne szczotki u mercedesa w serwisie kosztowaly w grudniu 05 ~25PLN.
Wiec poco bawic sie w dopasowywanie?
Pozdrawiam
Bo do serwisu trzeba dojechać a nie ma drugiego auta?
Albo jest sobota wieczór a serwis nie pracuje 24h/dobę?

A kupując szlifierkę za 30zł dostajesz zapasowe szczotki, które wsadzasz do alternatora i masz jeszcze szlifierkę w gratisie :P
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » pn paź 30, 2006 9:22 pm

wl pisze:
wl pisze:
Sorry oryginalne szczotki u mercedesa w serwisie kosztowaly w grudniu 05 ~25PLN.
Wiec poco bawic sie w dopasowywanie?
Pozdrawiam
To zależy do którego modelu alternatora, ja mam Boscha 40-70A, nie jest orginalny do tego typu silnika ale pasuje (pasują rozstaw uchwytów)
Co do tego czy akurat mają takie szczotki w serwisie też bym nie był pewny.
Nie każdy serwis jest taki jak powinien być :(
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
wl
 
 
Posty: 1386
Rejestracja: śr lis 06, 2002 4:08 pm
Lokalizacja: YellowDream/Berlin
Kontaktowanie:

Post autor: wl » wt paź 31, 2006 10:05 am

Trout pisze: To zależy do którego modelu alternatora, ja mam Boscha 40-70A, nie jest orginalny do tego typu silnika ale pasuje (pasują rozstaw uchwytów)
Co do tego czy akurat mają takie szczotki w serwisie też bym nie był pewny.
Nie każdy serwis jest taki jak powinien być :(
No ja nie moge narzekac. U mnie wiekszosc dotychczasowych zamowien (a bylo ich niewiele, moze z 10/3 lata) byla realizowana w ciagu max. 3 dni.
Cena szczotek dotyczyla oryginalu do GD300 (OM617). Moze przy innych faktycznie jest inaczej ale mysle ze ceny sa raczej zblizone. Ja zawsze zaczynam poszukiwania od serwisu. Teraz na Bacowce rozbilem chlodnice i wiatrak. Wiatrak oryginalny w serwisie ~75Euro a na szrocie chca prawie dwa razy tyle :o
Tak wiec "kto pyta nie bladzi" :D ale fakt jest ze nieraz to lepiej siedziec jak podaja cene... :)21
Pozdrawiam
8)

Awatar użytkownika
wl
 
 
Posty: 1386
Rejestracja: śr lis 06, 2002 4:08 pm
Lokalizacja: YellowDream/Berlin
Kontaktowanie:

Post autor: wl » wt paź 31, 2006 10:10 am

Kostuch pisze:
wl pisze:
wl pisze:U mnie byly szczotki zjechane.
Koszt naprawy 12PLN :D i 2h pracy :oops: .
Pozdrawiam
8)
Sorry oryginalne szczotki u mercedesa w serwisie kosztowaly w grudniu 05 ~25PLN.
Wiec poco bawic sie w dopasowywanie?
Pozdrawiam
Bo do serwisu trzeba dojechać a nie ma drugiego auta?
Albo jest sobota wieczór a serwis nie pracuje 24h/dobę?

A kupując szlifierkę za 30zł dostajesz zapasowe szczotki, które wsadzasz do alternatora i masz jeszcze szlifierkę w gratisie :P
ad.1 do supermarketu tez trzeba dojechac
ad.2 argument nie do zbicia, chyba zeby jezdzic bez swiatel (diesel)
ad.3 trzeba to podrzucic do merca jako propozycje nowej promocji :)21
"Przy zakupie G-klasy szlifierka i zapasowe szczotki do alternatora gratis"
:wink:
Pozdrawiam
8)

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » ndz lis 26, 2006 7:13 pm

Trout pisze: To zależy do którego modelu alternatora, ja mam Boscha 40-70A, nie jest orginalny do tego typu silnika ale pasuje (pasują rozstaw uchwytów)
Co do tego czy akurat mają takie szczotki w serwisie też bym nie był pewny.
Nie każdy serwis jest taki jak powinien być :(
Odświeżam temat:
Dałem alternator do lekkiego liftingu (Gdynia Obłuże firma Starter)
Zajęło im to 2,5 h, wymienili łożysko, stoczyli lekko (bo były rowki) tę część wirnika gdzie dotykają szczotki, dali nowy plastik, wyczyścili (Karcher+para) odmalowali i dali nowe szczotki.
Wszystko za 140 PLN.

Dużo dałem?

P.S.
Alternator wygląda jak nówka
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt lis 28, 2006 1:21 am

A kto to tam wie czy dużo, za wymiane lozyska w alternatorze w suce z wyjęciem i wlozeniem, ale bez lizania, zaplacilem 120 zł

po pół godzinie jazdy bedzie znow brudny ;)


to 'stoczyli' to znaczy opitolili dookoła papierem sciernym, umrze za miesiąc :/
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » wt lis 28, 2006 10:11 am

ile ma być napięcia na zaciskach akumulatora? czy pomiar ma być na biegu jałowym, włączone światła?
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt lis 28, 2006 11:42 am

znaczy co ? napięcie ładowania ??

w okolicach przedziału 13.7-14.5V ??
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » wt lis 28, 2006 12:36 pm

ładowania, dzięki (ktoś mi mówił że ma być 13,9v)
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt lis 28, 2006 12:37 pm

do 14.5v moze dochodzic
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » wt lis 28, 2006 3:13 pm

na jałowym ze światłami mijania mam 13,6V a w czasie jazdy 13,8-9V. Odebrałem przewiniety alternator grubszym drutem i tak go sprawdzam czy dobrze działa. Jakby miał tak z 14,1 to byłoby pewnie lepiej. Mam nadzieje że gościu nawinął wystarczająco duzo drutu.
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt lis 28, 2006 3:22 pm

A akumulator naładowany ?

Bo jak tak to moze regulator po prostu.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość