Odpowiednie koła do G

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » pt sty 19, 2007 3:45 pm

jest facet w stargardzie gdanckim ktory robi cuda z felgami. i odrazu certyfikat wystawia. bierze ok 100-200zl zalezy ile chcesz felge poszezyc albo co chcesz z nia zrobic

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pt sty 19, 2007 4:38 pm

umiesz czytać ZE ZROZUMIENIEM ???
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pn cze 04, 2007 10:13 am

Po Magam obstaję przy swoim: większe laczki do G, na tył najlepiej bliźniaki. Chodzi o zdolność podjeżdżania a G nie odchudzę, na Simexach 12x36 kopie się za szybko
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » pn cze 04, 2007 11:51 am

ExtremeG pisze:Po Magam obstaję przy swoim: większe laczki do G, na tył najlepiej bliźniaki. Chodzi o zdolność podjeżdżania a G nie odchudzę, na Simexach 12x36 kopie się za szybko
Chyba źle obserwowałeś. Widziałeś kogoś z czołówki jak jechał (nie tylko na prologu) ? Jakichś Duńczyków na MTRach czy BFG ? Rozmawiałeś z nimi dlaczego takie oponki ? Bo jak tak czytam to widzę że jesteś w "mylnym błędzie". Trzeba umieć się z gazem obchodzić a nie jeżdzić zerojedynkowo :D

Acha.
I o bliźniakach raczej zapomnij i za bliźniaczkami się rozejrzyj. Będziesz miał więcej frajdy z jazdy :D

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pn cze 04, 2007 12:21 pm

Widzialem na czym jezdza i dlatego chce wieksze. Mam duzo ciezszy pojazd wiec i kola musza byc odpowiednio wieksze
A pojazdu na razie nie zmieniam :P radzi sobie całkiem niezle z wyjatkiem ostrych podjazdów, w bagnie też mogłoby byc troche lepiej
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » pn cze 04, 2007 12:34 pm

Mocniejszy silnik by sie przydał Twojemu mercedesowi bo te 3,0 na tych kapciach to nie jest zbyt efektywne :wink: A jak jeszcze większe kapcie mają być to wogóle moze być nie za wesoło :roll:
Ostatnio zmieniony pn cze 04, 2007 12:36 pm przez Michał...G, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pn cze 04, 2007 12:35 pm

Przyznam sie że z Duńczykami nie gadałem. Ten co stał obok nas miał nowe Maxxisy, potem widziałem go na podjeżdzie i szybko poległ na nich. Bardziej by mnie interesował opis Luberdowozu, jest gdzieś w necie?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pn cze 04, 2007 12:38 pm

Michał...G pisze:Mocniejszy silnik by sie przydał Twojemu mercedesowi bo te 3,0 na tych kapciach to nie jest zbyt efektywne :wink:
Zgoda chociaż nawet daje rade, myśle o 3l 24V
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » pn cze 04, 2007 12:40 pm

Jest opis w off-road pl [ 3-4(57) 2005] Jak się bateria w aparacie naładuje to mogę wysłać foty na @ o ile mi wyjdą :)21

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » pn cze 04, 2007 12:42 pm

ExtremeG pisze:Przyznam sie że z Duńczykami nie gadałem. Ten co stał obok nas miał nowe Maxxisy, potem widziałem go na podjeżdzie i szybko poległ na nich. Bardziej by mnie interesował opis Luberdowozu, jest gdzieś w necie?
A co chcesz o tym aucie wiedziec ? Jak ciekawy jesteś to trzeba było podejść do Darka i zapytać.

I tak jak napisałem - większe opony do tego zestawu jakim dysponujesz są najgorszą drogą jaką możesz pójść.

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pn cze 04, 2007 2:52 pm

Ehh pewnie masz racje ale ciekawe jakby się szło np. na takich (szer.540mm)
Obrazek

Nie chodziłem po wszystkich ludziach z braku czasu. A ile waży ten Luberdowóz i jakie ma opony silnik i mechanikę?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » pn cze 04, 2007 3:17 pm

Silnik od Jeepa Grand Cherokee V8 4,7 220KM 400Nm
Skrzynia biegów" Advanced Adapters NV4500 manulana 5 biegowa.
Skrzynia rodzielcza: Advanced Adapters Atlas III przełożenia drogowe 1:1 terenowe 1:3
Mosty od volvo "lapplander" ze 100% blokadami, zwolnice walcowe, przełożenie główne 1:2.5, całkowite 1:5.
Zawieszenie: sprężyny śrubowe LR amortyzatory ohlins, wachacze patrol gr
Rama skrócona od GRa
wymiary: (dł x wys. x szer) 3600 x 1900 x 1800 mm
Rozstaw osi 2450mm
Opony simex extreme trekker centipede 35"x10,5x16
Waga około 1900kg.

Pojemność zbiornika 80l
:)21

Dane z off-road pl :wink:

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pn cze 04, 2007 6:19 pm

silnik ma juz chyba 5.7 V8 hemi, ten 340 koni...
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » pn cze 04, 2007 6:38 pm

Możliwe to były dane z O.R 2005 :wink:

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » wt cze 05, 2007 8:24 am

Michał...G pisze:Silnik od Jeepa Grand Cherokee V8 4,7 220KM 400Nm
Skrzynia biegów" Advanced Adapters NV4500 manulana 5 biegowa.
Skrzynia rodzielcza: Advanced Adapters Atlas III przełożenia drogowe 1:1 terenowe 1:3
Mosty od volvo "lapplander" ze 100% blokadami, zwolnice walcowe, przełożenie główne 1:2.5, całkowite 1:5.
Zawieszenie: sprężyny śrubowe LR amortyzatory ohlins, wachacze patrol gr
Rama skrócona od GRa
wymiary: (dł x wys. x szer) 3600 x 1900 x 1800 mm
Rozstaw osi 2450mm
Opony simex extreme trekker centipede 35"x10,5x16
Waga około 1900kg.

Pojemność zbiornika 80l
:)21

Dane z off-road pl :wink:
Mocno nieaktualne ale myślę że akurat nie jest najistotniejsze co ma włożone pod maską bo konstrukcji konkurencyjnych z tym samochodem jest już wiele, ale Darek umie po prostu jeździć a Szymek dobrze nawigować. Minimalizują ilość popełnianych błędów co przy takim tempie jazdy jest dosyć trudne. O tym że cena najlepszych podzespołów wkładanych do tego samochodu nie jest barierą to chyba nie muszę pisać bo to widać jak tylko zajrzy się pod poobijaną karoserię :D

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » wt cze 05, 2007 9:53 am

A jaką maja wyciągarkę?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » wt cze 05, 2007 10:49 am

ExtremeG pisze:A jaką maja wyciągarkę?
Chyba ze stara - jak prawie wszyscy. A zresztą co za różnica jaką ? Ma być mechaniczna o odpowiednim uciągu.
Z tyłu ma grzechotnika.

Zresztą wszystko było już opisywane na forum. Poszukaj sobie.

ps.
Widzę że długa droga przed Tobą, ale cieszy że chociaż jeździsz na imprezy, czego o większości forumowych mędrców powiedzieć nie można :D

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » wt cze 05, 2007 11:07 am

Chyba oglądałem ten wózek nieświadom ze to zwycięzca bedzie. U nas przeważył nie tyle problem sprzętowy co brak doświadczenia że bylismy dopiero 41.

A wyciagarki od Stara na pewno nie wrzucę :wink:
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » wt cze 05, 2007 11:27 am

to jest wlasnie genialne w aucie Darka Luberdy. :)2
Dla laika to zwykly wrongler :)21 niektore wydumane, oklejone , oklatkowane obwieszone szpejem auta , ledwo jezdza.

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » wt cze 05, 2007 7:42 pm

ExtremeG pisze:Chyba oglądałem ten wózek nieświadom ze to zwycięzca bedzie.
Uuu to Ty sobie chłopie archiwalne nieregularniki kup albo co.
To prawie tak jakby fan skoków narciarskich (w dodatku czynnie je uprawiający) nie wiedział kto to jest Małysz :D

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » wt cze 05, 2007 10:26 pm

No teraz juz wiem, skoki uprawiam od niedawna :wink: a o Luberdzie oprócz znawców off-roadu mało kto wie niestety. Jest kilka sportów "narodowych" i jest mnóstwo sportów >innych< w których czołowi ludzie nie doznają nawet ułamka tych zaszczytów co ci z "narodowych" :-?

Wracając do tematu, dlaczego bliźniaki złe? Podejrzewam ze zdolność podjeżdżania w tempei umiarkowanym znacznie wzrośnie
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » śr cze 06, 2007 8:01 am

ExtremeG pisze: Wracając do tematu, dlaczego bliźniaki złe? Podejrzewam ze zdolność podjeżdżania w tempei umiarkowanym znacznie wzrośnie
Już ktoś kiedyś zrobił jakieś auto na bliźniakach. Jakoś zachwytu i następców nie było. Były momenty że robiło to lepiej niż pojedyncza opona, ale ogólnie wyszło że to jednak kiepski pomysł. Niby jak takim czymś zmieścić się między drzewami ? Obciążenia dla półosi ogromne. Opory toczenie również. Trzeba nie lada silnika żeby był w stanie tym zakręcić aby opony się oczyściły. Mosty z G na pewno tego nie wytrzymają. Jak Ci mało szerokości to załóż Swampery 14,5 (może są i szersze) i próbuj, bo z tymi bliźniakami to tylko w koszty pójdziesz. Ale jak tam stryjenka uważa.

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr cze 06, 2007 8:31 am

ExtremeG pisze:Chyba oglądałem ten wózek nieświadom ze to zwycięzca bedzie. U nas przeważył nie tyle problem sprzętowy co brak doświadczenia że bylismy dopiero 41.

A wyciagarki od Stara na pewno nie wrzucę :wink:
To sie przyzwyczaj do tej trzeciej/czwartej dziesiątki na rajdach typu magam i inne 'trophy' ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » śr cze 06, 2007 8:35 am

W każdym razie coś szerokiego. Mam potencjał na 40cm bez poszerzania pojazdu
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » śr cze 06, 2007 8:38 am

Krecik pisze: To sie przyzwyczaj do tej trzeciej/czwartej dziesiątki na rajdach typu magam i inne 'trophy' ;)
No myślę o mechaniku ale niekoniecznie starowskim. Wolałbym bęben dobrze dostępny z przodu.
(W autku marzeń oczywiście elektryk ale nie żaden "recovery lift")
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości