Jak samemu wymontować drążek kierowniczy???

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
cetus
 
 
Posty: 239
Rejestracja: sob lut 18, 2006 5:43 pm
Lokalizacja: 3-miasto gdańsk, sopot
Kontaktowanie:

Jak samemu wymontować drążek kierowniczy???

Post autor: cetus » wt gru 26, 2006 2:30 pm

Witam jak w temacie - jak samemu wymontować drążek kierowniczy ( ten który idzie do koła poasażera) w g410 na co zwrócić uwage na co uważać - będę robił to pierwszy raz wiec proszę o POMOC. Pozdrawiam
GRZECZNI CHŁOPCY IDĄ DO NIEBA A ŻLI CHŁOPCY ... TAM GDZIE CHCĄ :)

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt gru 26, 2006 3:12 pm

odkręcić nakrętki 24 na końcówkach - przy przekładni i przy kole

pobrać z narzędziowni młot 5 kg


jeb*ąć z boku w wąs przy końcówce aż wyskoczy z otworka.

jeśli samo wypadnie wczesniej przygotować sie na grubszy remoncik, nie powinno samo wyjść.




wersja dla zaawansowanych - ściągaczem do końcówek.


wersja dla tych co pierwszy raz drążki ściągają, pojechać do warsztatu, patrzeć na ręce mechanikowi, uczyć sie.



ps. co to jest G410 ???
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
cetus
 
 
Posty: 239
Rejestracja: sob lut 18, 2006 5:43 pm
Lokalizacja: 3-miasto gdańsk, sopot
Kontaktowanie:

Post autor: cetus » wt gru 26, 2006 5:09 pm

ok dzieki krecik ;)
zobacze czy wypadnie wy bede musial jeb*nąć ;)
GRZECZNI CHŁOPCY IDĄ DO NIEBA A ŻLI CHŁOPCY ... TAM GDZIE CHCĄ :)

QCOR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 17, 2005 12:29 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: QCOR » pn sty 08, 2007 10:39 pm

cetus pisze:ok dzieki krecik ;)
zobacze czy wypadnie wy bede musial jeb*nąć ;)
No i jeb*eś czy wypadło :)21 :)21 :)21

Rada dla szybko pracujących - w nerwie można coś zniszczyć :wink:
Jeżeli długo nie były wyjmowane końcówki, mogą się wyjątkowo zapiec (u mnie tak jedna trzymała). Wtedy dobry ściągacz, młotek, palnik i czas. Ten na końcu warto mieć, bo jak wszystko - napniecie ściągaczem, opukacie, ogrzejecie i nic, to 15 min. z napiętym ściągaczem czyni cuda :)2 a i nie zapomnieć o pozostawieniu zakręconej lekko nakrętki, bo jak strzeli o będzie bum

ps. to rady dla pooczątkujących w warsztacie 8)

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

Post autor: sebalodz » pn sty 08, 2007 11:33 pm

QCOR pisze:ps. to rady dla pooczątkujących w warsztacie 8)
dziekujemy wieszczu :)23 stary wyjadaczu :)24 :)23
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

Awatar użytkownika
cetus
 
 
Posty: 239
Rejestracja: sob lut 18, 2006 5:43 pm
Lokalizacja: 3-miasto gdańsk, sopot
Kontaktowanie:

Post autor: cetus » śr sty 10, 2007 3:38 pm

no wlasnie chyba nigdy nie bylo to ruszane bo na nakretce i koncowce byla orginalna szara farba :o wow co mercedes to mercedes - tyle lat i dopiero teraz wymianiam . ps co do zapiekania to powiem szczerze ze walenie , smarowanie ,psikanie wd40 ogrzewanie trwalo prawie godzine heheh
GRZECZNI CHŁOPCY IDĄ DO NIEBA A ŻLI CHŁOPCY ... TAM GDZIE CHCĄ :)

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » śr sty 10, 2007 3:42 pm

duży ściągacz np do końcówek w oplach
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

tomasz nowicki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: sob sie 27, 2005 2:58 pm
Lokalizacja: pomorze
Kontaktowanie:

Post autor: tomasz nowicki » ndz kwie 29, 2007 9:41 am

Mechanik powiedział,że mam do wymiany drążek kierowniczy .Czym się objawia uszkodzony drążek i jakie moą być tego konsekwencje? :o :o

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » wt maja 01, 2007 12:43 pm

Raczej objawia sie luzami, a konsekwencja taka może być że będziesz jechał na zakręcie gdzie jest jakieś urwisko drążek tobie walnie i pojedziesz zamiast po łuku to prosto w urwisko, :)3 Więc radze dobrze jedź jak najszybciej na wymianę.
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » wt maja 01, 2007 3:24 pm

Michał...G pisze:Raczej objawia sie luzami, a konsekwencja taka może być że będziesz jechał na zakręcie gdzie jest jakieś urwisko drążek tobie walnie i pojedziesz zamiast po łuku to prosto w urwisko, :)3 Więc radze dobrze jedź jak najszybciej na wymianę.
Luzy się jakoś kasuje, mi sie właśnie znowu zaczeły pojawiać po regulacji pare miesięcy temu a sam drążek żeby sie urwał to chyba nie :roll:
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » wt maja 01, 2007 5:25 pm

Bywały i takie przypadki że właśnie przez nadmierne luzy na drążku się urwał drążek kierowniczy, całe szczęście że mała prędkość i skończyło się to na przygodzie w rowie. A właściciel też się zastanawiał nad naprawą...
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość