zmota
Moderator: Mroczny
zmota
Witam
Panowie mam na podwórku nissana patrola gr 4.2 benzyna przerobionego w jednej znanej polskiej firmie wszystko jest z nim super bo samochód jest zajebisty na wyprawę ale ja chcę startować w orlenie i różnegorodzaju rajdach na terenie polski i mam dość powarzny problem czy przerabiać patrola a jak wiadomo on waży dość sporo(2200kg) i przeróbka jego nie ma większego sensu bo koszt przebudowy przekroczy jego wartość a w tej chwili wart jest 70 tyś.
Czy może kupić długą suzukę samuraja wło9żyć silnik z czegoś większego masty z mercedesa albo z k160 dwie elektryczne wyciągarki i w klasie turystycznej można startować ale w extreme raczej się nie da bo rama może się złożyć.
CZy kupić mercedesa g i pociąć odchódzić do 1500 kilo dać dwa elektryki i startować narazie w turystycznej a potem próbować w extreme.\
Proszę o opinie rady doświadczenia proszę o wskazówki co do czego mogę włożyć żeby te samochody żeczywiście chciały żeczywiście jeździć.
Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję.
Panowie mam na podwórku nissana patrola gr 4.2 benzyna przerobionego w jednej znanej polskiej firmie wszystko jest z nim super bo samochód jest zajebisty na wyprawę ale ja chcę startować w orlenie i różnegorodzaju rajdach na terenie polski i mam dość powarzny problem czy przerabiać patrola a jak wiadomo on waży dość sporo(2200kg) i przeróbka jego nie ma większego sensu bo koszt przebudowy przekroczy jego wartość a w tej chwili wart jest 70 tyś.
Czy może kupić długą suzukę samuraja wło9żyć silnik z czegoś większego masty z mercedesa albo z k160 dwie elektryczne wyciągarki i w klasie turystycznej można startować ale w extreme raczej się nie da bo rama może się złożyć.
CZy kupić mercedesa g i pociąć odchódzić do 1500 kilo dać dwa elektryki i startować narazie w turystycznej a potem próbować w extreme.\
Proszę o opinie rady doświadczenia proszę o wskazówki co do czego mogę włożyć żeby te samochody żeczywiście chciały żeczywiście jeździć.
Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję.
na poczatek naucz sie jezdzic tym co masz
jak sie przez rok nie zabijesz, to sobie zmotasz cos nowego
kolega ma zmote do opchniecia, podstawa na obcietej ramie dodge, silnik 5.0
automat, podwójny reduktor, blokady, winda od stara, 36" swampery
nic tylko dokonczyc budowe, przetestowac, i wygrywac
jak sie przez rok nie zabijesz, to sobie zmotasz cos nowego

kolega ma zmote do opchniecia, podstawa na obcietej ramie dodge, silnik 5.0
automat, podwójny reduktor, blokady, winda od stara, 36" swampery
nic tylko dokonczyc budowe, przetestowac, i wygrywac

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Ludzie to kombinują
Po co sobie dodatkową robote dodawać jak i tak przy tego rodzaju zmocie masz4 do 6 miechów z życia wyciete .
Przepisy na proste konstrukcje są w OFF ROAD .
Semak , Zibcar .
Rma od Gr lub RR od G bardzo mocna ale ciężka i wąska .
Mosty od G dobr Maja dwie wady , cięże o mostów G i koło odlata przy weryfikacji półosi . Mosty GR mocne , lżejsze , tylko 1 blokada.
mosty RR słabe.
Silnik Każdy w okolicach 200KM i min 350Nmt

Po co sobie dodatkową robote dodawać jak i tak przy tego rodzaju zmocie masz4 do 6 miechów z życia wyciete .
Przepisy na proste konstrukcje są w OFF ROAD .
Semak , Zibcar .
Rma od Gr lub RR od G bardzo mocna ale ciężka i wąska .
Mosty od G dobr Maja dwie wady , cięże o mostów G i koło odlata przy weryfikacji półosi . Mosty GR mocne , lżejsze , tylko 1 blokada.
mosty RR słabe.
Silnik Każdy w okolicach 200KM i min 350Nmt
FIGHT NO MORE
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.
www.pitbull4x4.pl
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.
www.pitbull4x4.pl
Ze zmotą gelendowo-suzukową to Traska przesłuchajcie
Wziął kiedyś ode mnie gelendę na taką zmotkę; wahacze, mosty, sprężyny od g przymotane do ramy suzuki przy pomocy oryginalnych mocowań odciętych od ramy gelendy. Ale nie wiem co dalej się działo.
Po latach walki z żelastwem doszedłem jednak do wniosku, że do mety najczęściej dojeżdżają usprawnione oryginały a nie totalne zmoty

Wziął kiedyś ode mnie gelendę na taką zmotkę; wahacze, mosty, sprężyny od g przymotane do ramy suzuki przy pomocy oryginalnych mocowań odciętych od ramy gelendy. Ale nie wiem co dalej się działo.

Po latach walki z żelastwem doszedłem jednak do wniosku, że do mety najczęściej dojeżdżają usprawnione oryginały a nie totalne zmoty

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości