Konkretne dane odnosnie napedu "G" reguztora i dzw
Moderator: Mroczny
To masz pecha z Disko - dwojka, chyba aż do 2002 nie ma blokady centralnego dyfra opierajac się tylko na systemie kontroli trakcji (elektronika sterująca hamulcami). Ostatnie roczniki dostały blokadę, są też (nie sprawdzałem) sposoby dodania blokady do tych jej pozbawionych. Masz ciekawy gust, nie będę dyskutował....
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Afik jestem duzy chlopiec i lubie duze autka:)
Toporne kanciaste z zewnatrz, ale i ciekawe w srodku:)
Mala wajcha sluzyla w disco I i II zeby zablokowac centralny dyferencjal oraz dodac reduktor
R-R p-38 4,6 vr automat
Biegi szosowe 4x4, sprzeglo wiskozowe (ktore powiedzmy samo mysli jak centralny dyfer), plus teenowe z reduktorem
Gazela to kazdy wie, 460/461 przez dolacenie przodu ale centralna blokada, w 463 staly naped i guziczek:)
Tak sie naczytalem i napytalem, ze choc tyle wiem
Pozdro
Toporne kanciaste z zewnatrz, ale i ciekawe w srodku:)
Mala wajcha sluzyla w disco I i II zeby zablokowac centralny dyferencjal oraz dodac reduktor
R-R p-38 4,6 vr automat
Biegi szosowe 4x4, sprzeglo wiskozowe (ktore powiedzmy samo mysli jak centralny dyfer), plus teenowe z reduktorem
Gazela to kazdy wie, 460/461 przez dolacenie przodu ale centralna blokada, w 463 staly naped i guziczek:)
Tak sie naczytalem i napytalem, ze choc tyle wiem

Pozdro


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość