Problem - załanczanie blokad

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Problem - załanczanie blokad

Post autor: Adam.Ż » czw gru 22, 2005 7:39 pm

Przyjechał do mojego ojca G z takim problemem: nie załanczają się blokady. Ani międzyosiowa ani mostów. Żeby załączyć blokady mostów trza najpierw załączyć międzyosiową. Jak chcę załączyć (załanczane wszystkie 3 są przyciskami na konsoli) to zapala się kontrolka, przekaźnik puknie, ale po jakiś 30 sek wyłancza się kontrolka i przekaźnik pstryka jeszcze raz. W czym może tkwić problem?? Czy może trzeba jakoś specjalnie załanczać te blokady( wiem że trza najpierw reduktor, później międzyosiowy, później tył i przód) czy może coś padło Jak są one sterowane?? Wydaje mi się że pneumatycznie.
Dzięki
Pozdrawiam
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
kmachacz
 
 
Posty: 932
Rejestracja: wt lis 09, 2004 1:30 pm
Lokalizacja: Krakow-Dobczyce
Kontaktowanie:

Post autor: kmachacz » czw gru 22, 2005 9:43 pm

U mnie bylo tak, że jak trafil po naprawie w moje rence to blokady się zalanczaly, ale dla blokady przedniej i międzyosiowej nie palily się kontrolki ani zalączenia (pomarańczowa) ani dzialania (czerwona). Rozkladali wszyscy ręce, aż się wkurzylem i zaczolem rozbierać wszystko sam. Uznalem, że to musi być problem elektryki i tak się okazalo. Jak się ściągnie środkową konsolę to za nią na grodzi silnikowej jest taka jakby skrzynka z gniazdami i do tych gniazd powtykane są sterowniki z konsoli. U mnie poprostu one nie byly wetknięte do końca i raz stykaly a raz nie. Po calym zabiegu sprawa znikla. O problemie z blokadami W463 pisal również biloowa i tam poszperaj.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pt gru 23, 2005 10:08 am

kmachacz pisze:U mnie bylo tak, że jak trafil po naprawie w moje rence to blokady się zalanczaly, ale dla blokady przedniej i międzyosiowej nie palily się kontrolki ani zalączenia (pomarańczowa) ani dzialania (czerwona). Rozkladali wszyscy ręce, aż się wkurzylem i zaczolem rozbierać wszystko sam. Uznalem, że to musi być problem elektryki i tak się okazalo. Jak się ściągnie środkową konsolę to za nią na grodzi silnikowej jest taka jakby skrzynka z gniazdami i do tych gniazd powtykane są sterowniki z konsoli. U mnie poprostu one nie byly wetknięte do końca i raz stykaly a raz nie. Po calym zabiegu sprawa znikla. O problemie z blokadami W463 pisal również biloowa i tam poszperaj.
Tutaj kontrolki się załanczają, a po jakiś 20 sek gasną i słuchać stukające przekaźniki.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
biloowa
 
 
Posty: 280
Rejestracja: czw cze 17, 2004 9:00 pm
Lokalizacja: Człuchów---- Poznań

Post autor: biloowa » pt gru 23, 2005 5:57 pm

U mnie raz nadłamało sie kolanko od podcisnienia pod prawym przednim nadkolem i podciśnienia nie bylo i żadna blokada nie działała. Więc moja rada sprawdzić szczelność układu od podciśnienia.
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS :) , KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

Awatar użytkownika
borowkajan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 3:33 pm
Lokalizacja: Zieleniec,Czarnków/Muflon Team

Post autor: borowkajan » czw sty 05, 2006 5:34 pm

OOOO Wlasnie to jest ten problem .Najczesciej brak cisnienia

Awatar użytkownika
biloowa
 
 
Posty: 280
Rejestracja: czw cze 17, 2004 9:00 pm
Lokalizacja: Człuchów---- Poznań

Post autor: biloowa » pt sty 06, 2006 5:11 pm

borowkajan pisze:Najczesciej brak cisnienia
Raczej brak podciśnienia ;)
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS :) , KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

zimas1
Posty: 327
Rejestracja: czw mar 16, 2006 8:12 pm
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontaktowanie:

Re: Problem - załanczanie blokad

Post autor: zimas1 » pn maja 15, 2006 9:03 am

Adam.Ż pisze:Przyjechał do mojego ojca G z takim problemem: nie załanczają się blokady. Ani międzyosiowa ani mostów. Żeby załączyć blokady mostów trza najpierw załączyć międzyosiową. Jak chcę załączyć (załanczane wszystkie 3 są przyciskami na konsoli) to zapala się kontrolka, przekaźnik puknie, ale po jakiś 30 sek wyłancza się kontrolka i przekaźnik pstryka jeszcze raz. W czym może tkwić problem?? Czy może trzeba jakoś specjalnie załanczać te blokady( wiem że trza najpierw reduktor, później międzyosiowy, później tył i przód) czy może coś padło Jak są one sterowane?? Wydaje mi się że pneumatycznie.
Dzięki
Pozdrawiam
I co rozwiązaliście ten problem z blokadami, bo mi dolega to samo?
Mercedes G 300 D nie poobijany

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość