Się blokada posypała

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Polch
 
 
Posty: 118
Rejestracja: śr lis 19, 2003 7:40 pm
Lokalizacja: Bieszczady

Się blokada posypała

Post autor: Polch » ndz kwie 10, 2005 12:02 am

Rozebrałem mosta mietkowego na części pierwsze i potwierdziły się moje najczarniejsze przypuszczenia...Ta część przesówki z zębami co w dyfer włazi się uwaliła :cry: (A ja nawny myślałem że to gumki na siłowniku puszczają)To znaczy ma się ku wybuchowi - każdy z pięciu zębów jest u nasady pęknięty? i wszystkie minimalnie rozgięte na zewnątrz przez co całość nie wchodzi w gniazdo w dyfrze. Najsampierw renka chwycila mi się rękoleści Boscha i miałem je tak zeszlifować coby pasiły, ale po doświadczeniach z suką(tak kiedyś jak miałem udar mózgu to miałem suzuke i mówiłem na to auto :wink: ) odpuściłem. Ta... i oto we wtym mniejscu dochodzimy do kulminacyjnego punktu dzisiejszej gawędy, a mianowicie co z oną przesówką:
1 - objechać szlifierką i poskładać most?
2 - pospawać pęknięcia, objechać szlifierką i poskładać most?
3 - dorobić nową
Leo II

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » ndz kwie 10, 2005 8:54 pm

3 opcja
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt kwie 12, 2005 4:01 am

ja rozejrzalbym sie za dobra uzywka, lub z braku jej znalezienia pomyslal o nowej, z tym spawaniem i dorabianiem to tylko moze wyjsc na niekorzysc i dla kieszeni i dla dyfra....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt kwie 12, 2005 6:30 am

Ta akurat kur..a pospawasz materiał 50HRC albo dorobisz z gównolitu i starczy na jedno zapiecie. jezeli dorabiac to u profesjonalistów tylko czasem to może być droższe od nowej po prostu.

Awatar użytkownika
Polch
 
 
Posty: 118
Rejestracja: śr lis 19, 2003 7:40 pm
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Polch » wt kwie 12, 2005 7:50 am

Myślałem o dorobieniu u profesjonalistów nie u stodolarzy :lol: A na zrazie sprawdzam ile ta przyjemność kosztuje u naszych wrogów i w Austrii u pucha. A co do chodzonej cząści ślusarz mówił że może być nieciekawie - jeśli pracowało w innym moście będzie minimalnie obrobione i w moim dyfrze może nie brać wszystkimi zębami ??
Leo II

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt kwie 12, 2005 10:44 am

Polch pisze: jeśli pracowało w innym moście będzie minimalnie obrobione i w moim dyfrze może nie brać wszystkimi zębami ??
może tak być...a nawet to pewne...
btw - ideałem było by zaszczepienie bebechów mostu z w124 z blokadą mostu na tarczkach ściskanych hydraulicznie - właśnie kupiłem w124 300td z blokadą mostu - moja jeszcze nie jeździ bo motor wybuchł - ale efekt działania jest zajebisty - stajesz na prostej drodze (robiliśmy to benzyną 3.2) gorący asfalt, but w podłogę, laczek się zapala, a po chwili tarczki się ściskają i blokują dyfer - płynnie więc o zerwaniu nie ma mowy - załącza się drugie koło i powstaje piękny pasek na asfalcie z dwóch kół...w osobówce zarządza tym elektronika, ale no problem zrobić to na sterowanie ręczne...a dyfer jest pancerny...tylko nie wiem czy się to da zaszczepić do g-wagen :)21

Awatar użytkownika
Polch
 
 
Posty: 118
Rejestracja: śr lis 19, 2003 7:40 pm
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Polch » wt kwie 12, 2005 11:27 am

banan pisze:
Polch pisze: jeśli pracowało w innym moście będzie minimalnie obrobione i w moim dyfrze może nie brać wszystkimi zębami ??
efekt działania jest zajebisty - stajesz na prostej drodze (robiliśmy to benzyną 3.2) gorący asfalt, but w podłogę, laczek się zapala, a po chwili tarczki się ściskają i blokują dyfer - płynnie więc o zerwaniu nie ma mowy - załącza się drugie koło i powstaje piękny pasek na asfalcie z dwóch kół...
No fajnie, ale ja mietka na silverstonie to na asfalcie nie zakręce :wink:
A tak poważne to zakładam raczej nową.U nas dostępna w zestawie z przesówką za jedyne 1200 złociszy... :( Czekam jeszcze na cynki z niemcowni.
Leo II

Awatar użytkownika
Polch
 
 
Posty: 118
Rejestracja: śr lis 19, 2003 7:40 pm
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Polch » wt kwie 12, 2005 11:34 am

Skandal !! U hitlerowców zabierak z przesówką 160europa :lol:
Leo II

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt kwie 12, 2005 1:04 pm

to co ? dużo ? trza było przy suce zostać :)21

Awatar użytkownika
Polch
 
 
Posty: 118
Rejestracja: śr lis 19, 2003 7:40 pm
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Polch » wt kwie 12, 2005 2:48 pm

banan pisze:trza było przy suce zostać :)21
No... czasami mnie ciągnie do resoraka, niezła była mimo ogromnego motóra 1000ccm i prychania w wodzie jak kocica :D
A wracając do mietka to 160€ jest do przełknięcia, pozatym zamówiłem tylko zabierak, to zostanie coś na browca :)21
Leo II

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt kwie 12, 2005 8:28 pm

banan pisze:to co ? dużo ? trza było przy suce zostać :)21

niektorzy chca miec porzadne auta....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » wt kwie 12, 2005 8:46 pm

MOC pisze:
banan pisze:to co ? dużo ? trza było przy suce zostać :)21

niektorzy chca miec porzadne auta....
:)21
taaa gelanda LR i inne wielkorozmiarowe pojazdy sa wysokobudzetowe wniosek nasuwa sie jeden
zes bidny kup se suke
zes bogaty to przebieraj w patrolach gelandach i innych LRach kazdy z nich tak samo dobry kazdy bedzie sie jebal z ta roznica ze w G usterka wystepuja rzadziej ale cena naprawy zabija w LR usterka wystepuje czesciej ale tylko boli

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt kwie 12, 2005 8:59 pm

heniu w berecie pisze:
MOC pisze:
banan pisze:to co ? dużo ? trza było przy suce zostać :)21

niektorzy chca miec porzadne auta....
:)21
taaa gelanda LR i inne wielkorozmiarowe pojazdy sa wysokobudzetowe wniosek nasuwa sie jeden
zes bidny kup se suke
zes bogaty to przebieraj w patrolach gelandach i innych LRach kazdy z nich tak samo dobry kazdy bedzie sie jebal z ta roznica ze w G usterka wystepuja rzadziej ale cena naprawy zabija w LR usterka wystepuje czesciej ale tylko boli
:)4 Heniek :)4 :)2
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt kwie 12, 2005 9:05 pm

heniu w berecie pisze:
MOC pisze:
banan pisze:to co ? dużo ? trza było przy suce zostać :)21

niektorzy chca miec porzadne auta....
:)21
taaa gelanda LR i inne wielkorozmiarowe pojazdy sa wysokobudzetowe wniosek nasuwa sie jeden
zes bidny kup se suke
zes bogaty to przebieraj w patrolach gelandach i innych LRach kazdy z nich tak samo dobry kazdy bedzie sie jebal z ta roznica ze w G usterka wystepuja rzadziej ale cena naprawy zabija w LR usterka wystepuje czesciej ale tylko boli
Ty, Heniu, a jak bardzo boli zwalona blokada w moscie LR ? (takim co to już ma te blokade czyli chyba jakis maxidrajw czy cos podobnego, pomijając już samą cenę zakupu takowej która jest z księżyca) chyba ciutek więcej jak 160 ojro :)

Bo jak by nie liczyć, naprawić motór - taniej w G, naprawić krzynkę z biegami, też taniej w G, cały zawias - porównywalnie :)

ps. całkowicie pomijam sprawę cen w ASO, bo te do LR tez raczej porównywalne. Z serii pośmiejmy sie razem - urwałem lusterko, w ASO za kawałek pręcika do którego jest lusterko przykręcone krzykneli sobie 250 zł :) Z wiadomych względów wyśmiałem. Na jutro odbiór od tokarza.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » wt kwie 12, 2005 9:17 pm

taaaa tylko ze w cenie 20 letniego G ktory wyglada jak kupa w srodku i na zewnatrz mozna kupic calkiem mloda dyskoteke

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt kwie 12, 2005 9:21 pm

pytanie jest tylko, po co ??
:)21


jedni wola wlasnie ten kanciasty ksztalt i brak wygod w zamian tego niezawodnosc, drudzy cenia sobie komfort i wygode w zamian za tony szelestow :wink: nie namawiam do kupna jednego czy drugiego, kazdy ma swoj gust i potrzeby, chodzi mi tylko o realia....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » wt kwie 12, 2005 9:21 pm

Kret od Lublina starego pasuja...
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt kwie 12, 2005 9:23 pm

heniu w berecie pisze:taaaa tylko ze w cenie 20 letniego G ktory wyglada jak kupa w srodku i na zewnatrz mozna kupic calkiem mloda dyskoteke
Jakos nie widziałem ostatnio żadnej dyskoteki na pudle w którymś z rajdów ;) za to jedno 20 letnie G całkiem niedawno bo w niedziele... nawet na ostatniej żelaznej nie przypominam sobie żadnej dyskoteki... ale moze którejś nie zauważyłem :)

Moze jednak porównuj auta zbliżone klasą i przeznaczeniem, czyli G do LR90 bo to bedzie chyba najbliżej... i juz sie okazuje ze wcale nie ma aż takich róznic cenowych :) I w cenie LR z dwiema blokadami kupisz sobie G z tego samego roku co ten LR i jeszcze ci na krzynke browarka zostanie :)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt kwie 12, 2005 9:24 pm

jerry30 pisze:Kret od Lublina starego pasuja...
zobaczymy co tokarz wymodzi ;) dostał zadanie bojowe, ma byc takiesamo :D innego nie biore...

Od lublina nie widziałem :)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt kwie 12, 2005 9:24 pm

zakrawa to na jakas profanacje :wink:
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt kwie 12, 2005 9:27 pm

Krecik pisze:
heniu w berecie pisze:taaaa tylko ze w cenie 20 letniego G ktory wyglada jak kupa w srodku i na zewnatrz mozna kupic calkiem mloda dyskoteke
Jakos nie widziałem ostatnio żadnej dyskoteki na pudle w którymś z rajdów ;) za to jedno 20 letnie G całkiem niedawno bo w niedziele... nawet na ostatniej żelaznej nie przypominam sobie żadnej dyskoteki... ale moze którejś nie zauważyłem :)

Moze jednak porównuj auta zbliżone klasą i przeznaczeniem, czyli G do LR90 bo to bedzie chyba najbliżej... i juz sie okazuje ze wcale nie ma aż takich róznic cenowych :) I w cenie LR z dwiema blokadami kupisz sobie G z tego samego roku co ten LR i jeszcze ci na krzynke browarka zostanie :)

no coz nic dodac nic ujac 8) :)2 , pozostaje tylko i wylacznie kwestia osobistego wyboru....
:)21
Ostatnio zmieniony wt kwie 12, 2005 9:47 pm przez MOC, łącznie zmieniany 1 raz.
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » wt kwie 12, 2005 9:30 pm

bo trzeba wiedziec do czego auto sie ma ja kupilem dysko do roboty zeby mnie wygodnie w gory dupe wozilo i zeby nie bylo szkoda np wjechac do lasu i drzewa nawiezc do tego blokad nie potrzebuje a aspiracji na niewiadomo jakiego rajdowca nie mam

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt kwie 12, 2005 9:33 pm

heniu w berecie pisze:bo trzeba wiedziec do czego auto sie ma ja kupilem dysko do roboty zeby mnie wygodnie w gory dupe wozilo i zeby nie bylo szkoda np wjechac do lasu i drzewa nawiezc do tego blokad nie potrzebuje a aspiracji na niewiadomo jakiego rajdowca nie mam
Ja do wożenia dupy kupiłem Toyote Camry :) Też sie dobrze sprawdzała, nawet w terenie (nie tylko zabudowanym)...

Ale przecież nie o autach osobowych tu rozmawiamy :D

Heniu, MOC zadał odpowiednie pytanie - "można, ale po co", porównujesz auta z zupełnie innch piaskownic :)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » wt kwie 12, 2005 9:38 pm

Krecik pisze:
heniu w berecie pisze:bo trzeba wiedziec do czego auto sie ma ja kupilem dysko do roboty zeby mnie wygodnie w gory dupe wozilo i zeby nie bylo szkoda np wjechac do lasu i drzewa nawiezc do tego blokad nie potrzebuje a aspiracji na niewiadomo jakiego rajdowca nie mam
Ja do wożenia dupy kupiłem Toyote Camry :) Też sie dobrze sprawdzała, nawet w terenie (nie tylko zabudowanym)...

Ale przecież nie o autach osobowych tu rozmawiamy :D

Heniu, MOC zadał odpowiednie pytanie - "można, ale po co", porównujesz auta z zupełnie innch piaskownic :)
ja ci gwarantuje ze toyota camry pod moj dom w zimie z przyczepa kafelkow na haku nie wjedzie
generalnie temat uwazam za bezsensowny i z dupy wiec nie kasztanmy bo i tak do niczego nie dojdziemy

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt kwie 12, 2005 9:41 pm

heniu w berecie pisze:
Krecik pisze:
heniu w berecie pisze:bo trzeba wiedziec do czego auto sie ma ja kupilem dysko do roboty zeby mnie wygodnie w gory dupe wozilo i zeby nie bylo szkoda np wjechac do lasu i drzewa nawiezc do tego blokad nie potrzebuje a aspiracji na niewiadomo jakiego rajdowca nie mam
Ja do wożenia dupy kupiłem Toyote Camry :) Też sie dobrze sprawdzała, nawet w terenie (nie tylko zabudowanym)...

Ale przecież nie o autach osobowych tu rozmawiamy :D

Heniu, MOC zadał odpowiednie pytanie - "można, ale po co", porównujesz auta z zupełnie innch piaskownic :)
ja ci gwarantuje ze toyota camry pod moj dom w zimie z przyczepa kafelkow na haku nie wjedzie
generalnie temat uwazam za bezsensowny i z dupy wiec nie kasztanmy bo i tak do niczego nie dojdziemy
Po torach kolejowych w poprzek dała rade, to i z kafelkami sobie poradzi ;)

Ale z reszta sie zgadzam :)

Polch, te czesci tam od najeźdźców to ze sklepu oficjalnego zwanego ASO, czy podróbki ? BO domyślam sie że nowe wszystko
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość