sprinter 4x4 z reduktorem
Moderator: Mroczny
sprinter 4x4 z reduktorem
Z uwagi na sprzeczne opinie w sieci ,mam pytanie do znawców marki. Czy wystepowały sprinrery 312 lub 313 z reduktorem i kompletem blokad międzyosiówki i mostów ?
Jak rozpoznać takie cudo?
I jeszce pytanko co to jest za guzik na konsoli (oznaczony samochodzikiem podjeżdżającym pod górke ) w miejscu obok klawiczy od blokad.
Jak rozpoznać takie cudo?
I jeszce pytanko co to jest za guzik na konsoli (oznaczony samochodzikiem podjeżdżającym pod górke ) w miejscu obok klawiczy od blokad.
suzuki vitara 1.6 (SZARA EMINENCJA)
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.
Re: sprinter 4x4 z reduktorem
[quote="jacenty"]Z uwagi na sprzeczne opinie w sieci ,mam pytanie do znawców marki. Czy wystepowały sprinrery 312 lub 313 z reduktorem i kompletem blokad międzyosiówki i mostów ?
Jak rozpoznać takie cudo?
I jeszce pytanko co to jest za guzik na konsoli (oznaczony samochodzikiem podjeżdżającym pod górke ) w miejscu obok klawiczy od blokad.[/quote]
Mam 313 z reduktorem ( to ten przycisk pod górkę) i blokadą tylnego mostu. Standardowo napęd na tył - przód dołączany na "sztywno" bez centr. dyfra. Zwykle jest oznaczony jako 4x4. Poznać można z daleka po wysokim zawieszeniu.
Jak rozpoznać takie cudo?
I jeszce pytanko co to jest za guzik na konsoli (oznaczony samochodzikiem podjeżdżającym pod górke ) w miejscu obok klawiczy od blokad.[/quote]
Mam 313 z reduktorem ( to ten przycisk pod górkę) i blokadą tylnego mostu. Standardowo napęd na tył - przód dołączany na "sztywno" bez centr. dyfra. Zwykle jest oznaczony jako 4x4. Poznać można z daleka po wysokim zawieszeniu.
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: sprinter 4x4 z reduktorem
Tak się mnie tłucze po głowie, że blokady przodu się zdarzały również.
@Baster
Jaką masz opinię o tym silniku? Bo słuchy chodzą, że najlepiej szukać 312 - bez common rail, przynajmniej do użytkowania gdzieś z dala od cywilizacji.
Jakie jest prowadzenie auta w stosunku do standardowego sprintka? Jakie prędkości przelotowe, takie nie meczące? Spalanie?
Standard (aczkolwiek muł 80KM) mieścił mi się w 10litrach, z lawetą 13, prędkość podróżna 90-110 (ale to już głośno).
Rozważam ciągle takiego busa na dalsze wyjazdy... Tylko drogie, jak cholera.
@Baster
Jaką masz opinię o tym silniku? Bo słuchy chodzą, że najlepiej szukać 312 - bez common rail, przynajmniej do użytkowania gdzieś z dala od cywilizacji.
Jakie jest prowadzenie auta w stosunku do standardowego sprintka? Jakie prędkości przelotowe, takie nie meczące? Spalanie?
Standard (aczkolwiek muł 80KM) mieścił mi się w 10litrach, z lawetą 13, prędkość podróżna 90-110 (ale to już głośno).
Rozważam ciągle takiego busa na dalsze wyjazdy... Tylko drogie, jak cholera.
Re: sprinter 4x4 z reduktorem
Co do comnrejla w sprinterze to wg mnie unikac. I to nie tylko poza cywilizacją. Wystała mi się kiedyś uszczelka za powiedzmy 5 zł. Nie występuje oddzielnie w sprzedaży (może teraz już tak) tylko z całym zaworem czy tam jakimś innym gównem. Fura trafiła do serwisu, 7 stów pękło 

Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.
Alfa Romeo Sprint.
Re: sprinter 4x4 z reduktorem
[quote="Misiek Bielsko"]Tak się mnie tłucze po głowie, że blokady przodu się zdarzały również.
@Baster
Jaką masz opinię o tym silniku? Bo słuchy chodzą, że najlepiej szukać 312 - bez common rail, przynajmniej do użytkowania gdzieś z dala od cywilizacji.
Jakie jest prowadzenie auta w stosunku do standardowego sprintka? Jakie prędkości przelotowe, takie nie meczące? Spalanie?
Standard (aczkolwiek muł 80KM) mieścił mi się w 10litrach, z lawetą 13, prędkość podróżna 90-110 (ale to już głośno).
Rozważam ciągle takiego busa na dalsze wyjazdy... Tylko drogie, jak cholera.[/quote]
Ma zalety i wady jak każdy inny CDI, trzeba dbać. I tak niedługo innych nie będzie. Pewnie niezawodny 2.9 byłby lepszy, ale taki znalazłem, bo zależało mi żeby był wysoki i srednio długi, 6 miejsc, z reduktorem, blokadą no i biegi nie w podłodze - przerabiam na kampera. Po asfalcie 110 - 120 można jechać i wtedy zużycie tak około 10-11l /100. Doświadczenia nie za wiele bo więcej stoi niż jeździ - cały czas coś zmieniam. Ostatnio opony BFG AT 245/70/16 więc pewnie zmienią się nieco osiągi. Drogie są to fakt mimo że blacha do d..y.
@Baster
Jaką masz opinię o tym silniku? Bo słuchy chodzą, że najlepiej szukać 312 - bez common rail, przynajmniej do użytkowania gdzieś z dala od cywilizacji.
Jakie jest prowadzenie auta w stosunku do standardowego sprintka? Jakie prędkości przelotowe, takie nie meczące? Spalanie?
Standard (aczkolwiek muł 80KM) mieścił mi się w 10litrach, z lawetą 13, prędkość podróżna 90-110 (ale to już głośno).
Rozważam ciągle takiego busa na dalsze wyjazdy... Tylko drogie, jak cholera.[/quote]
Ma zalety i wady jak każdy inny CDI, trzeba dbać. I tak niedługo innych nie będzie. Pewnie niezawodny 2.9 byłby lepszy, ale taki znalazłem, bo zależało mi żeby był wysoki i srednio długi, 6 miejsc, z reduktorem, blokadą no i biegi nie w podłodze - przerabiam na kampera. Po asfalcie 110 - 120 można jechać i wtedy zużycie tak około 10-11l /100. Doświadczenia nie za wiele bo więcej stoi niż jeździ - cały czas coś zmieniam. Ostatnio opony BFG AT 245/70/16 więc pewnie zmienią się nieco osiągi. Drogie są to fakt mimo że blacha do d..y.
Re: sprinter 4x4 z reduktorem
Od nas z klubu Jacek ( wet ) buduje wlasnie takiego campera wiec za jakis czas beda wszystkie najpotrzebniejsze info z pierwszej rekiMisiek Bielsko pisze:Tak się mnie tłucze po głowie, że blokady przodu się zdarzały również.
@Baster
Jaką masz opinię o tym silniku? Bo słuchy chodzą, że najlepiej szukać 312 - bez common rail, przynajmniej do użytkowania gdzieś z dala od cywilizacji.
Jakie jest prowadzenie auta w stosunku do standardowego sprintka? Jakie prędkości przelotowe, takie nie meczące? Spalanie?
Standard (aczkolwiek muł 80KM) mieścił mi się w 10litrach, z lawetą 13, prędkość podróżna 90-110 (ale to już głośno).
Rozważam ciągle takiego busa na dalsze wyjazdy... Tylko drogie, jak cholera.

Re: sprinter 4x4 z reduktorem
Wreszcie się ruszyło .
A już myślałem że załozyłem temat o UFO.
Prosimy o więcej danych , ew zdjęcia .
Jak możecie zrobić zdjęcia napędu ,reduktora to bardzo chetnie oblukam.
Czuję przez skóre że to może być to co mnie interesuje.
I pytanie do kolegi Bastera jaka mase własną i DMC ma w dowodzie ?
I czy ważył go w rzeczywistości ?
Jaką ma wysokość w srodku -zmierzoną ?

A już myślałem że załozyłem temat o UFO.

Prosimy o więcej danych , ew zdjęcia .
Jak możecie zrobić zdjęcia napędu ,reduktora to bardzo chetnie oblukam.
Czuję przez skóre że to może być to co mnie interesuje.
I pytanie do kolegi Bastera jaka mase własną i DMC ma w dowodzie ?
I czy ważył go w rzeczywistości ?
Jaką ma wysokość w srodku -zmierzoną ?
suzuki vitara 1.6 (SZARA EMINENCJA)
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.
Re: sprinter 4x4 z reduktorem
[quote="jacenty"]Wreszcie się ruszyło .
A już myślałem że załozyłem temat o UFO.
Prosimy o więcej danych , ew zdjęcia .
Jak możecie zrobić zdjęcia napędu ,reduktora to bardzo chetnie oblukam.
Czuję przez skóre że to może być to co mnie interesuje.
I pytanie do kolegi Bastera jaka mase własną i DMC ma w dowodzie ?
I czy ważył go w rzeczywistości ?
Jaką ma wysokość w srodku -zmierzoną ?[/quote]
Cześć! Właśnie wróciłem z Giżycka, w sumie 600 km - po A2 i do Wyszkowa 130 bez problemu, chyba trochę most szumi.
Masa własna z dowodu - G 1870 kg, dop. ładowność 1425 kg.
S.1 6 osób, ale jeśli jest łóżko (można zdemontować) to tylko 2 osoby z przodu.
całkowita 3500, wys. do wręgów na suficie ok. 185 cm, do blachy dachu 190.
Całkowita zewn wys. ok. 270 cm
Nie ważyłem go jeszcze, ale wyrzuciłem sklejkę z obudowy ścian gr. 4 mm i obiłem 6 mm plus sufit.
Ścianka grodziowa wyrzucona to jakieś 50 kg, ławka 3 osob z 70 kg, dwuosobowa przód 20 kg. W zamian fotel z vito i zamiana fotela kierowcy na vito. Zabudowa lekka z mebli z przyczepy, łóżko piętrowe składane.
W sumie założenia się sprawdziły - spanie wygodne a w środku luźno mimo łazienki, szafy, lodówki szafek itp. Znad jeziora wyjechałem pod górkę bez reduktora, chociaż droga rozmiękła po nocnej burzy.
Teraz tylko dopieszczanie, dopieszczanie ...
Aha, blokada tył wygląda na podobną jak w W463, reduktora jeszcze nie obejrzałem, w instr nie ma przełożenia, ale chyba gdzieś czytałem że 1,33:1 -może kiedyś sprawdzę na podnośniku.

A już myślałem że załozyłem temat o UFO.

Prosimy o więcej danych , ew zdjęcia .
Jak możecie zrobić zdjęcia napędu ,reduktora to bardzo chetnie oblukam.
Czuję przez skóre że to może być to co mnie interesuje.
I pytanie do kolegi Bastera jaka mase własną i DMC ma w dowodzie ?
I czy ważył go w rzeczywistości ?
Jaką ma wysokość w srodku -zmierzoną ?[/quote]
Cześć! Właśnie wróciłem z Giżycka, w sumie 600 km - po A2 i do Wyszkowa 130 bez problemu, chyba trochę most szumi.
Masa własna z dowodu - G 1870 kg, dop. ładowność 1425 kg.
S.1 6 osób, ale jeśli jest łóżko (można zdemontować) to tylko 2 osoby z przodu.
całkowita 3500, wys. do wręgów na suficie ok. 185 cm, do blachy dachu 190.
Całkowita zewn wys. ok. 270 cm
Nie ważyłem go jeszcze, ale wyrzuciłem sklejkę z obudowy ścian gr. 4 mm i obiłem 6 mm plus sufit.
Ścianka grodziowa wyrzucona to jakieś 50 kg, ławka 3 osob z 70 kg, dwuosobowa przód 20 kg. W zamian fotel z vito i zamiana fotela kierowcy na vito. Zabudowa lekka z mebli z przyczepy, łóżko piętrowe składane.
W sumie założenia się sprawdziły - spanie wygodne a w środku luźno mimo łazienki, szafy, lodówki szafek itp. Znad jeziora wyjechałem pod górkę bez reduktora, chociaż droga rozmiękła po nocnej burzy.
Teraz tylko dopieszczanie, dopieszczanie ...
Aha, blokada tył wygląda na podobną jak w W463, reduktora jeszcze nie obejrzałem, w instr nie ma przełożenia, ale chyba gdzieś czytałem że 1,33:1 -może kiedyś sprawdzę na podnośniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość