Strona 1 z 1

przełożenia w PUCHU

: pt cze 08, 2007 11:25 am
autor: gacoperz
Witam.
Moglibyście mnie oświeciś i wytłumaczyć co oznaczają poszczególne przełożenia??

Oznaczenie takie są na lewarku:
Obrazek

I jescze jedno. Nie wiem do czego służy taka "gałka" którą się ciągnie hehe ;p a dokładnie znajduje się w okolicach lewarka zmiany biegów i lewarka przełożeń. MOżna ją wyciągnąć z 20cm do góry. Nie ma żadnych oznaczeń.

z góry dzięki za pomoc

: pt cze 08, 2007 11:39 am
autor: Krecik
a tych gałek to nie ma dwóch czasem ???

moze druga urwana

no chyba ze nie masz blokady przedniego mostu, to kondolencje


napędy/napędzanie - 2x4 - tylko tył, 4x4 - przód i tył
przełożenie drogowe - szybkie, terenowe - wolne (2:1)

S - drogowe 2x4
SA - drogowe 4x4
N - neutral
GA - terenowe 4x4

a to wyciągane cos to blokada mechanizmu róznicowego, zapewne tylnego mostu jeśli jest jedna, bądź tylnego i przedniego jeśli są dwie.

: pt cze 08, 2007 1:05 pm
autor: Drako
jezeli puch to moze byc ex military a te bardzo czesto nie maja przedniej blokady ze wzgledow bezpieczenstwa

: pt cze 08, 2007 1:54 pm
autor: gacoperz
dokłądnie, jest on z demobilu! stoi jescze nie zarejestrowany :p

A czemu nie było przedniej blokady? Jakie względy bezpieczeństwa?

: pt cze 08, 2007 2:23 pm
autor: Krecik
bo niektore trepy to głupie są

i jak im dasz przednią blokade to raz ze ją rozwalą w trymiga a dwa że przy okazji rozwalą tez auto.

niestety, chęć załozenia przedniej blokady wiąże się z wymianą całego mostu. jest inny

: pt cze 08, 2007 6:40 pm
autor: Liroz
Koledzy zapomnieli dodać że tej blokady bardzo ostrożnie używasz, jeśli dasz ogień przy skręconych kołach to zmielisz przegub jak amen w pacierzu. Wobec czego jeśli nie jeździsz ekstremalnie, nie żałuj ze tego nie masz :wink:

: pt cze 08, 2007 9:19 pm
autor: Krecik
ExtremeG pisze:Koledzy zapomnieli dodać że tej blokady bardzo ostrożnie używasz, jeśli dasz ogień przy skręconych kołach to zmielisz przegub jak amen w pacierzu. Wobec czego jeśli nie jeździsz ekstremalnie, nie żałuj ze tego nie masz :wink:
daruj sobie

wprowadzasz w bład innych

to ze ty nie umiesz tego obsługiwać, nie znaczy że inni beda mieli te same problemy :)

: pt cze 08, 2007 9:23 pm
autor: sebalodz
ExtremeG pisze:Koledzy zapomnieli dodać że tej blokady bardzo ostrożnie używasz, jeśli dasz ogień przy skręconych kołach to zmielisz przegub jak amen w pacierzu. Wobec czego jeśli nie jeździsz ekstremalnie, nie żałuj ze tego nie masz :wink:
:o :o :o

kuźwa jeszcze sie ulituj :lol: :)2

: sob cze 09, 2007 8:10 am
autor: PiotreQ
volfy nie maja blokad bo są wojskowe :lol: :lol: :lol:
ile to jeszcze padnie pytań "o te druga galke kolo biegów" :evil:

: sob cze 09, 2007 8:18 am
autor: Drako
moj wolf mial obie.
ale mialem szczescie , bo akaurat ta partia miala ( maja wieksze miemanie o zolnierzach z gromu wiec zamowili im przod)
Ale jest taka regola ze auta zamawiane dla roznych sluzb nie maja przedniej ( np. g karetki , G auta pocztowe itp)

: sob cze 09, 2007 8:23 am
autor: Krecik
dobrze ze te cywilne, co to sie jeździ do sklepu po bułki, mają by default obie blokady ;)


nigdy nie wiadomo gdzie klient mieszka ;D