Problem - załanczanie blokad
Moderator: Mroczny
Problem - załanczanie blokad
Przyjechał do mojego ojca G z takim problemem: nie załanczają się blokady. Ani międzyosiowa ani mostów. Żeby załączyć blokady mostów trza najpierw załączyć międzyosiową. Jak chcę załączyć (załanczane wszystkie 3 są przyciskami na konsoli) to zapala się kontrolka, przekaźnik puknie, ale po jakiś 30 sek wyłancza się kontrolka i przekaźnik pstryka jeszcze raz. W czym może tkwić problem?? Czy może trzeba jakoś specjalnie załanczać te blokady( wiem że trza najpierw reduktor, później międzyosiowy, później tył i przód) czy może coś padło Jak są one sterowane?? Wydaje mi się że pneumatycznie.
Dzięki
Pozdrawiam
Dzięki
Pozdrawiam
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
- kmachacz
-
- Posty: 932
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 1:30 pm
- Lokalizacja: Krakow-Dobczyce
- Kontaktowanie:
U mnie bylo tak, że jak trafil po naprawie w moje rence to blokady się zalanczaly, ale dla blokady przedniej i międzyosiowej nie palily się kontrolki ani zalączenia (pomarańczowa) ani dzialania (czerwona). Rozkladali wszyscy ręce, aż się wkurzylem i zaczolem rozbierać wszystko sam. Uznalem, że to musi być problem elektryki i tak się okazalo. Jak się ściągnie środkową konsolę to za nią na grodzi silnikowej jest taka jakby skrzynka z gniazdami i do tych gniazd powtykane są sterowniki z konsoli. U mnie poprostu one nie byly wetknięte do końca i raz stykaly a raz nie. Po calym zabiegu sprawa znikla. O problemie z blokadami W463 pisal również biloowa i tam poszperaj.
Tutaj kontrolki się załanczają, a po jakiś 20 sek gasną i słuchać stukające przekaźniki.kmachacz pisze:U mnie bylo tak, że jak trafil po naprawie w moje rence to blokady się zalanczaly, ale dla blokady przedniej i międzyosiowej nie palily się kontrolki ani zalączenia (pomarańczowa) ani dzialania (czerwona). Rozkladali wszyscy ręce, aż się wkurzylem i zaczolem rozbierać wszystko sam. Uznalem, że to musi być problem elektryki i tak się okazalo. Jak się ściągnie środkową konsolę to za nią na grodzi silnikowej jest taka jakby skrzynka z gniazdami i do tych gniazd powtykane są sterowniki z konsoli. U mnie poprostu one nie byly wetknięte do końca i raz stykaly a raz nie. Po calym zabiegu sprawa znikla. O problemie z blokadami W463 pisal również biloowa i tam poszperaj.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
- borowkajan
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz cze 05, 2005 3:33 pm
- Lokalizacja: Zieleniec,Czarnków/Muflon Team
Re: Problem - załanczanie blokad
I co rozwiązaliście ten problem z blokadami, bo mi dolega to samo?Adam.Ż pisze:Przyjechał do mojego ojca G z takim problemem: nie załanczają się blokady. Ani międzyosiowa ani mostów. Żeby załączyć blokady mostów trza najpierw załączyć międzyosiową. Jak chcę załączyć (załanczane wszystkie 3 są przyciskami na konsoli) to zapala się kontrolka, przekaźnik puknie, ale po jakiś 30 sek wyłancza się kontrolka i przekaźnik pstryka jeszcze raz. W czym może tkwić problem?? Czy może trzeba jakoś specjalnie załanczać te blokady( wiem że trza najpierw reduktor, później międzyosiowy, później tył i przód) czy może coś padło Jak są one sterowane?? Wydaje mi się że pneumatycznie.
Dzięki
Pozdrawiam
Mercedes G 300 D nie poobijany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość