moje G
Moderator: Mroczny
moje G
Witam wszystki.
jestem nowy i moze moje pytania sie wydadza niektórym banalne ale,
po czterech latach oblizywania palców kupiłem wreście moje G.
463 300 ge 90r automat,ale ma uszkodzony motor.moze ktos mi doradzi co najlepiej.
orginalny 300 /problem z gazem ,jaki 300 24 v ?czy odrazu diesel ale jaki.
mam klime ,webasto ,tempomat itp.
dzieki za poświecony czas>
jestem nowy i moze moje pytania sie wydadza niektórym banalne ale,
po czterech latach oblizywania palców kupiłem wreście moje G.
463 300 ge 90r automat,ale ma uszkodzony motor.moze ktos mi doradzi co najlepiej.
orginalny 300 /problem z gazem ,jaki 300 24 v ?czy odrazu diesel ale jaki.
mam klime ,webasto ,tempomat itp.
dzieki za poświecony czas>
-
-
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz sty 23, 2005 6:27 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Moje przemyślenia są takie:
Najlepiej orginał, najmniej kombinacji i wszystko chodzi jak należy, ale raczej trzeba zagazować a to juz trudny proces a jak juz sie uda to modlisz sie tylko zeby nie było jakiegoś strzału ,bo to wtrysk mechaniczny ( to jest minus), chociaż znam takich co jezdzili i jak dbali o swiece przewody i takie tam to było OK.
Wyjscie numer dwa to diesel, raczej turbo , bo zwykły jest mułowaty w automacie, ale teraz tak. Automat jest od benzyny, moze bedzie w miare dobrze ale niekoniecznie, dalej webasto jest benzynowe, i teraz jezeli da sie przerobić to masz webasto , jezeli nie to drugi zbiorniczek( na benzynę) , albo poprostu nie masz webasta( jezeli masz włozysz diesla). Dieselek jest bardziej ekonomiczny ale czy az tak to bym nie powiedział, do 16 bedzie dochodził,Oczywiście inni bedą przytaczać argumenty ze diesel nie boi sie wody , ale jak pisałeś o tym slinieniu to jakoś mi sie wydaje ze go topić nie bedziesz. Ale to juz inna kwestja. Diesel benzyna bloki mają te same to klima bez problemu podejdzie i inne bajery.
Trzecie wyjscie to włozyć coś innego mocniejszego ,ale wtedy to juz mozesz nie mieć klimy , webasta , temomatu, i innych bajerów takich chociażby jak obrotomierz, TYLKO GWIAZDA NA ATRAPIE ZOSTANIE.
ZROBISZ JAK UWAZASZ
Najlepiej orginał, najmniej kombinacji i wszystko chodzi jak należy, ale raczej trzeba zagazować a to juz trudny proces a jak juz sie uda to modlisz sie tylko zeby nie było jakiegoś strzału ,bo to wtrysk mechaniczny ( to jest minus), chociaż znam takich co jezdzili i jak dbali o swiece przewody i takie tam to było OK.
Wyjscie numer dwa to diesel, raczej turbo , bo zwykły jest mułowaty w automacie, ale teraz tak. Automat jest od benzyny, moze bedzie w miare dobrze ale niekoniecznie, dalej webasto jest benzynowe, i teraz jezeli da sie przerobić to masz webasto , jezeli nie to drugi zbiorniczek( na benzynę) , albo poprostu nie masz webasta( jezeli masz włozysz diesla). Dieselek jest bardziej ekonomiczny ale czy az tak to bym nie powiedział, do 16 bedzie dochodził,Oczywiście inni bedą przytaczać argumenty ze diesel nie boi sie wody , ale jak pisałeś o tym slinieniu to jakoś mi sie wydaje ze go topić nie bedziesz. Ale to juz inna kwestja. Diesel benzyna bloki mają te same to klima bez problemu podejdzie i inne bajery.
Trzecie wyjscie to włozyć coś innego mocniejszego ,ale wtedy to juz mozesz nie mieć klimy , webasta , temomatu, i innych bajerów takich chociażby jak obrotomierz, TYLKO GWIAZDA NA ATRAPIE ZOSTANIE.
ZROBISZ JAK UWAZASZ
Najmniej wydatków będzie z benzynką, najwięcej - z dieselkiem.
Zadawałem sobie ostatnio to pytanie i wybrałem diesla, ale musiałem nieźle pogłówkować, żeby coś z tego wyszło bez tragicznych strat finansowych ...
Pytanie też, do czego będziesz używać autka - bo od tego dużo zależy. Czy teren, jak często, jaki, ile na twardym, OS'y czy raczej przeprawówka ...
Generalnie - poprzeglądaj sobie poprzednie tematy, coś więcej na ten temat znajdziesz. Ale jeszcze dużo pracy przed Tobą, niestety ...
Dobrze byłoby, gdybyś znalazł sobie dobrego mechanika i kogoś w swojej okolicy, kto coś więcej wie na temat G.
Tak patrząc z perspektywy kilku ciężkich ostatnich miesięcy i tak uważam, że warto
3maj się

Zadawałem sobie ostatnio to pytanie i wybrałem diesla, ale musiałem nieźle pogłówkować, żeby coś z tego wyszło bez tragicznych strat finansowych ...
Pytanie też, do czego będziesz używać autka - bo od tego dużo zależy. Czy teren, jak często, jaki, ile na twardym, OS'y czy raczej przeprawówka ...
Generalnie - poprzeglądaj sobie poprzednie tematy, coś więcej na ten temat znajdziesz. Ale jeszcze dużo pracy przed Tobą, niestety ...
Dobrze byłoby, gdybyś znalazł sobie dobrego mechanika i kogoś w swojej okolicy, kto coś więcej wie na temat G.
Tak patrząc z perspektywy kilku ciężkich ostatnich miesięcy i tak uważam, że warto


3maj się


G460 300TD '88 33" +4"
-> Badania Techniczne Pojazdów ..
-> Badania Techniczne Pojazdów ..
300 24V to też może być diesel
ma 136 kucyków. Zacny motorek.
Mechaniczny wtrysk + LPG =
ale są tacy, co mają i nie psioczą (publicznie). Ponoć BLOS daje radę. Ale, jak sama nazwa wskazuje, silnik benzynowy ... jest benzynowy 
A Twój agregat aż tak padł, że wymieniać trzeba?

Mechaniczny wtrysk + LPG =


A Twój agregat aż tak padł, że wymieniać trzeba?
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
-
-
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz sty 23, 2005 6:27 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Kolego: benzyna + gaz i wszystko bedzie najszybciej i najtaniej, zaczniesz latać za dwa tygodnie a nie dopiero w przyszłe wakacje
Wczytaj sie w to co inni piszą jak juz przerabiają trzeci miesiąc, albo od jesieni. Nie wiem czy warto.
A jak juz sie wezmiesz za przeróbkę to koszty paliwa napewno bedą niskie, ponieważ auto bedzie stało, stało ........stało, więc nie trza go bedzie tankować

Wczytaj sie w to co inni piszą jak juz przerabiają trzeci miesiąc, albo od jesieni. Nie wiem czy warto.
A jak juz sie wezmiesz za przeróbkę to koszty paliwa napewno bedą niskie, ponieważ auto bedzie stało, stało ........stało, więc nie trza go bedzie tankować

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości