Kółka 33 cale do G
Moderator: Mroczny
Kółka 33 cale do G
Ponieważ zdania znajomych mi osób, mających jakis związek z G są w tej sprawie podzielone, zapytam dodatkowo publicznie.
Czy dla potrzeb wrzucenia do auta 33 calowych opon potrzeba wykonywać dodatkowo jakieś operacje, np. podniesienie budy, założenie dystansów na koła, wymiana sprężyn na dłuższe?
Pytanie drugie: jak wygląda sprawa z felgami na ten rozmiar do tego auta? Od czego pasują, ew. podpowiedzi gdzie można tego szukac? Z góry dzięki...
Czy dla potrzeb wrzucenia do auta 33 calowych opon potrzeba wykonywać dodatkowo jakieś operacje, np. podniesienie budy, założenie dystansów na koła, wymiana sprężyn na dłuższe?
Pytanie drugie: jak wygląda sprawa z felgami na ten rozmiar do tego auta? Od czego pasują, ew. podpowiedzi gdzie można tego szukac? Z góry dzięki...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Zalezy jakie 33" chcesz wlozyc, jesli na felge 16'' waskie to nie powinno byc problemu. Jesli natomiast maja to byc 33x12,5x15 to powinniennes wymienic sprezyny, na orginalnych tez wejda ale beda dobijac o ranty blotnikow, poniewaz felgi 15' maja wiekszy ofset.
Felgi- ja mam alu BBS 8x15 i jest ok.
Stalowe w Polsce sa raczej nieosiagalne, chyba ze robione ze sprinterowskich, mangels nie wie co to G.
Felgi- ja mam alu BBS 8x15 i jest ok.
Stalowe w Polsce sa raczej nieosiagalne, chyba ze robione ze sprinterowskich, mangels nie wie co to G.
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)
Narazie badam temat nad wariantem optymalnego rozwiązania. Nie sądziłem, że sprawa felg ograniczy trochę te rozważania. Czyli jak rozumiem z podpowiedzi:mdebski pisze:Zalezy jakie 33" chcesz wlozyc, jesli na felge 16'' waskie to nie powinno byc problemu. Jesli natomiast maja to byc 33x12,5x15 to ....
1. albo w miarę wąska guma i powinna wejść na felgę oryginał 16''. I tu pytanie czy 255x85 MT Gudrysia jaką ktoś mi podpowiada (zdaje się, że ciut niższa), będzie się na tej feldze trzymać i nie złazić przy byle okazji?
2. albo szerszy kapeć i wówczas rzeźbienie z przeróbką felg np. tych od Sprintera i potem już nie ma znaczenia jaka guma...
3. albo fele takie jak ma Michał - BBS. Pasują tak po prostu do auta czy jest jeszcze jakiś dodatkowy motyw? I jak łatwo/ciężko są zdobywalne oraz skoro są alu jak jest z ich wytrzymałością?
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
tez widzialem na jakiejs focie z rajdu G na mercedesowych alusach z duzymi gumami (na okladce ktoregos z numerow gazetki zakladowej), apropos felg zerknij na strona Klausa: http://www.gwagen.de/wheelsfortheg.htm sporo konkretnych informacji
ex MB 300GD
Podniosłem budę o 3cm nad ramę i BF Goodridge 285/75R16 były na styk,do silverstonów 280/85R16 potrzebna była wymiana sprężyn na wyższe. Potem żeby poprawić skręt i zlikwidować ocieranie przednich kół o wahacze , a tylnych przy wykrzyżu o nadkola założyłem dystanse. Można długo klepać co masz załozyć, sporo zależy np. od stanu sprężyn które nasz w tej chwili-czy chcesz w nie inwestować,czy są siadnięte, od mocy silnika- załozysz balony i będziesz wlókł się za maluchami.Weź klucz do kół, wpadnij do mnie i spróbuj pojeździć na tym co mam.Trochę się pogimnastykujesz przy przerzucaniu kółek ale jest to najleprzy test gum do własnego auta.
- El Modzello
- Posty: 379
- Rejestracja: czw mar 14, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
- El Modzello
- Posty: 379
- Rejestracja: czw mar 14, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość