Dobra zmota nie jest zla , warunek ze zrobiona z glowa
Tez stawiam na oryginala , nawet jezeli przejsciowo cos zmotam to i tak z wyjsciem dokladnie tak jak w oryginale zeby potem nie robic juz przerubek tylko zalozyc oryginalna i jezdzic
Motor kosztowal mnie nieduzo - niecala 1 kzl ale niestety w puzlach a ponadto brakuje jednego tloka i korbowodu bo sie rozlecial
Z remontem powinien zamknac sie 2,2-2,5 kzl wiec raczej niezle
Normalnie w dobrym stanie zaczynaja sie od 5 kzl ale ciezk trafic . Zazwyczaj chca 8-10 kzl a to juz ciut drogo
Ponadto jak zloze i wyremontuje puzla to mam 100% pewnosci ze jest OK a jak kupie co ze swiata to moze byc roznie .
Mostow ani skrzyni nie zmieniam .
OM617 i OM617A maja moc i moment prz tych samych obrotach . Taki same sa tez obroty maksymalne .
Korzystniej za to rozklada sie krzywa moc/moment dla OM617A i o to glownie mi chodzi .
Poza tym 250 Nm przy 2300 obr/min to brzmi dumnie

i w terenie pokazuje co potrafi .
Osiagi na asfalcie sa raczej drugoplanowe bo na Silverstonach i przy prawie 6" lifcie troche ciezko wchodzi sie szybko w zakrety

A moja maksymalna predkosc jak w tej chwili rozwijam tj ok 100km/h w zupelnosci mi wystarcza
