zmota

G, Unimog

Moderator: Mroczny

saymon198
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 86
Rejestracja: czw lip 06, 2006 5:13 pm
Lokalizacja: Zamość

zmota

Post autor: saymon198 » pn lut 19, 2007 2:17 pm

Witam
Panowie mam na podwórku nissana patrola gr 4.2 benzyna przerobionego w jednej znanej polskiej firmie wszystko jest z nim super bo samochód jest zajebisty na wyprawę ale ja chcę startować w orlenie i różnegorodzaju rajdach na terenie polski i mam dość powarzny problem czy przerabiać patrola a jak wiadomo on waży dość sporo(2200kg) i przeróbka jego nie ma większego sensu bo koszt przebudowy przekroczy jego wartość a w tej chwili wart jest 70 tyś.
Czy może kupić długą suzukę samuraja wło9żyć silnik z czegoś większego masty z mercedesa albo z k160 dwie elektryczne wyciągarki i w klasie turystycznej można startować ale w extreme raczej się nie da bo rama może się złożyć.
CZy kupić mercedesa g i pociąć odchódzić do 1500 kilo dać dwa elektryki i startować narazie w turystycznej a potem próbować w extreme.\
Proszę o opinie rady doświadczenia proszę o wskazówki co do czego mogę włożyć żeby te samochody żeczywiście chciały żeczywiście jeździć.
Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję.

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » pn lut 19, 2007 2:25 pm

Hm od czego by tu rama sie nadawala i nie skladala ??
wiem wiem w twoim przypadku tylko ;Unimog
king cab 2.4
ramcharger 5,9

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn lut 19, 2007 2:36 pm

hajdi pisze:Hm od czego by tu rama sie nadawala i nie skladala ??
wiem wiem w twoim przypadku tylko ;Unimog
Najlepsza jest rama od..........obrazu :)21

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » pn lut 19, 2007 2:44 pm

Adamo pisze:
hajdi pisze:Hm od czego by tu rama sie nadawala i nie skladala ??
wiem wiem w twoim przypadku tylko ;Unimog
Najlepsza jest rama od..........obrazu :)21
tez sie nie sklada :o ??
king cab 2.4
ramcharger 5,9

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pn lut 19, 2007 3:16 pm

na poczatek naucz sie jezdzic tym co masz

jak sie przez rok nie zabijesz, to sobie zmotasz cos nowego :)


kolega ma zmote do opchniecia, podstawa na obcietej ramie dodge, silnik 5.0
automat, podwójny reduktor, blokady, winda od stara, 36" swampery
nic tylko dokonczyc budowe, przetestowac, i wygrywac :)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » pn lut 19, 2007 4:25 pm

A do wyczynu z wyciągarkami nie zaplombowanymi Ciebie nie wpuszczą. Tylko extrem na wyciągarki :wink:
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Pit-Bull
Posty: 556
Rejestracja: wt maja 31, 2005 6:15 pm
Lokalizacja: Powsinoga

Post autor: Pit-Bull » ndz lut 25, 2007 9:45 am

Ludzie to kombinują :)3
Po co sobie dodatkową robote dodawać jak i tak przy tego rodzaju zmocie masz4 do 6 miechów z życia wyciete .
Przepisy na proste konstrukcje są w OFF ROAD .
Semak , Zibcar .
Rma od Gr lub RR od G bardzo mocna ale ciężka i wąska .
Mosty od G dobr Maja dwie wady , cięże o mostów G i koło odlata przy weryfikacji półosi . Mosty GR mocne , lżejsze , tylko 1 blokada.
mosty RR słabe.
Silnik Każdy w okolicach 200KM i min 350Nmt
FIGHT NO MORE
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.








www.pitbull4x4.pl

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » sob lis 10, 2007 8:19 pm

Witam


wracajac do tematu ile wazy rama G z mostami ?? :)21


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » ndz lis 11, 2007 5:35 am

Wpadnij to sobie zważysz :)16

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » ndz lis 11, 2007 10:44 pm

daleko :)24 :)21

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » pn lis 12, 2007 10:58 am

Ze zmotą gelendowo-suzukową to Traska przesłuchajcie :lol:
Wziął kiedyś ode mnie gelendę na taką zmotkę; wahacze, mosty, sprężyny od g przymotane do ramy suzuki przy pomocy oryginalnych mocowań odciętych od ramy gelendy. Ale nie wiem co dalej się działo. :-?
Po latach walki z żelastwem doszedłem jednak do wniosku, że do mety najczęściej dojeżdżają usprawnione oryginały a nie totalne zmoty :)21

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » pn lis 12, 2007 3:21 pm

Ja mam plana zrobic zmote na ramie g z mostami g silnik 2.9 v6 scorpio i jak najmniejsza waga... jak narazie to plany


teraz jezdze samuraiem ale denerwuja mnie male gumy ( po patrolu jest ciezko przejechac )


takze jak ktos wie ile wazy taka rama z mostami to bylbym bardzo wdzieczny


pozdrawiam :)21

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pn lis 12, 2007 3:22 pm

bez kozery powiem pińcet

albo nawet siedemset


poważnie
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pn lis 12, 2007 4:51 pm

Ramę tak i do tego portale. Coś jak Szwarc.
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » pn lis 12, 2007 7:26 pm

.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości