
Koła i reszta do 463
Moderator: Mroczny
- kruk888
- jestem tu nowy...
- Posty: 96
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 10:17 pm
- Lokalizacja: Puszczykowo k/Poznania
Koła i reszta do 463
Temat nie nowy i parokrotnie poruszany, ale uważam, że warto by było do niego powrócić. Mam G300 benz Genia 463. Jeżdże ten sezon na MT 33x10,5x15 na orginalnych felgach alu., sprężyny +ok 6-8 cm, amorki Bilnstein B6. Cały ten zestaw nie wymagał żadnych przeróbek w aucie. Dzisiejsza impr. w Wałczu (duuużo błota i torfu) utwierdziła mnie w tym, że większe kółka na SIMEXACH (myślę o 35-37cali)są jedynym wyjściem żeby zdziałać trochę więcej w terenie niż teraz. Czy możecie mi podać sprawdzone rozwiązania z podaniem dokładnych oznaczeń detali typu np. rozmiar opony, felgi z ozn ET, długości i ilości zwoii spreżyn, dł. amortyzatorów do większego wykrzyżu itp. detali tak żeby uzyskać poprawny efekt pod względem prowadzenia i użytkowania auta, bez żadnych przeróbek w karoserii (myślę o wycinaniu nadkoli itp.) Nie chcę robić zmoty ani potworka z tak pięknego auta jakim jest Gelenda
Taka gotowa recepta "punkt po punkcie" na podstawie sprawdzonych w terenie i codziennej jeździe doświadczeń, pozwoliłaby uniknąć wielu błędów w przeróbkach naszych aut.

G463 300GE - do zabawy
, trochę dłubnięta...no może dużo, ale nadal nie wygląda na zmotę 


Re: Koła i reszta do 463
kruk888 pisze:Temat nie nowy i parokrotnie poruszany, ale uważam, że warto by było do niego powrócić. Mam G300 benz Genia 463. Jeżdże ten sezon na MT 33x10,5x15 na orginalnych felgach alu., sprężyny +ok 6-8 cm, amorki Bilnstein B6. Cały ten zestaw nie wymagał żadnych przeróbek w aucie. Dzisiejsza impr. w Wałczu (duuużo błota i torfu) utwierdziła mnie w tym, że większe kółka na SIMEXACH (myślę o 35-37cali)są jedynym wyjściem żeby zdziałać trochę więcej w terenie niż teraz. Czy możecie mi podać sprawdzone rozwiązania z podaniem dokładnych oznaczeń detali typu np. rozmiar opony, felgi z ozn ET, długości i ilości zwoii spreżyn, dł. amortyzatorów do większego wykrzyżu itp. detali tak żeby uzyskać poprawny efekt pod względem prowadzenia i użytkowania auta, bez żadnych przeróbek w karoserii (myślę o wycinaniu nadkoli itp.) Nie chcę robić zmoty ani potworka z tak pięknego auta jakim jest GelendaTaka gotowa recepta "punkt po punkcie" na podstawie sprawdzonych w terenie i codziennej jeździe doświadczeń, pozwoliłaby uniknąć wielu błędów w przeróbkach naszych aut.
jak chcesz to zrobic

na kolach 37' to juz nie bedzie "piekne auto"
Mam z karoserią na Simexach 36x12,5 , karoseria +6 sprężyny chyba +10, odstawienie koła (dystans + ET) 70mm. Trzeba uciąć takie niepotrzebne rury wychodzace z ramy za przednimi kołami.
Pojawia się szereg problemów np. siły na kierownicy (dobry amortyzator skrętu potrzebny). Z przodu wał kładzie się na ramie, jeśli pojawi się luz na łożyskach to szybko się rozkraczy.
No ale tego wyglądu nic nie zastąpi no i kolein nie trzeba się bać
Pojawia się szereg problemów np. siły na kierownicy (dobry amortyzator skrętu potrzebny). Z przodu wał kładzie się na ramie, jeśli pojawi się luz na łożyskach to szybko się rozkraczy.
No ale tego wyglądu nic nie zastąpi no i kolein nie trzeba się bać

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Liroz po co Ci gelendaLiroz pisze:Mam z karoserią na Simexach 36x12,5 , karoseria +6 sprężyny chyba +10, odstawienie koła (dystans + ET) 70mm. Trzeba uciąć takie niepotrzebne rury wychodzace z ramy za przednimi kołami.
Pojawia się szereg problemów np. siły na kierownicy (dobry amortyzator skrętu potrzebny). Z przodu wał kładzie się na ramie, jeśli pojawi się luz na łożyskach to szybko się rozkraczy.
No ale tego wyglądu nic nie zastąpi no i kolein nie trzeba się bać

kup unimoga
tam zalozysz koła 45' a jak pokombinujesz to bawet 52'



- kruk888
- jestem tu nowy...
- Posty: 96
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 10:17 pm
- Lokalizacja: Puszczykowo k/Poznania
Re: Koła i reszta do 463
Raczej skłaniam sie na 35" x 11,5. Większe są niechętnie widziane przez organizatorów imprez. Przynajmniej taka będzie tendencja od przyszłego sezonu.PiotreQ pisze:
jak chcesz to zrobic
na kolach 37' to juz nie bedzie "piekne auto"
G463 300GE - do zabawy
, trochę dłubnięta...no może dużo, ale nadal nie wygląda na zmotę 


- kruk888
- jestem tu nowy...
- Posty: 96
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 10:17 pm
- Lokalizacja: Puszczykowo k/Poznania
Te niepotrzebne rury są w wersji 460. Ja wyraźnie pisałem, że mam 463tkę . Żadnych rur nie potrzeba ciąć..Liroz pisze:Mam z karoserią na Simexach 36x12,5 , karoseria +6 sprężyny chyba +10, odstawienie koła (dystans + ET) 70mm. Trzeba uciąć takie niepotrzebne rury wychodzace z ramy za przednimi kołami.
G463 300GE - do zabawy
, trochę dłubnięta...no może dużo, ale nadal nie wygląda na zmotę 


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości