lift dla kół 35'
Moderator: Mroczny
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Pod 35'' koledzy rury przycinali bo "tak trza" ale nic nie wiem o podcinaniu nadkoli i.t.p. A tutaj zdjęcie odległości od rury przy oponach 255/85/16''. czyli 82cm wysokości opony od ziemi czyli 33''. Nawet po skokach w lesie opony nie dobijają o jakieś części nadwozia nie mówiąc już o ocieraniu się o rury.Jak wyjeżdżałem ostatnio z rowu melioracyjnego to przy mocnym wykrzyżu (jedno tylne koło 30cm nad ziemią) coś tam pochrupywało z tyłu ale niegroźnie.
http://www.akira.webpark.pl/rura.jpg
http://www.akira.webpark.pl/rura.jpg
33 cale 33 calom nie równe. Wiekszość samochodów jeździ na 33x12,5 R15 i to najpotoczniej nazywane jest 33 calami. 255/85 R 16 w porównaniu z 33x12,5R15 to szytki. Kolejne popularne 33 cale to 285/75 R16 i 235/85R16. Każda z tych opon ma inną szerokość i każda inaczej układa sie na feldze. Są różne felgi i różne ich odsadzenia. Wydaje mi sie, że tu leży pies pogrzebany. Poza tym występują różne rodzaje (chyba dwa ) wzmocnienia na ramie. Często również zdarza się, że samochód juz z niemiec przyjeżdża ze ścietymi rurami lub delikatnie zmodyfikowanymi. To też może być rozwiązanie problemu, że jednemu przyciera,
a drugiemu nie.
35x125R15 tak po prostu nie da się założyć do G. Trza zapodać sprężyny i budę. Chyba, że sprężyny prowadzą do kosmosu.
a drugiemu nie.
35x125R15 tak po prostu nie da się założyć do G. Trza zapodać sprężyny i budę. Chyba, że sprężyny prowadzą do kosmosu.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
A bo system nie przechowyje zdjęć - trzeba założyć sobie witrynę i tam składowac zdjęcia a w wiadomości jedynie wklejać link. Wyślij na biotox@tlen.pl
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
No tylko się tak wydaje bo mierząc miarką to 255/85/16 to 33/11.5/16 HAKylon pisze:33 cale 33 calom nie równe. Wiekszość samochodów jeździ na 33x12,5 R15 i to najpotoczniej nazywane jest 33 calami. 255/85 R 16 w porównaniu z 33x12,5R15 to szytki.

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Do KYLON'a - także porównywałem z innymi
i jest 1'' różnicy (no pomiędzy BFG MT 2'' ze względu na konstrucję /kształt/ opony. tak więc 33'' BFG MT ocierałyby jak cholera o wachacze i trzeba by było zmienić offset felgi lub dać dystanse co wymogłoby podniesienie budy na tulejach lub piłowanie nadkoli co następnie wymogłoby...
Do POLCH - nie, żebym sie przypier... ale tak brzydko wyciętych rur to jeszcze nie widziałem. Koło mnie to sami zboczeńcy mieszkają bo oni wycinali pod kątem jak przy linijce.
A tak naprawdę to podejrzewam że te rury to element konstrukcyjny zaprojektowany do celów wojskowych i jakby obciąc na gładko przy ramie to tez by było spox a naprężenia i tak przenoszą się na spawy a nie na końce rur.

Do POLCH - nie, żebym sie przypier... ale tak brzydko wyciętych rur to jeszcze nie widziałem. Koło mnie to sami zboczeńcy mieszkają bo oni wycinali pod kątem jak przy linijce.
A tak naprawdę to podejrzewam że te rury to element konstrukcyjny zaprojektowany do celów wojskowych i jakby obciąc na gładko przy ramie to tez by było spox a naprężenia i tak przenoszą się na spawy a nie na końce rur.
Po paru browcach byłem to się omskłoboris.blank pisze:
Do POLCH - nie, żebym sie przypier... ale tak brzydko wyciętych rur to jeszcze nie widziałem. Koło mnie to sami zboczeńcy mieszkają bo oni wycinali pod kątem jak przy linijce.
A tak naprawdę to podejrzewam że te rury to element konstrukcyjny zaprojektowany do celów wojskowych i jakby obciąc na gładko przy ramie to tez by było spox a naprężenia i tak przenoszą się na spawy a nie na końce rur.





Leo II
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Kurde jutro wyjdę i sprawdzę co z tymi rurami bo ja mam taką dziwną zajawkę, że u mnie to one samopas są i się zastanawiałem czi ich nie amputować. Może być tez tak, że pomroczność jasna wynikająca ze zbyt częstego kontaktu z Vitarą i Blazerem gdzie mocowania karoserii idą z ramy powoduje iż w G mam przed oczami to samo rozwiązanie. RUROM PRECZ !
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
ja miałem 33x13.5x15 podniesioną budę o 2.5cm obcięte rury i fura robiła,
teraz mam 35x10.5x16 na stalowych felgach, na tym obcierało o wahacze.
Wystarczy wyciąć denka z felgi i je obrócić, regulacja ET dowolna.
teraz nic nie obciera a próby robiłem po wyciągnięciu sprężyn- polecam
Krzysiek Tryjański
teraz mam 35x10.5x16 na stalowych felgach, na tym obcierało o wahacze.
Wystarczy wyciąć denka z felgi i je obrócić, regulacja ET dowolna.
teraz nic nie obciera a próby robiłem po wyciągnięciu sprężyn- polecam
Krzysiek Tryjański
Po odsadzeniu felg(jesli dobrze zrozumialem?) blotników na wykrzyżu nie zabieratryjański pisze:ja miałem 33x13.5x15 podniesioną budę o 2.5cm obcięte rury i fura robiła,
teraz mam 35x10.5x16 na stalowych felgach, na tym obcierało o wahacze.
Wystarczy wyciąć denka z felgi i je obrócić, regulacja ET dowolna.
teraz nic nie obciera a próby robiłem po wyciągnięciu sprężyn- polecam
Krzysiek Tryjański

Leo II
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość