Jaki lżejszy mocny diesel do Geli?

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
zbyszekt123
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: pt paź 23, 2009 9:23 am

Re: Jaki lżejszy mocny diesel do Geli?

Post autor: zbyszekt123 » pn lis 22, 2010 5:35 pm

Witam polecam ten motor ze zdjęcia wyżej , od BMW 3.0d to tym autkiem u mnie jeździł Zbyszek G waga ze skrzynią 290kg /230km/500nm po zmianie map to ten co do mogo-zmoty wsadziłem a chodzi to tak http://www.youtube.com/watch?v=SqfrMWUAybg

Awatar użytkownika
panxyz
 
 
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 5:27 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Re: Jaki lżejszy mocny diesel do Geli?

Post autor: panxyz » pn lis 22, 2010 6:09 pm

bokser idealna koncepcja. wejdzie niżej. obniży środek ciężkości.
jest leciutki bo sportowy do sportowych aut. 300km to nie problem. pracuje w pełnym zakresie obrotów... moim zdaniem to jest godna propozycja.
Asus 4X4 team

artur69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: śr paź 20, 2010 8:49 pm

Re: Jaki lżejszy mocny diesel do Geli?

Post autor: artur69 » wt lis 23, 2010 8:14 pm

boxer- raczej nie ma szans, aby zmieścił się pomiędzy amorki 80cm albo jeszcze niżej pomiędzy ramę 60cm, a powinien żeby wał wychodził na tej wysokości co w rzędówce.
Pozdrawiam Artur Anyszewski
========================
460 2.9tdi + obrzynek z białej G

Awatar użytkownika
panxyz
 
 
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 5:27 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Re: Jaki lżejszy mocny diesel do Geli?

Post autor: panxyz » wt lis 23, 2010 10:35 pm

silnik mozna cofnąć kawałek, nikt ci nie kaze pasować go w seryjną ramę. amory nie muszą być w pionie względem mostu.

nowe auto koncepcyjne już powstaje 380km i 500nm
Asus 4X4 team

artur69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: śr paź 20, 2010 8:49 pm

Re: Jaki lżejszy mocny diesel do Geli?

Post autor: artur69 » śr lis 24, 2010 5:58 pm

No tak odwieczny problem dopuszczalnego stopnia zmian. Ja uważam, że dużo można, ale nie potrafię i mnie nie stać na zaprojektowanie/przeprojektowanie ramy- tego nie ruszam, to sztab ludzi i testy zderzeniowe itd,a na sobie bym nie próbował.
Zakładam, że w tym poście mówimy o rozwiązaniach włożył/wyjął z drobnymi doróbkami,najwyżej się urwie. Mocowanie amorków w inną płaszczyznę, to też gruba robota.
Ale dawaj te założenia podyskutujemy, może być na pw -obiecuję zachować dyskrecję, naprawdę jestem ciekaw.
Pozdrawiam Artur Anyszewski
========================
460 2.9tdi + obrzynek z białej G

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość