Witam
Chciałbym sie przywitać z miłośnikami klasy G.
Jestem od niedawna świeżym posiadaczem g 2.8 automat 89r
wersja puch niestety tylko jedna blokada :/
I mam problem nie wiem z jaką siłą dokręcić przednie łożyska piast
Pozdrawiam Grzesiek
Przywitanie i od razu pytanie
Moderator: Mroczny
Przywitanie i od razu pytanie
Grzesiek Chełm
UAZ 315126 1991rok
GG 3371746
UAZ 315126 1991rok
GG 3371746
Re: Przywitanie i od razu pytanie
Witaj
1. Dokręcić wewnętrzną nakrętkę momentem 200Nm obracając równocześnie piastę.
2. Poluzować 0,12-0,15 mm (można o około 1/4 obrotu).
3. Założyć blaszkę zabezpieczającą
4. Dokręcić zewnętrzną nakrętkę momentem 200Nm.
5. Postukać młotkiem w piastę dla "odpuszczenia" naprężeń.
Pozdrawiam.
Ja mam w serwisówce następująca kolejność:brvwww pisze:...z jaką siłą dokręcić przednie łożyska piast
1. Dokręcić wewnętrzną nakrętkę momentem 200Nm obracając równocześnie piastę.
2. Poluzować 0,12-0,15 mm (można o około 1/4 obrotu).
3. Założyć blaszkę zabezpieczającą
4. Dokręcić zewnętrzną nakrętkę momentem 200Nm.
5. Postukać młotkiem w piastę dla "odpuszczenia" naprężeń.
Pozdrawiam.
Paweł
MB G240D/300D 24V '84
MB G240D/300D 24V '84
A to zależy czy masz łożyska z tyłu zaciskane pierścieniem na gorąco czy dokręcane nakrętkami. Te na gorąco (ja takie mam) to robota omal "kowalska". Podgrzewa się pierścień do 550 st.C i wprasowuje. Zostawiając docisk. Po wystygnięciu luz powinien wynosić 0,05mm i to jest też luz piasty. W przypadku łożysk dokręcanych nakrętkami są tam też jakieś konkretne momenty i klucz specjalny. Ale dokładnie nie przećwiczyłem tego i nie mam do tego dokumentacji pod ręką.brvwww pisze:...Powiedzcie mi jeszcze jakie luzy mają być na tylnej piaście i jak sie je reguluje ?
Paweł
MB G240D/300D 24V '84
MB G240D/300D 24V '84
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości