Konkretne dane odnosnie napedu "G" reguztora i dzw

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: alfik » śr lis 26, 2008 6:53 pm

To masz pecha z Disko - dwojka, chyba aż do 2002 nie ma blokady centralnego dyfra opierajac się tylko na systemie kontroli trakcji (elektronika sterująca hamulcami). Ostatnie roczniki dostały blokadę, są też (nie sprawdzałem) sposoby dodania blokady do tych jej pozbawionych. Masz ciekawy gust, nie będę dyskutował....
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru

Awatar użytkownika
sphinx81
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: pt lis 21, 2008 11:31 pm
Lokalizacja: W-wa

Post autor: sphinx81 » śr lis 26, 2008 7:01 pm

Afik jestem duzy chlopiec i lubie duze autka:)

Toporne kanciaste z zewnatrz, ale i ciekawe w srodku:)

Mala wajcha sluzyla w disco I i II zeby zablokowac centralny dyferencjal oraz dodac reduktor

R-R p-38 4,6 vr automat
Biegi szosowe 4x4, sprzeglo wiskozowe (ktore powiedzmy samo mysli jak centralny dyfer), plus teenowe z reduktorem

Gazela to kazdy wie, 460/461 przez dolacenie przodu ale centralna blokada, w 463 staly naped i guziczek:)

Tak sie naczytalem i napytalem, ze choc tyle wiem :)
Pozdro
:) "4x4 ORDNUNG MUSS SEIN" :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość