moje G

G, Unimog

Moderator: Mroczny

egon76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:19 pm
Lokalizacja: LEGNICA

moje G

Post autor: egon76 » pn kwie 09, 2007 12:18 am

Witam wszystki.
jestem nowy i moze moje pytania sie wydadza niektórym banalne ale,
po czterech latach oblizywania palców kupiłem wreście moje G.
463 300 ge 90r automat,ale ma uszkodzony motor.moze ktos mi doradzi co najlepiej.
orginalny 300 /problem z gazem ,jaki 300 24 v ?czy odrazu diesel ale jaki.
mam klime ,webasto ,tempomat itp.
dzieki za poświecony czas>

Michal PUCH
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 6:27 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Michal PUCH » pn kwie 09, 2007 5:56 pm

Moje przemyślenia są takie:
Najlepiej orginał, najmniej kombinacji i wszystko chodzi jak należy, ale raczej trzeba zagazować a to juz trudny proces a jak juz sie uda to modlisz sie tylko zeby nie było jakiegoś strzału ,bo to wtrysk mechaniczny ( to jest minus), chociaż znam takich co jezdzili i jak dbali o swiece przewody i takie tam to było OK.

Wyjscie numer dwa to diesel, raczej turbo , bo zwykły jest mułowaty w automacie, ale teraz tak. Automat jest od benzyny, moze bedzie w miare dobrze ale niekoniecznie, dalej webasto jest benzynowe, i teraz jezeli da sie przerobić to masz webasto , jezeli nie to drugi zbiorniczek( na benzynę) , albo poprostu nie masz webasta( jezeli masz włozysz diesla). Dieselek jest bardziej ekonomiczny ale czy az tak to bym nie powiedział, do 16 bedzie dochodził,Oczywiście inni bedą przytaczać argumenty ze diesel nie boi sie wody , ale jak pisałeś o tym slinieniu to jakoś mi sie wydaje ze go topić nie bedziesz. Ale to juz inna kwestja. Diesel benzyna bloki mają te same to klima bez problemu podejdzie i inne bajery.

Trzecie wyjscie to włozyć coś innego mocniejszego ,ale wtedy to juz mozesz nie mieć klimy , webasta , temomatu, i innych bajerów takich chociażby jak obrotomierz, TYLKO GWIAZDA NA ATRAPIE ZOSTANIE.

ZROBISZ JAK UWAZASZ

Awatar użytkownika
N@rbi
Posty: 687
Rejestracja: ndz sie 20, 2006 11:47 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: N@rbi » pn kwie 09, 2007 7:23 pm

Najmniej wydatków będzie z benzynką, najwięcej - z dieselkiem.
Zadawałem sobie ostatnio to pytanie i wybrałem diesla, ale musiałem nieźle pogłówkować, żeby coś z tego wyszło bez tragicznych strat finansowych ...

Pytanie też, do czego będziesz używać autka - bo od tego dużo zależy. Czy teren, jak często, jaki, ile na twardym, OS'y czy raczej przeprawówka ...

Generalnie - poprzeglądaj sobie poprzednie tematy, coś więcej na ten temat znajdziesz. Ale jeszcze dużo pracy przed Tobą, niestety ...

Dobrze byłoby, gdybyś znalazł sobie dobrego mechanika i kogoś w swojej okolicy, kto coś więcej wie na temat G.

Tak patrząc z perspektywy kilku ciężkich ostatnich miesięcy i tak uważam, że warto :)2 :)2
3maj się !! !!
G460 300TD '88 33" +4"
-> Badania Techniczne Pojazdów ..

egon76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:19 pm
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: egon76 » wt kwie 10, 2007 3:14 pm

siemanko

Dzięki za rady a jak wyglada temat wsadzenia 300 24 V bo tam nie ma problemu z gazem z tego co wiem bo ma elektroniczny wtrysk.
Duże problemy z zamontowaniem, moja skrzynia będzie pasowac

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

Post autor: sebalodz » wt kwie 10, 2007 4:30 pm

egon76 pisze:siemanko

Dzięki za rady a jak wyglada temat wsadzenia 300 24 V bo tam nie ma problemu z gazem z tego co wiem bo ma elektroniczny wtrysk.
jakim GAZEM :o :o :o ??
ja Ci dam - to kasztaniarstwo :lol: usunac posta :lol:
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Post autor: Bukol » wt kwie 10, 2007 5:48 pm

300 24V to też może być diesel :) ma 136 kucyków. Zacny motorek.

Mechaniczny wtrysk + LPG = :)3 ale są tacy, co mają i nie psioczą (publicznie). Ponoć BLOS daje radę. Ale, jak sama nazwa wskazuje, silnik benzynowy ... jest benzynowy :)

A Twój agregat aż tak padł, że wymieniać trzeba?
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

egon76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:19 pm
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: egon76 » wt kwie 10, 2007 10:47 pm

hej
motorek jest do odratowania ale miał byc dieselek ale trafiła się benzynka fajna w mojej ocenie to kupiłem .pewne jest ze bez gazu to to mnie zje i to dlatego szukam rozwiązania. :lol:

Michal PUCH
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 6:27 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Michal PUCH » śr kwie 11, 2007 7:26 am

Kolego: benzyna + gaz i wszystko bedzie najszybciej i najtaniej, zaczniesz latać za dwa tygodnie a nie dopiero w przyszłe wakacje :)2
Wczytaj sie w to co inni piszą jak juz przerabiają trzeci miesiąc, albo od jesieni. Nie wiem czy warto.

A jak juz sie wezmiesz za przeróbkę to koszty paliwa napewno bedą niskie, ponieważ auto bedzie stało, stało ........stało, więc nie trza go bedzie tankować :wink:

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Post autor: Bukol » śr kwie 11, 2007 6:42 pm

Będzie śmigać do pierwszego wystrzału. Ale wielu śmiga i nic nie strzela. Ważne, żeby na instalacji LPG nie oszczędzać i oddać to komuś, kto już montował instalację do MB z mechanicznym wtryskiem.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości