Automat jak działa
Moderator: Mroczny
Automat jak działa
Gelanda z motorkiem 3,5 w dizlu z automatem 1994r włączanie blokad sztuk trzy z pulpitu wyłącznikami elektrycznymi, ma przy podłokietniku dodatkawą wajchę z oznaczeniami S-N-G, co to oznacza i jak tym jeździć, koleś zababył toto i nie bardzo trybi co i jak a boji się coś włączyć żeby nie popsuć
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Nie bardzo 1.. bo kiedy można załączyć blokady czy tylko w pozycji 2B czyli wajcha od biegów całkowicie do tyłu
2 czy tą klamką do S-N-G można przełączać podczas jazdy
3Jakbyś mógł przybliżyć technikę jazdy tym cackiem czyli co gdzie kiedy i jak to by mu to pomogło bo narazie wyłożył trochę grosza i cieszy się jak murzyn blaszką ale ma obawy i nie przymierza się do ofrołdu ale nurkuje
Z góry dzięki
2 czy tą klamką do S-N-G można przełączać podczas jazdy
3Jakbyś mógł przybliżyć technikę jazdy tym cackiem czyli co gdzie kiedy i jak to by mu to pomogło bo narazie wyłożył trochę grosza i cieszy się jak murzyn blaszką ale ma obawy i nie przymierza się do ofrołdu ale nurkuje
Z góry dzięki
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
S-N-G przy automacie zapinać stojąc i skrzynia na P, inaczej moze byc ciekawie..klucz13 pisze:Nie bardzo 1.. bo kiedy można załączyć blokady czy tylko w pozycji 2B czyli wajcha od biegów całkowicie do tyłu
2 czy tą klamką do S-N-G można przełączać podczas jazdy
3Jakbyś mógł przybliżyć technikę jazdy tym cackiem czyli co gdzie kiedy i jak to by mu to pomogło bo narazie wyłożył trochę grosza i cieszy się jak murzyn blaszką ale ma obawy i nie przymierza się do ofrołdu ale nurkuje
Z góry dzięki
blokady - też najlepiej stojąc, choc jak wprawy nabierze to podczas wolnej jazdy, tu nie robi czy to bedzie H czy L (S/G) byle wolno... choc, elektronika moze miec zabezpieczenie i bloki załączy czylko przy L(G)
jak jeździć... nooo... jak samochdem


Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
A sprzęgłoKrecik pisze:S-N-G przy automacie zapinać stojąc i skrzynia na P, inaczej moze byc ciekawie..klucz13 pisze:Nie bardzo 1.. bo kiedy można załączyć blokady czy tylko w pozycji 2B czyli wajcha od biegów całkowicie do tyłu
2 czy tą klamką do S-N-G można przełączać podczas jazdy
3Jakbyś mógł przybliżyć technikę jazdy tym cackiem czyli co gdzie kiedy i jak to by mu to pomogło bo narazie wyłożył trochę grosza i cieszy się jak murzyn blaszką ale ma obawy i nie przymierza się do ofrołdu ale nurkuje
Z góry dzięki
blokady - też najlepiej stojąc, choc jak wprawy nabierze to podczas wolnej jazdy, tu nie robi czy to bedzie H czy L (S/G) byle wolno... choc, elektronika moze miec zabezpieczenie i bloki załączy czylko przy L(G)
jak jeździć... nooo... jak samochdemhamulec, gała na D, puscić hamulec i buta

I podlogę chyba trza wypchnąć bo podobnosz slabawo jeździ ale zero doswiadczenia tylko plaskacze

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
toć to automata, nie wciskaj mi tu ;Dklucz13 pisze:A sprzęgło![]()
I podlogę chyba trza wypchnąć bo podobnosz slabawo jeździ ale zero doswiadczenia tylko plaskacze
na jeżdzenie pomaga wywalenie tego drewnianego klocka pod akceleratorkiem
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Nie wiem którego drewno to on ma na dzwiach i desce rozdzielczejKrecik pisze:toć to automata, nie wciskaj mi tu ;Dklucz13 pisze:A sprzęgło![]()
I podlogę chyba trza wypchnąć bo podobnosz slabawo jeździ ale zero doswiadczenia tylko plaskacze
na jeżdzenie pomaga wywalenie tego drewnianego klocka pod akceleratorkiem
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Witaj
Klamka czyli wajcha od reduktora mozesz przelaczyc podczas jazdy ale gdy wezmiesz skrzynie biegow w pozycji neutral czyli N.Blokady zapinasz kolejno najpierw srodek potem tylny most czyli dolny przycisk a na koncu przednia blokada. Pozycja 2B jest to zblokowany pierwszy bieg (zeby Ci sie auto nie sturlało z górki na luzie tylko hamowalo silnikiem)
Klamka czyli wajcha od reduktora mozesz przelaczyc podczas jazdy ale gdy wezmiesz skrzynie biegow w pozycji neutral czyli N.Blokady zapinasz kolejno najpierw srodek potem tylny most czyli dolny przycisk a na koncu przednia blokada. Pozycja 2B jest to zblokowany pierwszy bieg (zeby Ci sie auto nie sturlało z górki na luzie tylko hamowalo silnikiem)
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS
, KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

A jeździł ktoś czymś takim w terenie
Chodzi mi o tą konkretnie wersję bo z tego co się orientuje (dopiero co zaczyman czytać) 350tka TD wystepuje tylko w automacie stad moje pytanie o teren.
Watro pakowac sie w taka wersję G czyli szybsza i mocniejsza czy raczej szukac 300GD 113 KM z normalna skrzynia.
Pozdrawiam

Watro pakowac sie w taka wersję G czyli szybsza i mocniejsza czy raczej szukac 300GD 113 KM z normalna skrzynia.

Pozdrawiam
Maciek Suzuki SJ419
Pytam asekuracyjnie, bo nigdy nie bawiłem się czymś takim. Możesz podzielić się spostrzeżeniami, co do jazdy automatem na reduktorze czy nigdy nie próbował zmienić biegu w najmniej odpowiednim momencie czy wtedy ty decydujesz i świadomie wrzucasz "1".
Myślę poważnie o zmianie auta i szukam czegoś w miarę uniwersalnego szosa i teren średnio ciężki i wszystko wskazuje, że Gelenda
to idealne rozwiązanie (po za ceną
), tylko pomiędzy 300GD a 350 TD jest spora różnica w dynamice, a ten drugi tylko automat stąd pytanie.
Pozdrawiam
Myślę poważnie o zmianie auta i szukam czegoś w miarę uniwersalnego szosa i teren średnio ciężki i wszystko wskazuje, że Gelenda


Pozdrawiam
Maciek Suzuki SJ419
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
Jak dla mnie automat chodzi super , ścigam sie tym autem i jak dla mnie super
. Ja bym nie kupowal 350 GD ani 300 GD tylko kupil na twoim miejscu 320 GE i wsadzil sekwencyjna instalacje ( tak bym zrobil teraz gdybym nie mial 300 GE) pozdrawiam Nikodem

Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS
, KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

Po pierwsze moc a po drugi zuzycie paliwa. Jezeli jezdzisz legalnie to na gazie taniej wyjdzie. Gdzies na forum ktos mówil ze spalanie 350 GD u niego dochodzilo do 18 litrów , zreszta 300 GD tez wpierdzieli kolo 15 litrów i wlecze sie jak czołg.
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS
, KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość