G, Unimog
Moderator: Mroczny
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » sob sty 19, 2008 4:26 pm
Ten most się rozłazi?? czy to tak było. Przywaliłem niedawno w kamień i zaczął się stamtąd wydobywać olej

moze teraz..
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
kubakrysa

- Posty: 565
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
- Lokalizacja: polska zachodnia
Post
autor: kubakrysa » sob sty 19, 2008 8:24 pm
oj kolego to tak byc nie powinno, jest zbyt równo zaolejone. a nie jestem pewien ale chyba tam jest wężej?! tak by weszło w dyfer.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » sob sty 19, 2008 8:41 pm
a moze ten olej z silnika ci sie leje? bo patrzac na fote,to zarzygany to troszke jest...
zawodowo tez masz skrecona pokrywke gruchy... tak pieknie subtelnie silikon wylazi

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » sob sty 19, 2008 8:57 pm
w którym miejscu masz ślady po tym kamieniu?
Rzeczywiście olej jest zbyt równo rozłożony, z pewnością nie nakapał w to miejsce. Raczej wygląda jak film olejowy

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » sob sty 19, 2008 9:31 pm
Wywala z dyfra na całym obwodzie łączenia z rurą. Możecie koledzy popatrzeć u siebie czy macie takie przewężenie rury na wejściu do dyfra? Z jednej strony wygląda jakby się wysuneło a zdrugiej - to przewężenie też jest pokryte farbą...
@Damian kamień przywalił w dół dyfra chyba, obrócił się ui poharatał mi też tylny wał. Dzisiaj jeździłem lajtowo ze 20km i niby nic...
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » sob sty 19, 2008 9:33 pm
w tujocie mam inny most
spróbuj podłożyć mały podnośnik pod ten punkt i podnieść - jak zauważysz że most w tym miejscu się łamie, to masz pewność że się wysuwa...
to że niby nic się nie dzieje to nic nie znaczy - półoś ma frezy na pewnej długości i będzie trzymać nawet ostatnim centymetrem. Tylko że krótko.
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 9:35 pm przez
Damian, łącznie zmieniany 1 raz.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » sob sty 19, 2008 9:34 pm
Mam poważną obawę że już po moście
@Olek, informuję, ten silikon to jest tylko nadmiar, bez znaczenia
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 9:40 pm przez
Liroz, łącznie zmieniany 1 raz.
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » sob sty 19, 2008 9:37 pm
jak test podnośnikiem nic nie wykaże to dekiel główki zdejmij i zobacz na ile wsunięta jest półoś, o ile w geli po zdjęciu widać
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » sob sty 19, 2008 9:49 pm
Hmm miałem przed Ładogą i tak wymieniać ten most. Teraz decyzja jest znacznie ułatwiona

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
kubakrysa

- Posty: 565
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
- Lokalizacja: polska zachodnia
Post
autor: kubakrysa » sob sty 19, 2008 11:01 pm
ze w tamtym miejscu jest farba to normalne, rekawy i gruszka nie były od razu złozone w tej samej fabryce, wiec malowane musiały byc jakas warstwa antykorozyjna.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
-
mxw
-

- Posty: 178
- Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:22 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
Post
autor: mxw » ndz sty 20, 2008 12:52 pm
Witam

, czy warto jakoś zabezpieczyć w G przedni most i gruszke przed np. spotkaniem z kamieniem

?? Ma ktoś na to jakiś patęt- mile widziane zdjęcia, pozdrawiam Marcin.
W 460 230GE@->300GE
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » ndz sty 20, 2008 2:12 pm
kubakrysa pisze:..
Hmm ale farba na tym przewężeniu jest tak samo odrapana jak na reszcie rury więc teraz nie wiem. wpadnę do jakiegoś kolegi z G
mxw pisze:..
oj warto. przy następnym moście chcę tak zrobić,
-na pokrywce dyfra wzmacniające żebra o takim zagięciu zebyt spychać przeszkode pod spód
- łączenia z rurą zespawać oraz wzmocnić żebrami
-
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » ndz sty 20, 2008 2:22 pm
Nie w G, ale miałem to samo, pochwa wysunęła się z obudowy dyfra....
u mnie skończyło sie złamaniem mostu.
Ty możesz jeszcze most uratować

LJ 70
-
kubakrysa

- Posty: 565
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
- Lokalizacja: polska zachodnia
Post
autor: kubakrysa » ndz sty 20, 2008 2:43 pm
liroy:) jak masz kolege z G:) to niech zmierzy odległosc od gruszki i ty wtedy bedziesz wiedzial dokladnie co i jak:)
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz sty 20, 2008 3:38 pm
Liroz pisze:Hmm miałem przed Ładogą:
a komputer i centrum dowodzenia masz zabezpieczone przed woda?
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » ndz sty 20, 2008 3:41 pm
Mag69 pisze:Nie w G, ale miałem to samo, pochwa wysunęła się z obudowy dyfra....
u mnie skończyło sie złamaniem mostu.
Ty możesz jeszcze most uratować

dokładnie
ja miałem wspawane specjane pierścienie w tych miejscach
a w tym co tobie się działo - pewnie w mostach gieza , wstawione 3 śruby M12 , w wywiercone uprzednio oraz nagwintowane otwory.
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » ndz sty 20, 2008 4:13 pm
kubakrysa pisze:liroy:) jak masz kolege z G:) to niech zmierzy odległosc od gruszki i ty wtedy bedziesz wiedzial dokladnie co i jak:)
A jak tam koledzy z forum?? żaden nie może popatrzeć u siebie?
I jeszcze pytanie do znawców, po co to jest wogóle dzielone?
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » ndz sty 20, 2008 4:32 pm
Liroz pisze:
I jeszcze pytanie do znawców, po co to jest wogóle dzielone?
-bo obudowa jest żeliwna, a pochwa stalowa
-bo łatwiejsze w produkcji
-bo tak wymyślił faszystowski inżynier

LJ 70
-
kubakrysa

- Posty: 565
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
- Lokalizacja: polska zachodnia
Post
autor: kubakrysa » ndz sty 20, 2008 5:53 pm
po to zeby miało sie co psuc i po to zeby gwiazda mogla na starych autach jeszze zaobic.
ja zobacze rano ile mam dokladnie i napisze
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz sty 20, 2008 6:51 pm
Liroz pisze:
I jeszcze pytanie do znawców, po co to jest wogóle dzielone?
taki zart inzynierow
-
kubakrysa

- Posty: 565
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
- Lokalizacja: polska zachodnia
Post
autor: kubakrysa » pn sty 21, 2008 2:50 pm
ok kolego liroz mam juz wymiar jest to 37cm od mocowania wachacza. ale i ja mam tam lekko zwężony rekaw z taką rużnicą ze mi nic nie cieknie:) wiec jeszcze jedna opinia by sie przydala czy tak jest fabrycznie czy mamy ten sam problem. jaka u ciebie jest długość? teraz jeszcze raz dokładnie obejrzalem twoje zdjecie, to zwezenie ma ok 0,5cm u mnie i jest suche, ogladam twoja skrzynie biegow i masz kilka wycieków, zobacz czy dokladnie nad łączeniem rekawa z gruszka nic ci nie cieknie? olej mogl nakapac i zebrac sie na górnej czescii po tym frezie spłynąć na dół i tam sie zebrac.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pn sty 21, 2008 4:01 pm
skoro kolega napisał że olej jest równomiernie rozmieszczony to raczej odpada...

-
kubakrysa

- Posty: 565
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
- Lokalizacja: polska zachodnia
Post
autor: kubakrysa » pn sty 21, 2008 4:36 pm

tak to u mnie wyglada. oelj mogl po frezie splynac a ze frezrowny to i olej rowno poszedl.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pn sty 21, 2008 6:14 pm
Wielkie dzięki kolego Kubakrysa, wygląda na to że się nie wysunęło ale olej ewidentnie wywala z tego połaczenia więc może być poluzowane...
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
kubakrysa

- Posty: 565
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
- Lokalizacja: polska zachodnia
Post
autor: kubakrysa » pn sty 21, 2008 6:52 pm
powiedz jaka masz odleglosc:) jak ci sie rozszczelniło to i tak masz most do rozebrania zeby go uszczelnic jak to bedziesz robil to zrob kilka zdjec
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość