Strona 1 z 1

Amortyzator skrętu

: pn lut 11, 2008 1:58 pm
autor: TNT
Witam jak w temacie ...
Niestety ale posypał sie oryginalny amortyzator skrętu ... :( które pewnie nie był wymieniany od nowości... :-?
są jakieś zamienniki? czy tylko zostaje mi kupić drogii oryginał? :o :o :o :o
Może od innego auto podpasować, od ciężarowego ? :-? :-? :-?

G to w463 300gd na 32 calowych kolach

prosze o pomoc :wink:

: czw lut 14, 2008 1:23 am
autor: arek.d
Te amortyzatory robi firma STABILOS, możesz szukać u nich bezpośednio, ale i tak nie jest to tani element.
Zakresem pracy i mocowaniem podchodzą te od osobówek, ale w G prawie wcale nie wytrzymują :-?

: pt lut 15, 2008 2:44 pm
autor: puchaty
Witam.
Ja zalozylem od w 140 i jest OK.Cena :lol: okolo 100 zl. :wink: :wink:

: pn lut 18, 2008 6:09 pm
autor: TNT
dziekuje za inf jutro pojade dowiadywać się od MB w140 :) pozdrawiam

: pn lut 18, 2008 11:45 pm
autor: puchaty
INTERCARS :)2

: wt lut 26, 2008 10:24 pm
autor: chichita
witam! to pewne że pasuje od w140? I jak długo wytrzymuję bo nie chciałbym wyrzucić 130zł!

: śr lut 27, 2008 8:05 pm
autor: puchaty
Napewno nie wytrzyma tyle co orginal od G ale zawsze mozna Gele troche oszukac.Mam go juz 1/2 roku i sie jakos trzyma. :)2

amortyzator skrętu

: czw maja 01, 2008 8:56 pm
autor: galileo
Amortyzator od 140 jest krótszy od oryginału skręt w prawo o 20% mniejszy ale pasuje ja zrobiłem 210 godzin terenu i powoli zaczyna mieć luzy czekam na oryginał od MB koszt ok 600 700 zł zastępczo można wstawić (za 1 szt oryginału 5 sztuk też oryginału ale od 140?????)

: czw maja 01, 2008 9:30 pm
autor: PiotreQ
do G najlepiej pasuje od G :)2

: sob maja 03, 2008 3:22 am
autor: Evangelicus
no to wiadomo. ale G jest droga.
chyba lepiej wydać raz na DOBRE części, niż dorabiać co chwila.
a w jednym ogłoszeniu widziałem tekst (cytat z pamięci) "części do G są chyba ze złota". przepraszam, ie mogłem się powstrzymać.

: sob maja 03, 2008 10:16 am
autor: 290gd
ja wymieniłem w ASO mercedesa, materiał + robota - 914zł :cry:

: sob maja 03, 2008 10:21 am
autor: Mroczny
a nie możecie kupicjakiegoś tuningowego?
no dobinsons za ca 5 stówek czy cóś w tym stylu? jest nowe, jest gwarancja - ma robić

: sob maja 03, 2008 11:54 am
autor: galileo
Dostałem amortyzator w sklepie mercedesa nowy oryginał .Po tygodniu patrze oczom niewierze !! cieknie z niego zawiozłem do sklepu facet zrobił ocz :o i wysłał do mb w ramach gwarancji sam się zastanawiał co odpowiedzą bo ponoć pierwszy raz padł nowy amortyzator po 2 tygodniach mercedes schodzi na psy Ps.do Evangelicusa tekst o pozłacanych częściach do G pochodził z mojego anonsu na allegro chciałem sprzedać bordową G bo mnie wkur.... ale już się pogodziliśmy

: sob maja 24, 2008 7:39 am
autor: chichita
to nie jesteś pierwszy bo ja też kupiłem amortyzator oryginał w mercedesie za całe 300zł i wytrzymał jakąś godzinę w terenie, cieknie i wogóle nie trzyma a w serwisie nie chcą go reklamować

: sob lip 19, 2008 6:58 pm
autor: Lucky33
Wtrącając do tematu. Amortyzator skrętu - wieczny problem jeżeli ktoś jeździ sporo w terenie. Wstawiłem niedawno ( po przespawaniu jednej główki i zamontowaniu go odwrotnie niż oryginał bo jest grubszy i nie podchodzi w normalnej pozycji ) od seata cordoby. Działa, koszt 100 PLN-ów.! Polecam.

: pt lis 07, 2008 3:43 pm
autor: skorek
Lucky33 pisze:Wtrącając do tematu. Amortyzator skrętu - wieczny problem jeżeli ktoś jeździ sporo w terenie. Wstawiłem niedawno ( po przespawaniu jednej główki i zamontowaniu go odwrotnie niż oryginał bo jest grubszy i nie podchodzi w normalnej pozycji ) od seata cordoby. Działa, koszt 100 PLN-ów.! Polecam.
ma ktos wymiar (po złozeniu-otwarciu) takiego amorka?
bo u mnie ni ma

: pt lis 07, 2008 4:56 pm
autor: DamnIt!
Normalnie jak dzieci...:)20

wleź jeden z drugim pod paścia, skręć koła maxymalnie w lewo, zmierz minimalną długość amortyzatora, skręć koła max w drugą stronę i zmierz maximum. A później wsadź głowę do katalogu jakiegokolwiek producenta amortyzatorów skrętu i mając te wymiary i znając sposób mocowania dobierz pasujący. I już. Będzie działać.

: pt lis 07, 2008 5:49 pm
autor: Liroz
DamnIt! pisze:Normalnie jak dzieci...:)20

wleź jeden z drugim pod paścia, skręć koła maxymalnie w lewo, zmierz minimalną długość amortyzatora, skręć koła max w drugą stronę i zmierz maximum. A później wsadź głowę do katalogu jakiegokolwiek producenta amortyzatorów skrętu i mając te wymiary i znając sposób mocowania dobierz pasujący. I już. Będzie działać.
Po pierwsze w tym celu trzeba wejść pod paścia a to wymaga miesięcy przygotowań i zmagania się z sobą jak się ma kryzys wieku średniego
Po drugie na grubość może nie pasić :P

: pt lis 07, 2008 6:30 pm
autor: DamnIt!
Liroz pisze:[...]
Po drugie na grubość może nie pasić :P
:oops:





:)21

: ndz lis 09, 2008 8:53 am
autor: skorek
DamnIt! pisze:
Liroz pisze:[...]
Po drugie na grubość może nie pasić :P
:oops:





:)21
no wlasnie 8)

: ndz lis 09, 2008 10:01 am
autor: DamnIt!
skorek pisze:
DamnIt! pisze:
Liroz pisze:[...]
Po drugie na grubość może nie pasić :P
:oops:





:)21
no wlasnie 8)
grubość też można zmierzyć :wink: a i w papierach jest podawana...