Odpowiednie koła do G
Moderator: Mroczny
Chyba źle obserwowałeś. Widziałeś kogoś z czołówki jak jechał (nie tylko na prologu) ? Jakichś Duńczyków na MTRach czy BFG ? Rozmawiałeś z nimi dlaczego takie oponki ? Bo jak tak czytam to widzę że jesteś w "mylnym błędzie". Trzeba umieć się z gazem obchodzić a nie jeżdzić zerojedynkowoExtremeG pisze:Po Magam obstaję przy swoim: większe laczki do G, na tył najlepiej bliźniaki. Chodzi o zdolność podjeżdżania a G nie odchudzę, na Simexach 12x36 kopie się za szybko

Acha.
I o bliźniakach raczej zapomnij i za bliźniaczkami się rozejrzyj. Będziesz miał więcej frajdy z jazdy

- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Mocniejszy silnik by sie przydał Twojemu mercedesowi bo te 3,0 na tych kapciach to nie jest zbyt efektywne
A jak jeszcze większe kapcie mają być to wogóle moze być nie za wesoło 


Ostatnio zmieniony pn cze 04, 2007 12:36 pm przez Michał...G, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
A co chcesz o tym aucie wiedziec ? Jak ciekawy jesteś to trzeba było podejść do Darka i zapytać.ExtremeG pisze:Przyznam sie że z Duńczykami nie gadałem. Ten co stał obok nas miał nowe Maxxisy, potem widziałem go na podjeżdzie i szybko poległ na nich. Bardziej by mnie interesował opis Luberdowozu, jest gdzieś w necie?
I tak jak napisałem - większe opony do tego zestawu jakim dysponujesz są najgorszą drogą jaką możesz pójść.
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Silnik od Jeepa Grand Cherokee V8 4,7 220KM 400Nm
Skrzynia biegów" Advanced Adapters NV4500 manulana 5 biegowa.
Skrzynia rodzielcza: Advanced Adapters Atlas III przełożenia drogowe 1:1 terenowe 1:3
Mosty od volvo "lapplander" ze 100% blokadami, zwolnice walcowe, przełożenie główne 1:2.5, całkowite 1:5.
Zawieszenie: sprężyny śrubowe LR amortyzatory ohlins, wachacze patrol gr
Rama skrócona od GRa
wymiary: (dł x wys. x szer) 3600 x 1900 x 1800 mm
Rozstaw osi 2450mm
Opony simex extreme trekker centipede 35"x10,5x16
Waga około 1900kg.
Pojemność zbiornika 80l
Dane z off-road pl
Skrzynia biegów" Advanced Adapters NV4500 manulana 5 biegowa.
Skrzynia rodzielcza: Advanced Adapters Atlas III przełożenia drogowe 1:1 terenowe 1:3
Mosty od volvo "lapplander" ze 100% blokadami, zwolnice walcowe, przełożenie główne 1:2.5, całkowite 1:5.
Zawieszenie: sprężyny śrubowe LR amortyzatory ohlins, wachacze patrol gr
Rama skrócona od GRa
wymiary: (dł x wys. x szer) 3600 x 1900 x 1800 mm
Rozstaw osi 2450mm
Opony simex extreme trekker centipede 35"x10,5x16
Waga około 1900kg.
Pojemność zbiornika 80l

Dane z off-road pl

- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Mocno nieaktualne ale myślę że akurat nie jest najistotniejsze co ma włożone pod maską bo konstrukcji konkurencyjnych z tym samochodem jest już wiele, ale Darek umie po prostu jeździć a Szymek dobrze nawigować. Minimalizują ilość popełnianych błędów co przy takim tempie jazdy jest dosyć trudne. O tym że cena najlepszych podzespołów wkładanych do tego samochodu nie jest barierą to chyba nie muszę pisać bo to widać jak tylko zajrzy się pod poobijaną karoserięMichał...G pisze:Silnik od Jeepa Grand Cherokee V8 4,7 220KM 400Nm
Skrzynia biegów" Advanced Adapters NV4500 manulana 5 biegowa.
Skrzynia rodzielcza: Advanced Adapters Atlas III przełożenia drogowe 1:1 terenowe 1:3
Mosty od volvo "lapplander" ze 100% blokadami, zwolnice walcowe, przełożenie główne 1:2.5, całkowite 1:5.
Zawieszenie: sprężyny śrubowe LR amortyzatory ohlins, wachacze patrol gr
Rama skrócona od GRa
wymiary: (dł x wys. x szer) 3600 x 1900 x 1800 mm
Rozstaw osi 2450mm
Opony simex extreme trekker centipede 35"x10,5x16
Waga około 1900kg.
Pojemność zbiornika 80l
![]()
Dane z off-road pl

Chyba ze stara - jak prawie wszyscy. A zresztą co za różnica jaką ? Ma być mechaniczna o odpowiednim uciągu.ExtremeG pisze:A jaką maja wyciągarkę?
Z tyłu ma grzechotnika.
Zresztą wszystko było już opisywane na forum. Poszukaj sobie.
ps.
Widzę że długa droga przed Tobą, ale cieszy że chociaż jeździsz na imprezy, czego o większości forumowych mędrców powiedzieć nie można

No teraz juz wiem, skoki uprawiam od niedawna
a o Luberdzie oprócz znawców off-roadu mało kto wie niestety. Jest kilka sportów "narodowych" i jest mnóstwo sportów >innych< w których czołowi ludzie nie doznają nawet ułamka tych zaszczytów co ci z "narodowych" 
Wracając do tematu, dlaczego bliźniaki złe? Podejrzewam ze zdolność podjeżdżania w tempei umiarkowanym znacznie wzrośnie


Wracając do tematu, dlaczego bliźniaki złe? Podejrzewam ze zdolność podjeżdżania w tempei umiarkowanym znacznie wzrośnie
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Już ktoś kiedyś zrobił jakieś auto na bliźniakach. Jakoś zachwytu i następców nie było. Były momenty że robiło to lepiej niż pojedyncza opona, ale ogólnie wyszło że to jednak kiepski pomysł. Niby jak takim czymś zmieścić się między drzewami ? Obciążenia dla półosi ogromne. Opory toczenie również. Trzeba nie lada silnika żeby był w stanie tym zakręcić aby opony się oczyściły. Mosty z G na pewno tego nie wytrzymają. Jak Ci mało szerokości to załóż Swampery 14,5 (może są i szersze) i próbuj, bo z tymi bliźniakami to tylko w koszty pójdziesz. Ale jak tam stryjenka uważa.ExtremeG pisze: Wracając do tematu, dlaczego bliźniaki złe? Podejrzewam ze zdolność podjeżdżania w tempei umiarkowanym znacznie wzrośnie
To sie przyzwyczaj do tej trzeciej/czwartej dziesiątki na rajdach typu magam i inne 'trophy'ExtremeG pisze:Chyba oglądałem ten wózek nieświadom ze to zwycięzca bedzie. U nas przeważył nie tyle problem sprzętowy co brak doświadczenia że bylismy dopiero 41.
A wyciagarki od Stara na pewno nie wrzucę

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
No myślę o mechaniku ale niekoniecznie starowskim. Wolałbym bęben dobrze dostępny z przodu.Krecik pisze: To sie przyzwyczaj do tej trzeciej/czwartej dziesiątki na rajdach typu magam i inne 'trophy'
(W autku marzeń oczywiście elektryk ale nie żaden "recovery lift")
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości