
1. Część [224] to przekładnia kątowa. Występuje w 18 wersjach, od 0,695:1 przez 1:1 do 1,176:1. Czy służy ona tylko do zmiany ratio?
Ratio i kąt
2. Czy jak zdejmę [224] to czy mogę podłączyć bezpośrednio linkę do króćca [89]?
TAK
3. Czy z [89] może się wylać olej czy pilnuje go uszczelniacz [92]?
Nic się nie wyleje
4. Jeśli przekładnia [224] okaże się sprawna to następną rzeczą do sprawdzenia będzie wałek [95]?
TAK
5. Czy aby go wyjąć muszę odkręcić śrubę [101] i wyciągnąć czy też muszę odkręcić całą obudowę [86]?
Lepiej całą obudowę, łatwiej wtedy wybić od wewnątrz tuleję (aluminium!)
6. Czy przy tej operacji wyleje się olej?
Minimalnie
7. Jeśli wałek [95] jest padnięty to czy pozostaje mi serwis i 380 PLN czy też jest jakiś zamiennik?
Serwis
Poniżej rysunki poglądowe.


