G, Unimog
Moderator: Mroczny
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » czw paź 18, 2007 8:50 pm
szukam wałków rozrzadu do mercedesa silnik 2,8 l benzyna, występował w modelach 123, G, jest na mechanicznym wtrysku i ma dwa wałki rozrządu, 12V . co sie będę rozpisywał. wszelkie info prosze na PW. dzięki.
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » czw paź 18, 2007 9:18 pm
Występował też w 116 (podparty na 5 łożach) i 126 (podparty na trzech łożach). Wyszlifowałeś krzywki na gazie?

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » czw paź 18, 2007 9:37 pm
Balu-Balu pisze:Występował też w 116 (podparty na 5 łożach) i 126 (podparty na trzech łożach). Wyszlifowałeś krzywki na gazie?

nie ktoś popsuł to za mnie

bez gazu, nabyłem kolejny silnik i wałki też nie ciekawe(w 2 miejscach podjechane) i znowu lipa i auto stoi, i stoi i .uj mnie strzela.

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » pt paź 19, 2007 8:19 am
Jak się nie mylę to w okolicach Krotoszyna, może i w Krotoszynie, ktoś regeneruje wałki nierządu . Robi to bardzo dobrze, może warto zregenerować.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
puchaty
-

- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: puchaty » sob paź 20, 2007 7:44 am
Starachowice MRT-ENGINES tel. 41 273-38-97 firma holenderska są dobrzy.
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » sob paź 27, 2007 8:07 pm
regenercja walków kosztuje majątek

. taniej silniki chodzą

.
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
puchaty
-

- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: puchaty » sob paź 27, 2007 8:37 pm
No niestety za dobrą usługę trzeba dobrze

zapłacić.Może faktycznie lepiej

poszukać diesla.Na e-bau jest taka 300 TD OM617 luknij.

koszt chyba 1000 ojro ze skrzynią .

-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » ndz paź 28, 2007 9:06 am
puchaty pisze:No niestety za dobrą usługę trzeba dobrze

zapłacić.Może faktycznie lepiej

poszukać diesla.Na e-bau jest taka 300 TD OM617 luknij.

koszt chyba 1000 ojro ze skrzynią .

dzieki poszukam, jak możesz puść linka na pw lub na forum.
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
puchaty
-

- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: puchaty » ndz paź 28, 2007 10:17 am
Tojest link do tego motoru.
Motor Mercedes Benz mit Getriebe Diesel Automatik OM617 Artikelnummer: 220160683312
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » ndz paź 28, 2007 12:51 pm
Balu-Balu pisze:Występował też w 116 (podparty na 5 łożach) i 126 (podparty na trzech łożach). Wyszlifowałeś krzywki na gazie?

Tia
Chyba na czterech i siedmiu

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » pn paź 29, 2007 8:01 pm
Misiek Cypr pisze:Balu-Balu pisze:Występował też w 116 (podparty na 5 łożach) i 126 (podparty na trzech łożach). Wyszlifowałeś krzywki na gazie?

Tia
Chyba na czterech i siedmiu

namierzyłem walki. mam pytanko czy jeżeli kupie same walki bez górnej części głowicy to podpasuje je bez problemów pod którąś z moich gór???
bo koleś mnie nastraszył ze w jakimś plaskaczu (oplu) miał problem że nie spasował i po jakimś czasie walek pękł

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
puchaty
-

- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: puchaty » pn paź 29, 2007 8:58 pm
Kolego Skorek " a wy atkuda" bo coś strasznie mieszacie?

-
PiotreQ

- Posty: 681
- Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: PiotreQ » pt lis 02, 2007 7:32 pm
skorek pisze:Misiek Cypr pisze:Balu-Balu pisze:Występował też w 116 (podparty na 5 łożach) i 126 (podparty na trzech łożach). Wyszlifowałeś krzywki na gazie?

Tia
Chyba na czterech i siedmiu

namierzyłem walki. mam pytanko czy jeżeli kupie same walki bez górnej części głowicy to podpasuje je bez problemów pod którąś z moich gór???
bo koleś mnie nastraszył ze w jakimś plaskaczu (oplu) miał problem że nie spasował i po jakimś czasie walek pękł

Dlaczego maja nie pasować

nie rozumiem....
jeśli są takie same to będą pasować

-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » pn lis 12, 2007 8:31 pm
puchaty pisze:Kolego Skorek " a wy atkuda" bo coś strasznie mieszacie?

a zywiu w takim dziwnym kraju co do nie dawna 2 kaczory w nim wymiatały. A teraz oficjalnie bedzie wymiatał 1, a drugi bedzie rzadził w podziemiu

,bedzie kopał pod nowym rządem dołki

, ale sie o wyborach rozpisałem.
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » pn lis 12, 2007 8:37 pm
po długich poszukiwaniach nabyłem prowadnice zaworowe i uszczelniacze i zabieram sie do składania, moze w tym tygodniu zdołąm poskladac glowice

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość