Czy g 400cdi nadaje się do cinięcia 3.5 tonowej przyczepy???

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » sob mar 08, 2008 11:21 pm

wszytko zalezy od mocy silnika
Może nie tak do końca . Raczej od potrzeb osoby zamawiającej samochód i jego przeznaczenia. ??
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » sob mar 08, 2008 11:25 pm

Mam 300D i na haku mam 2800 kg tylko nie wiem czy przyczepa musi czy nie mieć hamulec najazdowy?(Wiem, że lepiej jak ma
Powyżej 750 kg hamulec najazdowy to chyba już koniecznośc. ?? :)2
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » ndz mar 09, 2008 9:20 am

puchaty pisze:Np: mój Puchaty ma 3,5 tony wbite w papiery od początku kiedy założono mu hak . To jeszcze zależy jakie prawo jazdy posiada kierowca bo z kat B wolno do 3,5 tony łącznie z pojazdem , a z C + D 3,5 tony na przyczepie.Czyli 3,5 tony ładunek z przyczepą + Około 2,2 tony ciągnik = 5700 KG.Kwestia uprawnień . Chyba się nie mylę ? ?? :)2 !!
Temat nie jest prosty, czytaj tutaj: http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=51002
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » ndz mar 09, 2008 11:46 am

Masz rację Trout mała pomyłka chodziło mi o C + E . :)2
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn mar 10, 2008 10:11 am

puchaty pisze:Masz rację Trout mała pomyłka chodziło mi o C + E . :)2
Nadal jesteś w mylnym błędzie :roll:

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » pn mar 10, 2008 11:08 am

Adamo pisze:
puchaty pisze:Masz rację Trout mała pomyłka chodziło mi o C + E . :)2
Nadal jesteś w mylnym błędzie :roll:
No wiec rozwin sie troche kolego. ??
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn mar 10, 2008 11:11 am

Samochód do 3,5t+ przyczepa do 3,5t prawko B+E (nie C+E)
To ile jest wpisane w dowodzie nie ma wiekszego znaczenia, bo i tak nie można ciągnąć przyczepy cięższej niż DMC samochodu ciągnącego :)21

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » pn mar 10, 2008 2:18 pm

A co jest w przypadku jezeli samochod ma homologacje na ciezarowe ?
Czy dopuszczalne jest + 40% na przyczepie czy nie ? ?? ??
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn mar 10, 2008 2:23 pm

puchaty pisze:A co jest w przypadku jezeli samochod ma homologacje na ciezarowe ?
Czy dopuszczalne jest + 40% na przyczepie czy nie ? ?? ??
Nie +40 tylko +50 jeśli ma wpisane, ze jest terenowy.

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » pn mar 10, 2008 3:20 pm

Jest wogole taki wpis pt ; samochod terenowy . Pytam bo chyba sobie zrobilem zly wpis a z tego co widze trzeba bedzie to jakos odkrecic. :)3 [/list]
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » śr mar 12, 2008 9:46 pm

Widzę że jak chodzi o konkrety to nie wiele masz do zaoferowania :)21 . Poprawiać innych każdy lubi :)11 Ale trzeba dać coś w zamian lub nie klepać pustych postów :)3 . A klepiąc posty dobijesz jeszcze parę gwiazdek :)17 ! co ? :)24
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw mar 13, 2008 11:18 am

Podkategoria "terenowy" jest przy cięzarowych.
Dodatkowo w ostatniej nowelizacji ustawy o warunkach technicznych pojazdów jest odnosnik do dyrektywy unijnej, która mówi o badaniu technicznym w celu stwierdzenia czy samochód spełnia warunki określone dla pojazdu terenowego i co za tym idzie czy może ciągnąć cięzszą przyczepę.
Tak wiec najpierw poczytaj ze zrozumieniem (jeśli potrafisz - w co mocno wątpię, bo nawet nie ogarniasz prostej tabelki z uprawnieniami jakie daje konkretna kategoria prawa jazdy) obowiazujace przepisy, a potem pisz pierdoły o gwiazdkach.

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » sob mar 15, 2008 10:38 pm

Dobra , dobra kolego !
Przez te kilka dni przekopałeś conieco przepisy i niech tak zostanie ?
W porządku - zamknijmy ten temat i basta .
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

arek1050
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:29 pm

Post autor: arek1050 » ndz mar 16, 2008 9:29 pm

U mnie prawo jazdy nie stanowi problemu mam wszystkie kategorie jeśli chodzi o przepisy to przyczepa została tak zarejestrowana że mieści się w 3.5 tony. Ostatnio testowałem ganende z tą przyczepą i silnik daje rade ale jest za lekka i teraz szukam rama 3500.

Awatar użytkownika
tokowalski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 9:51 am

Post autor: tokowalski » wt cze 10, 2008 3:49 pm

Generelanie polecam Dodga 2500 4x4 5,9 Diesel LongBed, Ciągnie łodzie czyli 1600 do 2000 kg + przyczepa 600 kg radzi sobie idealnie.

Mając przyczepę przyspiesza jak zwykły osobowy samochód czasem nawet szybciej spala pod przyczepą 15 do 19 (w trasie ), hamuje też fantastycznie


Pamietaj że biorąc Pickupa 2WD można mieć problemy w zimę, nieobciążony tył lata jak szalony (Generalnie jazda bokiem jest miła ) Ale jak robisz 500 km i masz jeszcze siłe na kontrolowane poślizgi to podziwiam ;)

arek1050
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:29 pm

Post autor: arek1050 » pt cze 20, 2008 8:45 pm

Witam ponownie tak właśnie zrobiłem i kupiłem dodge ram 2500 auto z przyczepą radzi sobie super. ostatnio tą swoją przyczepę trochę przeładowałem i razem z towarem warzyła 5,5 tony auto tylko się śmiało. Jechałem 600 kilometrów bez żadnego problemu. A co do policji to jest tak jeśli samochód DMC ma 3.5 tony to przyczepę może ciągnąć 2.7 tony ale jak to u nas jest luka prawna :D i jeśli producent przewiduje na haku 3.5 tony i tyle jest wpisane w dowodzie to możesz ciągnąć przyczepę o DMC 3.5 tony.

sinkler
Posty: 339
Rejestracja: sob sty 15, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sinkler » śr lip 16, 2008 4:43 pm

arek1050 pisze:Witam ponownie tak właśnie zrobiłem i kupiłem dodge ram 2500 auto z przyczepą radzi sobie super. ostatnio tą swoją przyczepę trochę przeładowałem i razem z towarem warzyła 5,5 tony auto tylko się śmiało. Jechałem 600 kilometrów bez żadnego problemu. A co do policji to jest tak jeśli samochód DMC ma 3.5 tony to przyczepę może ciągnąć 2.7 tony ale jak to u nas jest luka prawna :D i jeśli producent przewiduje na haku 3.5 tony i tyle jest wpisane w dowodzie to możesz ciągnąć przyczepę o DMC 3.5 tony.
No to... cóż żegnamy cię na forum mercedesa ale.... fotkę zestawu mógłbyś jakaś wkleić. (tylko zamaż reklamy tssss...)
stary dyfer

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości