Most

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » pn sty 21, 2008 9:35 pm

tata powiedział, że puściła ci albo sruba kontrująca albo pierścień sieger'a nie wiem co tam jest wiec 2 opcje
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » wt sty 22, 2008 12:13 am

Zastanawiam się co teraz, a) remont b) nowy most orginał (ponad 4000) c) mosty portalowe robione na zamówienie (ok. 30tys.) + felgi od Hummera :)
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt sty 22, 2008 8:52 am

Liroz pisze:Zastanawiam się co teraz, a) remont b) nowy most orginał (ponad 4000) c) mosty portalowe robione na zamówienie (ok. 30tys.) + felgi od Hummera :)
za 2tys też można dostać

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » wt sty 22, 2008 7:15 pm

Tak, wiem. tylko jeśli już to tylko mostek w stanie i-de-alnym wezme.

d) mosty od 463 (podobno mocniejsze) + skrzynia red. , tylko gdzie takie dostać
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » śr sty 23, 2008 9:50 am

W 460 sugeruję założyć pokrywę tylniego dekla od 461 - jest prawie 2 razy grubsza i nnie ma tego rantu przez który potem cieknie olej a na przedni most pogadać z Brzydem albo samemu dorobić przyłbicę.
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » wt sty 29, 2008 12:09 am

liroz mam propozycje: kup unimoga. masz portale ze szperami ido tego wszystko fabrycznie obliczone na co najmniej 40" i jedz na ladoge a G zostaw na grzyby

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » wt sty 29, 2008 1:00 am

Liroz pisze:Tak, wiem. tylko jeśli już to tylko mostek w stanie i-de-alnym wezme.

d) mosty od 463 (podobno mocniejsze) + skrzynia red. , tylko gdzie takie dostać
:lol:
Tylko przedni w 463 w inną stronę się kręci :wink: a do reduktora z centralnym mechanizmem różnicowym nikt jeszcze mechanika nie podłączył :-?

Awatar użytkownika
Suj
 
 
Posty: 265
Rejestracja: czw kwie 17, 2003 12:03 am
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Suj » wt sty 29, 2008 4:50 am

Witam
arek.d pisze:...a do reduktora z centralnym mechanizmem różnicowym nikt jeszcze mechanika nie podłączył...
Aczkolwiek nie jest to fizycznie nierealizowalne i jak wieść gminna niesie w fazie projektów W463 austriaccy inżynierowie rozważali temat PTO do VG150 na co pozostały nie materialne a wirtualne dowody:

Obrazek

Obrazek
Paweł

MB G240D/300D 24V '84

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » wt sty 29, 2008 9:56 pm

Ja nie mam mechanika tylko dosyć dużego elektryka. Właśnie go motam w innym miejscu w aucie... a most będzie znowu 460 bo po co wywalać co dobre (reduktor 460)
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

mxw
 
 
Posty: 178
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:22 pm
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: mxw » wt sty 29, 2008 10:12 pm

Może ktoś jednk ma jakiś fajny pomysł na osłonę mostu i gruszki z przodu aut bo znów przywaliłem w lesie :(
W 460 230GE@->300GE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość