Most

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Most

Post autor: Liroz » sob sty 19, 2008 4:26 pm

Ten most się rozłazi?? czy to tak było. Przywaliłem niedawno w kamień i zaczął się stamtąd wydobywać olej

Obrazek
moze teraz..
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » sob sty 19, 2008 8:24 pm

oj kolego to tak byc nie powinno, jest zbyt równo zaolejone. a nie jestem pewien ale chyba tam jest wężej?! tak by weszło w dyfer.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob sty 19, 2008 8:41 pm

a moze ten olej z silnika ci sie leje? bo patrzac na fote,to zarzygany to troszke jest...

zawodowo tez masz skrecona pokrywke gruchy... tak pieknie subtelnie silikon wylazi :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » sob sty 19, 2008 8:57 pm

w którym miejscu masz ślady po tym kamieniu?

Rzeczywiście olej jest zbyt równo rozłożony, z pewnością nie nakapał w to miejsce. Raczej wygląda jak film olejowy :-?
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » sob sty 19, 2008 9:31 pm

Wywala z dyfra na całym obwodzie łączenia z rurą. Możecie koledzy popatrzeć u siebie czy macie takie przewężenie rury na wejściu do dyfra? Z jednej strony wygląda jakby się wysuneło a zdrugiej - to przewężenie też jest pokryte farbą...

@Damian kamień przywalił w dół dyfra chyba, obrócił się ui poharatał mi też tylny wał. Dzisiaj jeździłem lajtowo ze 20km i niby nic...
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » sob sty 19, 2008 9:33 pm

w tujocie mam inny most ;)

spróbuj podłożyć mały podnośnik pod ten punkt i podnieść - jak zauważysz że most w tym miejscu się łamie, to masz pewność że się wysuwa...

to że niby nic się nie dzieje to nic nie znaczy - półoś ma frezy na pewnej długości i będzie trzymać nawet ostatnim centymetrem. Tylko że krótko.
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 9:35 pm przez Damian, łącznie zmieniany 1 raz.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » sob sty 19, 2008 9:34 pm

Mam poważną obawę że już po moście :roll:

@Olek, informuję, ten silikon to jest tylko nadmiar, bez znaczenia
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 9:40 pm przez Liroz, łącznie zmieniany 1 raz.
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » sob sty 19, 2008 9:37 pm

jak test podnośnikiem nic nie wykaże to dekiel główki zdejmij i zobacz na ile wsunięta jest półoś, o ile w geli po zdjęciu widać
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » sob sty 19, 2008 9:49 pm

Hmm miałem przed Ładogą i tak wymieniać ten most. Teraz decyzja jest znacznie ułatwiona :roll:
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » sob sty 19, 2008 11:01 pm

ze w tamtym miejscu jest farba to normalne, rekawy i gruszka nie były od razu złozone w tej samej fabryce, wiec malowane musiały byc jakas warstwa antykorozyjna.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

mxw
 
 
Posty: 178
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:22 pm
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: mxw » ndz sty 20, 2008 12:52 pm

Witam :) , czy warto jakoś zabezpieczyć w G przedni most i gruszke przed np. spotkaniem z kamieniem ???? Ma ktoś na to jakiś patęt- mile widziane zdjęcia, pozdrawiam Marcin.
W 460 230GE@->300GE

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » ndz sty 20, 2008 2:12 pm

kubakrysa pisze:..
Hmm ale farba na tym przewężeniu jest tak samo odrapana jak na reszcie rury więc teraz nie wiem. wpadnę do jakiegoś kolegi z G
mxw pisze:..
oj warto. przy następnym moście chcę tak zrobić,
-na pokrywce dyfra wzmacniające żebra o takim zagięciu zebyt spychać przeszkode pod spód
- łączenia z rurą zespawać oraz wzmocnić żebrami
-
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz sty 20, 2008 2:22 pm

Nie w G, ale miałem to samo, pochwa wysunęła się z obudowy dyfra....
u mnie skończyło sie złamaniem mostu.
Ty możesz jeszcze most uratować

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » ndz sty 20, 2008 2:43 pm

liroy:) jak masz kolege z G:) to niech zmierzy odległosc od gruszki i ty wtedy bedziesz wiedzial dokladnie co i jak:)
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz sty 20, 2008 3:38 pm

Liroz pisze:Hmm miałem przed Ładogą:
a komputer i centrum dowodzenia masz zabezpieczone przed woda?

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz sty 20, 2008 3:41 pm

Mag69 pisze:Nie w G, ale miałem to samo, pochwa wysunęła się z obudowy dyfra....
u mnie skończyło sie złamaniem mostu.
Ty możesz jeszcze most uratować

:)21
dokładnie

ja miałem wspawane specjane pierścienie w tych miejscach


a w tym co tobie się działo - pewnie w mostach gieza , wstawione 3 śruby M12 , w wywiercone uprzednio oraz nagwintowane otwory.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » ndz sty 20, 2008 4:13 pm

kubakrysa pisze:liroy:) jak masz kolege z G:) to niech zmierzy odległosc od gruszki i ty wtedy bedziesz wiedzial dokladnie co i jak:)
A jak tam koledzy z forum?? żaden nie może popatrzeć u siebie?

I jeszcze pytanie do znawców, po co to jest wogóle dzielone?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz sty 20, 2008 4:32 pm

Liroz pisze:
I jeszcze pytanie do znawców, po co to jest wogóle dzielone?
-bo obudowa jest żeliwna, a pochwa stalowa

-bo łatwiejsze w produkcji

-bo tak wymyślił faszystowski inżynier


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » ndz sty 20, 2008 5:53 pm

po to zeby miało sie co psuc i po to zeby gwiazda mogla na starych autach jeszze zaobic.

ja zobacze rano ile mam dokladnie i napisze
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz sty 20, 2008 6:51 pm

Liroz pisze:
I jeszcze pytanie do znawców, po co to jest wogóle dzielone?
taki zart inzynierow

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » pn sty 21, 2008 2:50 pm

ok kolego liroz mam juz wymiar jest to 37cm od mocowania wachacza. ale i ja mam tam lekko zwężony rekaw z taką rużnicą ze mi nic nie cieknie:) wiec jeszcze jedna opinia by sie przydala czy tak jest fabrycznie czy mamy ten sam problem. jaka u ciebie jest długość? teraz jeszcze raz dokładnie obejrzalem twoje zdjecie, to zwezenie ma ok 0,5cm u mnie i jest suche, ogladam twoja skrzynie biegow i masz kilka wycieków, zobacz czy dokladnie nad łączeniem rekawa z gruszka nic ci nie cieknie? olej mogl nakapac i zebrac sie na górnej czescii po tym frezie spłynąć na dół i tam sie zebrac.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pn sty 21, 2008 4:01 pm

skoro kolega napisał że olej jest równomiernie rozmieszczony to raczej odpada... :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » pn sty 21, 2008 4:36 pm

Obrazek tak to u mnie wyglada. oelj mogl po frezie splynac a ze frezrowny to i olej rowno poszedl.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pn sty 21, 2008 6:14 pm

Wielkie dzięki kolego Kubakrysa, wygląda na to że się nie wysunęło ale olej ewidentnie wywala z tego połaczenia więc może być poluzowane...
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » pn sty 21, 2008 6:52 pm

powiedz jaka masz odleglosc:) jak ci sie rozszczelniło to i tak masz most do rozebrania zeby go uszczelnic jak to bedziesz robil to zrob kilka zdjec
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość