Witam i o radę pytam :-)
Moderator: Mroczny
- gizmo
-
- Posty: 1296
- Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
- Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
- Kontaktowanie:
Witam i o radę pytam :-)
Witam Was serdecznie.
W związku z zanabyciem nowego członka rodziny, w postaci Gelendy, mam zaszczyt dołączyc do Szacownego Grona
Mam też kilka pytań i gorącą prośbę o pomoc.
Od początku:
Posiadam Suzuki Jimny, dla żony, w trakcie drobnego liftu zawieszenia.
UAZa z silnikiem 300D z MB W123, podniesionego na amorach Monroe z Nissana, powycinanego, przebudowanego pod kątem przeprawy (głębokośc brodzenia sprawdzona 120 cm)
Potrzebne mi było auto na dojazdy do pracy (czasami dosyc trudne) oraz do uprawiania hobby UAZ do pracy niestety nie nadaje się...
Zakupiłem wcześniej wspomnianą Gelendę od kolegi z Gdyni.
Wersja długa, pierwotnie 280, obecnie 300TD, podobno auto serwisowe Mercedesa w Belgii.
Skrzynia 5 manual.
Dodatkowe 2 wiatraki elektryczne (wiskoza nie działa, więc chyba nie chciało się robic)
Blacha ok, silnik ok, układ kierowniczy i elektrykę robię i może damy radę
Snorkel orginalny MB (taki śmieszny, krótki, ale na razie ok)
Kupuję zestaw sprężyn Eibacha niebieskich i zestaw amorów Bilstein ("orginalne" zawieszenie wygląda jakby ktoś szykował auto do wyścigu na 1/4 mili)
Teraz pytania:
Może ma ktoś doświadczenie z zawiechą o większym wykrzyżu niż to proponowane przez Eibach/Bilstain (to te hobby )
Jeśli nie, to jaki maksymalnie rozmiar kół można wsadzic bez dodatkowego psucia auta??
Kolejne, jakie opony MT najlepiej sprawdzają się Gelendzie (UAZ ma nalewki Collins Ranger MT i są bardzo ok)
Bardzo możliwe, że znajdę odpowiedzi na te pytania na forum rajdy4x4 ale, jeśli mogę, proszę o pomoc użytkowników tego, konkretnego auta
Pozdrawiam
giZmo
W związku z zanabyciem nowego członka rodziny, w postaci Gelendy, mam zaszczyt dołączyc do Szacownego Grona
Mam też kilka pytań i gorącą prośbę o pomoc.
Od początku:
Posiadam Suzuki Jimny, dla żony, w trakcie drobnego liftu zawieszenia.
UAZa z silnikiem 300D z MB W123, podniesionego na amorach Monroe z Nissana, powycinanego, przebudowanego pod kątem przeprawy (głębokośc brodzenia sprawdzona 120 cm)
Potrzebne mi było auto na dojazdy do pracy (czasami dosyc trudne) oraz do uprawiania hobby UAZ do pracy niestety nie nadaje się...
Zakupiłem wcześniej wspomnianą Gelendę od kolegi z Gdyni.
Wersja długa, pierwotnie 280, obecnie 300TD, podobno auto serwisowe Mercedesa w Belgii.
Skrzynia 5 manual.
Dodatkowe 2 wiatraki elektryczne (wiskoza nie działa, więc chyba nie chciało się robic)
Blacha ok, silnik ok, układ kierowniczy i elektrykę robię i może damy radę
Snorkel orginalny MB (taki śmieszny, krótki, ale na razie ok)
Kupuję zestaw sprężyn Eibacha niebieskich i zestaw amorów Bilstein ("orginalne" zawieszenie wygląda jakby ktoś szykował auto do wyścigu na 1/4 mili)
Teraz pytania:
Może ma ktoś doświadczenie z zawiechą o większym wykrzyżu niż to proponowane przez Eibach/Bilstain (to te hobby )
Jeśli nie, to jaki maksymalnie rozmiar kół można wsadzic bez dodatkowego psucia auta??
Kolejne, jakie opony MT najlepiej sprawdzają się Gelendzie (UAZ ma nalewki Collins Ranger MT i są bardzo ok)
Bardzo możliwe, że znajdę odpowiedzi na te pytania na forum rajdy4x4 ale, jeśli mogę, proszę o pomoc użytkowników tego, konkretnego auta
Pozdrawiam
giZmo
- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość