Zakup Galendy

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » wt kwie 11, 2006 9:01 pm

[quote="Mag69"]http://motoaukcja.interia.pl/show_item. ... m=96167085

moze to ??

O, brak koła zapasowego? Może jest w środku! :) I ma kołpaki....jakiś tjuning czy cuś?
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Maciek Szwajca
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 5:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Szwajca » wt kwie 11, 2006 9:03 pm

Może faktycznie wpadnę po Świętach na Mokotów :) obejrzeć porządną Gienię. Oglądałem Patrole, chłopaki z extrem4x4 pod Bielskiem nieźle je przerabiają, ale wychodzi drożej niż Mercedes.
Dlaczego tak bardzo mi się nie chce skoro tak bardzo mi się chce?

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt kwie 11, 2006 10:06 pm

duzo drożej ;)
o kosztach ukrytych tych przerabianych parcholi w extrem4x4 to coniektórzy mogą książkę napisać :)
po świętach zapraszam, teraz sie zbroimy do rajdu w czwartek :)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » wt kwie 11, 2006 11:23 pm

Krecik pisze:o kosztach ukrytych tych przerabianych parcholi w extrem4x4 to coniektórzy mogą książkę napisać :)
hi... hi... ksiazke ? trylogie chyba... :wink:
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Maciek Szwajca
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 5:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Szwajca » śr kwie 12, 2006 10:11 am

Usłyszałem taką opinię: "460 to model do jazdy w terenie i pracy np. w lesie a 463 to wersja szosowa i do terenu się nie nadaje"
Prawda to, czy nieprawda? :)
Dlaczego tak bardzo mi się nie chce skoro tak bardzo mi się chce?

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr kwie 12, 2006 10:13 am

pierwsza czesc sie zgadza
ale druga to mit :)

Choc... połowicznie, chciałbym kiedys zobaczyc 463 z rocznika np. 2004 w ciężkim terenie :)

Model 463 jest produkowany - ze zmianami - mniej wiecej od początku lat '90, i obecnie ma juz całkiem sporo elektroniki :( ale przez pierwsze kilka lat kiedy jej nie było makabrycznie dużo to i w wode sie nadawała :) jak 460/461 :)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Maciej Szczepański
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: pn kwie 26, 2004 12:06 pm

Post autor: Maciej Szczepański » śr kwie 12, 2006 10:43 am

To mit, ¿e 463 nie nadaje siê do terenu, tak mówi± wszyscy u¿ytkownicy 460-tek. Ostatnio testowali¶my w lesie ¶wie¿e 400CDI na YOKOHAMA MT, zaledwie 32" i to auto dawa³o radê. Jedyny feler - rzeki nale¿y omijaæ z daleka.
Gdzie my,tam granica!

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr kwie 12, 2006 10:47 am

elektronika, co począć, takie czasy

LC 100 tez sie nadaje do terenu :) jeśli sie omija wode... i głęboką wode bo cieżka i potem trzeba duuuzą wyciągarke zeby ją wyciągnąć

Volvo V70 też sobie nie najgorzej radzi w błocie do progów :D, tylko po głębokich kałużach potrafi sie wszystko na desce zacząć świecic...
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Maciek Szwajca
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 5:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Szwajca » śr kwie 12, 2006 10:55 am

Chyba zdecyduję się na Galendę. Najwyżej będę Wam się tutaj wypłakiwał w rękawy i kwestował na części :D
Dlaczego tak bardzo mi się nie chce skoro tak bardzo mi się chce?

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr kwie 12, 2006 10:57 am

no tak kolejny.... ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

SHEYR
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob lis 13, 2004 4:59 pm
Lokalizacja: SOPOT

Post autor: SHEYR » śr kwie 12, 2006 11:13 am

Krecik pisze:Maciek - jedną rzecz bardzo dokładnie przelicz, ile będziesz miał kasy na całość, bo o tym pakiecie startowym za dziesieć tysięcy to my niestety nie żartujemy :(
Mój pakiet startowy wyniósł 15 tys. i tylko dlatego, że więcej nie miałem :( I to beż żadnych tuningów off-roadowych i bez blacharki
DB 460 300GD, a w zasadzie już teraz 290GTD :)

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr kwie 12, 2006 11:15 am

ty pechowo trafiłes:(
ale generalnie potwierdza się to co mówią, gelenda MUSI kosztować 25 tysięcy :) Jeśli kosztuje mniej, to reszte się włoży w doprowadzenie jej do stanu używalności, i jak zsumuje wszystko to wyżej wspomniana kwota wychodzi:)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Maciek Szwajca
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 5:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Szwajca » śr kwie 12, 2006 11:32 am

Taka suma jest jeszcze przeze mnie do przełknięcia. Obym tylko miał do niej więcej szczęścia niż miałem do Szerokiego. A i frajdy chyba więcej od niego przyniesie.
Dlaczego tak bardzo mi się nie chce skoro tak bardzo mi się chce?

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr kwie 12, 2006 12:26 pm

Krecik pisze:ty pechowo trafiłes:(
ale generalnie potwierdza się to co mówią, gelenda MUSI kosztować 25 tysięcy :) Jeśli kosztuje mniej, to reszte się włoży w doprowadzenie jej do stanu używalności, i jak zsumuje wszystko to wyżej wspomniana kwota wychodzi:)
Jezeli lezy sie na tapczanie i ma sie dwie lewe rece

Maciek Szwajca
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 5:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Szwajca » śr kwie 12, 2006 1:10 pm

Jakbyś mnie znał :D
Dlaczego tak bardzo mi się nie chce skoro tak bardzo mi się chce?

Awatar użytkownika
kmachacz
 
 
Posty: 932
Rejestracja: wt lis 09, 2004 1:30 pm
Lokalizacja: Krakow-Dobczyce
Kontaktowanie:

Post autor: kmachacz » śr kwie 12, 2006 2:56 pm

Maciek Szwajca pisze:Usłyszałem taką opinię: "460 to model do jazdy w terenie i pracy np. w lesie a 463 to wersja szosowa i do terenu się nie nadaje"
Prawda to, czy nieprawda? :)
Ja mam 463 i się nadaje :)21 i pływa i jeździ i trąbi. Od 460 różni się srodkiem, ale moja to 90 rok więc elektroniki tam nie znajdziesz.
Jest jedno ale strasznie zawsze szkoda tego środka i dużo czasu tracę aby go doprowadzać do stanu uzywalności codziennej. :lol:

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr kwie 12, 2006 3:00 pm

ja po zalaniu bagnem do szyb sobie odpuscilem...
wyschło
wykruszyło sie
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » pn kwie 17, 2006 10:14 pm

Krecik pisze:
kmachacz pisze:Jeżeli jesteś zdeterminowany i gotowy na G to szukaj długo i uważnie i szukaj G Cabrio z silnikiem diesla
I takie podejście mi sie podoba :)

Maciek Szwajca pisze:A dlaczego cabrio? Nie żeby mi się nie podobało, ale jestem ciekaw dlaczego?
Czy parchol, pare lat temu byłem w podobnym miejscu, pojechałem na rajd z kolegą co ma G, i tak jak wczesniej byłem zdecydowanie G-przeciwnikiem, tak miesiac później miałem już swoją, i narazie nie zanosi sie na zmiany :) Moze silnik kiedys zmienie i skrzynie biegów, ale reszta zostaje :)

ps. niech mi ktos pokaze jeszce jakies inne auto z synchronizowanym reduktorem :D :D :D
Trooper ma zsynchronizowany reduktor 8)

Awatar użytkownika
kmachacz
 
 
Posty: 932
Rejestracja: wt lis 09, 2004 1:30 pm
Lokalizacja: Krakow-Dobczyce
Kontaktowanie:

Post autor: kmachacz » wt kwie 18, 2006 8:58 am

Pasza pisze:
Krecik pisze:
kmachacz pisze:Jeżeli jesteś zdeterminowany i gotowy na G to szukaj długo i uważnie i szukaj G Cabrio z silnikiem diesla
I takie podejście mi sie podoba :)

Maciek Szwajca pisze:A dlaczego cabrio? Nie żeby mi się nie podobało, ale jestem ciekaw dlaczego?
Czy parchol, pare lat temu byłem w podobnym miejscu, pojechałem na rajd z kolegą co ma G, i tak jak wczesniej byłem zdecydowanie G-przeciwnikiem, tak miesiac później miałem już swoją, i narazie nie zanosi sie na zmiany :) Moze silnik kiedys zmienie i skrzynie biegów, ale reszta zostaje :)

ps. niech mi ktos pokaze jeszce jakies inne auto z synchronizowanym reduktorem :D :D :D
Trooper ma zsynchronizowany reduktor 8)
Taaaa !! 8) To niszczyciel pierwszej wody ;) !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość