dam fotke lepsza jakos w tygodniu,Suj pisze:Witam
Może daj jakieś lepsze zdjęcie. Z tego co widziałem, to deskę masz analogiczną jak w W460. Dodatkowo motor OM602 2,9 nie był w/g mojej wiedzy kojarzony z reduktorem nowszego typu (takim jak w w463) - to dopiero chyba W461 z silnikiem 2,7CDI. Czyli zapewne masz skrzynię rozdzielczą VG 080, która międzyosiowego mechanizmu różnicowego nie posiada, więc i nie można było by go załączać. Na desce zauważyłem lampki od dwóch blokad mostów, czy pomiedzy lewarkiem zmiany biegów a lewarkiem skrzyni rozdzielczej masz dwa cięgna (załaczanie blokad przód/tył)? Choć znowu elektro/pneumo/hydro/mechaniczne (przekombinowane) załączanie blokad to raczej też domena W463. Z lepszej fotki da się coś zapewne powiedzieć na podstawie piktogramu.290gd pisze:do czego jest ten przycisk...
Nic oczywiście nie można na 100% wykluczyć jeśli chodzi o wersje, gdyż zapewne MB był w stanie spełnić każdą zachciankę BW za którą ta była skłonna zapłacić...
Pozdrawiam.
tak mam dwa ciegna miedzy biegami a napedami wyciagne do gory, po ich wyciagnieciu zapalaja mi sie kontrolki na desce

katapulta to nie jest
