pytanko : orurowanie

G, Unimog

Moderator: Mroczny

ZIELONY+
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 27, 2006 2:05 pm
Lokalizacja: małopolska

Post autor: ZIELONY+ » śr lis 29, 2006 7:22 am

To sa oryginaly. Zapraszam do gliwic jakbys chcial pozyczyc .
No chyba ze auto sprzedam do tego czasu.



Dokładnie coś takiego :)2 Bdę się z Tobą kontaktował.
jak nie jak tak

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » czw lis 30, 2006 9:41 pm

Drako pisze: Obrazek
A takie cóś?
Obrazek

Czyli mój Avantar ale w skali 1:1 :)
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
ari9
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ari9 » ndz gru 10, 2006 7:33 pm

Szukam wykonawcy progów bocznych,wersja długa typ 463,według wzoru orginalnego.Może ktoś wie gdzie coś takiego robią lub robił?
Aturro0013

QCOR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 17, 2005 12:29 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: QCOR » pn sty 08, 2007 10:51 pm

w temacie...

Czy może któryś z kolegów, posiadających oryginalne rury przednie do G, zmierzyć grubość blachy z której wykonany jesy "zawias" przykręcony do błotnika.

TNT
 
 
Posty: 216
Rejestracja: pn maja 08, 2006 9:07 pm
Lokalizacja: Legnica/Wrocław

Post autor: TNT » śr sty 17, 2007 9:26 am

QCOR pisze:w temacie...

Czy może któryś z kolegów, posiadających oryginalne rury przednie do G, zmierzyć grubość blachy z której wykonany jesy "zawias" przykręcony do błotnika.
Dzisiaj wieczorkiem, ewentualnie jutro postaram sie zmierzyc. Na czym stanelo? nie bylo mnie przez jakies miesiac na forum i jak sprawa tych oslon na kierunkowskazy i lamp tylnych? pozdrawiam
W463 300GD; W126 560SE

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » pt lut 09, 2007 6:29 pm

Polecam osłony na kierunki post poniżej ....
Ostatnio zmieniony śr lip 18, 2007 7:52 pm przez Trout, łącznie zmieniany 2 razy.
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

miko31
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:53 am
Lokalizacja: Ciechocinek, okolice Torunia, Gdynia

Post autor: miko31 » pn lut 12, 2007 11:04 pm

JA sie na to pisze od zaraz tylko Pytanie ile to kosztuje wyglada swietnie i bardzo solidne naprawde inwencja tworcza swietna moze jakis kontakt na priv? To bysmy pogadali o ile sie nie wyme to ma Pan dostep to ciecia nierdzwki na okreslone ksztalty poniewaz ja mial bym do zrobienia srodki do listew bocznych do 463 ale to oczywiscie z cienszej nierdzeki. Pozdraiwm
Mercedes G463 Lang { ORC } off
FJ CRUISER on
2X Nissan Pathfinder R50 {CUSTOM}

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » śr lip 18, 2007 7:48 pm

Trout pisze: Kto chce coś takiego?

http://allegro.pl/show_item.php?item=217258066


Obrazek

Obrazek

*Uwaga:
1.Nierdzewka (all inclusive :) )
2.Bardzo solidna konstrukcja, made in Poland
3.Trzeba wiercić przedni błotnik (4 otowory),moze byc kłopot jak ktoś ma przednie nadkola -trzeba zdjąć
Polecam...
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
N@rbi
Posty: 687
Rejestracja: ndz sie 20, 2006 11:47 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: N@rbi » śr lip 18, 2007 9:29 pm

Wyglądają solidnie, ale ta cena :o :o :o :o :o :o
G460 300TD '88 33" +4"
-> Badania Techniczne Pojazdów ..

zimas1
Posty: 327
Rejestracja: czw mar 16, 2006 8:12 pm
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontaktowanie:

Post autor: zimas1 » śr lip 18, 2007 9:59 pm

cena to chyba koszt zrobienia+300%.
Powodzenia przy sprzedaży :)21 290 OJRO to kupa kasy

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » czw lip 19, 2007 4:14 pm

zimas1 pisze:cena to chyba koszt zrobienia+300%.
Powodzenia przy sprzedaży :)21 290 OJRO to kupa kasy
Dzięki za życzenia powodzenia przy sprzedaży!
To nie moje, ja tylko jestem demo car..

Zimas, weź wyprodukuj taki szpas i puść "po kosztach" czyli wg Ciebie 100 Eu. Zapewniam że pójdą jak ciepłe bułeczki, ale Ty pewnie po pól roku też pójdziesz...ale z torbami.
No chyba, że jesteś spawacz-ślusarz i masz dojście do tańszej nierdzewki i co najważniejsze czas za darmo...

Pozdrawiam
T.

PS
Produkt przygotowany raczej na rynek niemiecki (dużo Gelend, większa siła przebicia)
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

outlast
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 02, 2006 4:53 pm
Lokalizacja: poznań

Post autor: outlast » czw lip 19, 2007 4:41 pm

Nie chcę się czepiać ale ze zdjęcia wynika że "koszyczek" pasuje tylko do starego typu kierunków, (nowsze mają o jakieś 10mm grubszą gumę), przeto
cały kierunek jest wyższy o wspomnianą wartość.
Dalej idąc strategia marketingowa :D skierowana na rynek niemiecki (gdzie wiekszość giewagenów ma nowsze kierunki) może być przestrzelona :roll:
pozdr
nim głupiej tym lepiej

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » czw lip 19, 2007 8:26 pm

outlast pisze:Nie chcę się czepiać ale ze zdjęcia wynika że "koszyczek" pasuje tylko do starego typu kierunków, (nowsze mają o jakieś 10mm grubszą gumę), przeto
cały kierunek jest wyższy o wspomnianą wartość.
Dalej idąc strategia marketingowa :D skierowana na rynek niemiecki (gdzie wiekszość giewagenów ma nowsze kierunki) może być przestrzelona :roll:
pozdr
Dzięki za info
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość