Zapytam wprost: czy 2,9 diesel (602.942) + skrzynia 5 biegów to najbardziej ekonomiczna opcja?
Oczywiście nie biorę pod uwagę silników z bezpośrednim wtryskiem jak 2,9 tdi.
W 463 a 250GD
Moderator: Mroczny
Jeśli ktoś z was jest oszczędny to powinien się jak najszybciej pozbyć G
tyle zauważyłem po paru miesiącach posiadania. W moim jest 300D od 124, pali kilkanaście litrów i więcej oszczędzania się w tym kochanym klocku raczej nie zwojuje a mniejsze silniki to czysty masochizm 


L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Nie mówię przecież że ma nie palić w ogóleExtremeG pisze:Jeśli ktoś z was jest oszczędny to powinien się jak najszybciej pozbyć Gtyle zauważyłem po paru miesiącach posiadania. W moim jest 300D od 124, pali kilkanaście litrów i więcej oszczędzania się w tym kochanym klocku raczej nie zwojuje a mniejsze silniki to czysty masochizm

10 - 11 ltr jest ok ale 15 już nie jest OK. Poza ekonomią na codzień ważny jest dla mnie zasięg.
DB 460 300GD, a w zasadzie już teraz 290GTD 

Co do zasięgu to:SHEYR pisze: Poza ekonomią na codzień ważny jest dla mnie zasięg.
Zapytaj mjp http://www.rajdy4x4.pl/forum/profile.ph ... ile&u=5935
On ma dodatkowe zbiorniki w nadkolach (2*20l)
Wtedy masz zasieg na 130 litrów, no to już jest coś!
A co wybierasz się na Syberię? Do Afryki?
Stacje benzynowe są w Tricity co 100km?
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość