Gelenda 2,4 D w automacie, orginał czy zmota?
Moderator: Mroczny
Gelenda 2,4 D w automacie, orginał czy zmota?
Witam, pytanie jak w temacie przewodnim:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1044852
Jak myślicie były wersje 2,4 D Automat?
A może znacie to auto?
Pozdrawiam
Trout
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1044852
Jak myślicie były wersje 2,4 D Automat?
A może znacie to auto?
Pozdrawiam
Trout
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
-
-
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz sty 23, 2005 6:27 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Po telefonie do przyjaciela wybieram opcje C. Silnik technicznie był OK, ale trochę słaba moc i "leniwe" wybieranie automatu strasznie ją spowalniało. Po prostu nawet w krótkiej G-klasse przy masie około 1800 kg połaczenie około 70 KM z automatem się nie sprawdza.Trout pisze:seba4x4 pisze:Osobiście dwa lata temu widziałem G-klasę z 2,4D z automatem świeżo przywiezzioną z reichu. Była krótka i nie jechała![]()
Tzn: nie "robiła" w terenie?Bo:
a) za słaby silnik?
b)automat?
c) a+b?
d)jakieś inne..podaj jakie...
Tzn: nie "robiła" w terenie?Bo:
a) za słaby silnik?
b)automat?
c) a+b?
d)jakieś inne..podaj jakie...[/quote]
Po telefonie do przyjaciela wybieram opcje C. Silnik technicznie był OK, ale trochę słaba moc i "leniwe" wybieranie automatu [b]strasznie[/b] ją spowalniało. Po prostu nawet w krótkiej G-klasse przy masie około 1800 kg połaczenie około 70 KM z automatem się nie sprawdza.[/quote]
jestem taki dociekliwy, bo sam mam podobną kombinację. Automat w lekkim/średnim terenie w momencie wjazdu głupieje tj. zaczyna redukować, spada prędkość. zmiana biegu zajmuje mu ok.1,5 s i to wystarczy. Tam gdzie "przejdziesz" na manualu to tu polegniesz. Próbowałem różnych technik, i podejrzewam że automat do do jazdy lekkiej terenowej.
A może coś mam źle z techniką auta lub jazdy?
a) za słaby silnik?
b)automat?
c) a+b?
d)jakieś inne..podaj jakie...[/quote]
Po telefonie do przyjaciela wybieram opcje C. Silnik technicznie był OK, ale trochę słaba moc i "leniwe" wybieranie automatu [b]strasznie[/b] ją spowalniało. Po prostu nawet w krótkiej G-klasse przy masie około 1800 kg połaczenie około 70 KM z automatem się nie sprawdza.[/quote]
jestem taki dociekliwy, bo sam mam podobną kombinację. Automat w lekkim/średnim terenie w momencie wjazdu głupieje tj. zaczyna redukować, spada prędkość. zmiana biegu zajmuje mu ok.1,5 s i to wystarczy. Tam gdzie "przejdziesz" na manualu to tu polegniesz. Próbowałem różnych technik, i podejrzewam że automat do do jazdy lekkiej terenowej.
A może coś mam źle z techniką auta lub jazdy?
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Pytanie 1 - jaki olej, jakiej jakości i ile wlane,
Pytanie 2 - czy chłodzenie oleju w chłodnicy działa
Pytanie 4 - czy jeździsz na "szosowych", "terenowych", czy zapinasz reduktor, czy ustawiasz dźwignię na D, 2 czy 1 ? Itd.
Ponadto trzeba sprawdzić, czy działa opcja "kick-down". Trzeba też pamiętać, że starsze skrzynie bez elektroniki są wolniejsze. W końcu niemcy robili je, gdy najszybszym autem był VW Garbus
Pytanie 2 - czy chłodzenie oleju w chłodnicy działa
Pytanie 4 - czy jeździsz na "szosowych", "terenowych", czy zapinasz reduktor, czy ustawiasz dźwignię na D, 2 czy 1 ? Itd.
Ponadto trzeba sprawdzić, czy działa opcja "kick-down". Trzeba też pamiętać, że starsze skrzynie bez elektroniki są wolniejsze. W końcu niemcy robili je, gdy najszybszym autem był VW Garbus

Oj widze, ze chyba myslisz o zmianie na manualaTrout pisze: jestem taki dociekliwy, bo sam mam podobną kombinację. Automat w lekkim/średnim terenie w momencie wjazdu głupieje tj. zaczyna redukować, spada prędkość. zmiana biegu zajmuje mu ok.1,5 s i to wystarczy. Tam gdzie "przejdziesz" na manualu to tu polegniesz. Próbowałem różnych technik, i podejrzewam że automat do do jazdy lekkiej terenowej.
A może coś mam źle z techniką auta lub jazdy?

Sieger z pewnoscia da rade wymienic na skrzynke od "kaczki"

463 230GE / ex. 463 300GD / ex. 460 300GD / ex. XJ 4.0
[quote="seba4x4"]Pytanie 1 - jaki olej, jakiej jakości i ile wlane,
Pytanie 2 - czy chłodzenie oleju w chłodnicy działa
Pytanie 4 - czy jeździsz na "szosowych", "terenowych", czy zapinasz reduktor, czy ustawiasz dźwignię na D, 2 czy 1 ? Itd.
Ponadto trzeba sprawdzić, czy działa opcja "kick-down". Trzeba też pamiętać, że starsze skrzynie bez elektroniki są wolniejsze. W końcu niemcy robili je, gdy najszybszym autem był VW Garbus
Odp:
1.ATF,(jakość się dowiem jutro) ile wlane-na bagnecie(nie orginalny) ok. 1.5 cm od końca na chodzącym silniku
2.tu nie rozumiem chłodzenie oleju w chłodnicy, a jak i gdzie to sprawdzić?
3.Goodricze AT 225/16, rzadko zapinam reduktor ~1-2x/tydz, skrzynie do jazdy dziennej jest na D (prawie nie uzywam 1albo 2). Mam starą skrzynię(PRND12) i bez "kick-down".
Coś z olejem w skrzyni?Nie ten, za mało? A, olej ma kolor jasny nie przypalony.
Co myslisz?
Pozdro
Trout
Pytanie 2 - czy chłodzenie oleju w chłodnicy działa
Pytanie 4 - czy jeździsz na "szosowych", "terenowych", czy zapinasz reduktor, czy ustawiasz dźwignię na D, 2 czy 1 ? Itd.
Ponadto trzeba sprawdzić, czy działa opcja "kick-down". Trzeba też pamiętać, że starsze skrzynie bez elektroniki są wolniejsze. W końcu niemcy robili je, gdy najszybszym autem był VW Garbus
Odp:
1.ATF,(jakość się dowiem jutro) ile wlane-na bagnecie(nie orginalny) ok. 1.5 cm od końca na chodzącym silniku
2.tu nie rozumiem chłodzenie oleju w chłodnicy, a jak i gdzie to sprawdzić?
3.Goodricze AT 225/16, rzadko zapinam reduktor ~1-2x/tydz, skrzynie do jazdy dziennej jest na D (prawie nie uzywam 1albo 2). Mam starą skrzynię(PRND12) i bez "kick-down".
Coś z olejem w skrzyni?Nie ten, za mało? A, olej ma kolor jasny nie przypalony.
Co myslisz?
Pozdro
Trout
Ostatnio zmieniony pt kwie 21, 2006 8:02 pm przez Trout, łącznie zmieniany 2 razy.
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Oj widze, ze chyba myslisz o zmianie na manuala
Sieger z pewnoscia da rade wymienic na skrzynke od "kaczki"
Kurde, automatem jezdzi się cholernie wygodnie po mieście. Na szosie niestety max.90 bo więcej to mnie serce boli i nie mogę słuchać silnika 300D i 3 000 obr/min
Manual do terenu, no hm jest dobry ale ja teren widze 1albo2x na kwartał. Szkoda chyba się w wymianę pchać co?
Trout

Sieger z pewnoscia da rade wymienic na skrzynke od "kaczki"

Kurde, automatem jezdzi się cholernie wygodnie po mieście. Na szosie niestety max.90 bo więcej to mnie serce boli i nie mogę słuchać silnika 300D i 3 000 obr/min

Manual do terenu, no hm jest dobry ale ja teren widze 1albo2x na kwartał. Szkoda chyba się w wymianę pchać co?
Trout
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość