Jak samemu wymontować drążek kierowniczy???
Moderator: Mroczny
- cetus
-
- Posty: 239
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 5:43 pm
- Lokalizacja: 3-miasto gdańsk, sopot
- Kontaktowanie:
Jak samemu wymontować drążek kierowniczy???
Witam jak w temacie - jak samemu wymontować drążek kierowniczy ( ten który idzie do koła poasażera) w g410 na co zwrócić uwage na co uważać - będę robił to pierwszy raz wiec proszę o POMOC. Pozdrawiam
GRZECZNI CHŁOPCY IDĄ DO NIEBA A ŻLI CHŁOPCY ... TAM GDZIE CHCĄ 

odkręcić nakrętki 24 na końcówkach - przy przekładni i przy kole
pobrać z narzędziowni młot 5 kg
jeb*ąć z boku w wąs przy końcówce aż wyskoczy z otworka.
jeśli samo wypadnie wczesniej przygotować sie na grubszy remoncik, nie powinno samo wyjść.
wersja dla zaawansowanych - ściągaczem do końcówek.
wersja dla tych co pierwszy raz drążki ściągają, pojechać do warsztatu, patrzeć na ręce mechanikowi, uczyć sie.
ps. co to jest G410
?
pobrać z narzędziowni młot 5 kg
jeb*ąć z boku w wąs przy końcówce aż wyskoczy z otworka.
jeśli samo wypadnie wczesniej przygotować sie na grubszy remoncik, nie powinno samo wyjść.
wersja dla zaawansowanych - ściągaczem do końcówek.
wersja dla tych co pierwszy raz drążki ściągają, pojechać do warsztatu, patrzeć na ręce mechanikowi, uczyć sie.
ps. co to jest G410

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
No i jeb*eś czy wypadłocetus pisze:ok dzieki krecik
zobacze czy wypadnie wy bede musial jeb*nąć



Rada dla szybko pracujących - w nerwie można coś zniszczyć

Jeżeli długo nie były wyjmowane końcówki, mogą się wyjątkowo zapiec (u mnie tak jedna trzymała). Wtedy dobry ściągacz, młotek, palnik i czas. Ten na końcu warto mieć, bo jak wszystko - napniecie ściągaczem, opukacie, ogrzejecie i nic, to 15 min. z napiętym ściągaczem czyni cuda

ps. to rady dla pooczątkujących w warsztacie

- cetus
-
- Posty: 239
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 5:43 pm
- Lokalizacja: 3-miasto gdańsk, sopot
- Kontaktowanie:
no wlasnie chyba nigdy nie bylo to ruszane bo na nakretce i koncowce byla orginalna szara farba
wow co mercedes to mercedes - tyle lat i dopiero teraz wymianiam . ps co do zapiekania to powiem szczerze ze walenie , smarowanie ,psikanie wd40 ogrzewanie trwalo prawie godzine heheh

GRZECZNI CHŁOPCY IDĄ DO NIEBA A ŻLI CHŁOPCY ... TAM GDZIE CHCĄ 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 2:58 pm
- Lokalizacja: pomorze
- Kontaktowanie:
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Luzy się jakoś kasuje, mi sie właśnie znowu zaczeły pojawiać po regulacji pare miesięcy temu a sam drążek żeby sie urwał to chyba nieMichał...G pisze:Raczej objawia sie luzami, a konsekwencja taka może być że będziesz jechał na zakręcie gdzie jest jakieś urwisko drążek tobie walnie i pojedziesz zamiast po łuku to prosto w urwisko,Więc radze dobrze jedź jak najszybciej na wymianę.

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość