Strona 1 z 1
Amortyzator skrętu
: pn lut 11, 2008 1:58 pm
autor: TNT
Witam jak w temacie ...
Niestety ale posypał sie oryginalny amortyzator skrętu ...

które pewnie nie był wymieniany od nowości...
są jakieś zamienniki? czy tylko zostaje mi kupić drogii oryginał?
Może od innego auto podpasować, od ciężarowego ?
G to w463 300gd na 32 calowych kolach
prosze o pomoc

: czw lut 14, 2008 1:23 am
autor: arek.d
Te amortyzatory robi firma STABILOS, możesz szukać u nich bezpośednio, ale i tak nie jest to tani element.
Zakresem pracy i mocowaniem podchodzą te od osobówek, ale w G prawie wcale nie wytrzymują

: pt lut 15, 2008 2:44 pm
autor: puchaty
Witam.
Ja zalozylem od w 140 i jest OK.Cena

okolo 100 zl.

: pn lut 18, 2008 6:09 pm
autor: TNT
dziekuje za inf jutro pojade dowiadywać się od MB w140

pozdrawiam
: pn lut 18, 2008 11:45 pm
autor: puchaty
INTERCARS

: wt lut 26, 2008 10:24 pm
autor: chichita
witam! to pewne że pasuje od w140? I jak długo wytrzymuję bo nie chciałbym wyrzucić 130zł!
: śr lut 27, 2008 8:05 pm
autor: puchaty
Napewno nie wytrzyma tyle co orginal od G ale zawsze mozna Gele troche oszukac.Mam go juz 1/2 roku i sie jakos trzyma.

amortyzator skrętu
: czw maja 01, 2008 8:56 pm
autor: galileo
Amortyzator od 140 jest krótszy od oryginału skręt w prawo o 20% mniejszy ale pasuje ja zrobiłem 210 godzin terenu i powoli zaczyna mieć luzy czekam na oryginał od MB koszt ok 600 700 zł zastępczo można wstawić (za 1 szt oryginału 5 sztuk też oryginału ale od 140?????)
: czw maja 01, 2008 9:30 pm
autor: PiotreQ
do G najlepiej pasuje od G

: sob maja 03, 2008 3:22 am
autor: Evangelicus
no to wiadomo. ale G jest droga.
chyba lepiej wydać raz na DOBRE części, niż dorabiać co chwila.
a w jednym ogłoszeniu widziałem tekst (cytat z pamięci) "części do G są chyba ze złota". przepraszam, ie mogłem się powstrzymać.
: sob maja 03, 2008 10:16 am
autor: 290gd
ja wymieniłem w ASO mercedesa, materiał + robota - 914zł

: sob maja 03, 2008 10:21 am
autor: Mroczny
a nie możecie kupicjakiegoś tuningowego?
no dobinsons za ca 5 stówek czy cóś w tym stylu? jest nowe, jest gwarancja - ma robić
: sob maja 03, 2008 11:54 am
autor: galileo
Dostałem amortyzator w sklepie mercedesa nowy oryginał .Po tygodniu patrze oczom niewierze

cieknie z niego zawiozłem do sklepu facet zrobił ocz

i wysłał do mb w ramach gwarancji sam się zastanawiał co odpowiedzą bo ponoć pierwszy raz padł nowy amortyzator po 2 tygodniach mercedes schodzi na psy Ps.do Evangelicusa tekst o pozłacanych częściach do G pochodził z mojego anonsu na allegro chciałem sprzedać bordową G bo mnie wkur.... ale już się pogodziliśmy
: sob maja 24, 2008 7:39 am
autor: chichita
to nie jesteś pierwszy bo ja też kupiłem amortyzator oryginał w mercedesie za całe 300zł i wytrzymał jakąś godzinę w terenie, cieknie i wogóle nie trzyma a w serwisie nie chcą go reklamować
: sob lip 19, 2008 6:58 pm
autor: Lucky33
Wtrącając do tematu. Amortyzator skrętu - wieczny problem jeżeli ktoś jeździ sporo w terenie. Wstawiłem niedawno ( po przespawaniu jednej główki i zamontowaniu go odwrotnie niż oryginał bo jest grubszy i nie podchodzi w normalnej pozycji ) od seata cordoby. Działa, koszt 100 PLN-ów.! Polecam.
: pt lis 07, 2008 3:43 pm
autor: skorek
Lucky33 pisze:Wtrącając do tematu. Amortyzator skrętu - wieczny problem jeżeli ktoś jeździ sporo w terenie. Wstawiłem niedawno ( po przespawaniu jednej główki i zamontowaniu go odwrotnie niż oryginał bo jest grubszy i nie podchodzi w normalnej pozycji ) od seata cordoby. Działa, koszt 100 PLN-ów.! Polecam.
ma ktos wymiar (po złozeniu-otwarciu) takiego amorka?
bo u mnie ni ma
: pt lis 07, 2008 4:56 pm
autor: DamnIt!
Normalnie jak dzieci...
wleź jeden z drugim pod paścia, skręć koła maxymalnie w lewo, zmierz minimalną długość amortyzatora, skręć koła max w drugą stronę i zmierz maximum. A później wsadź głowę do katalogu jakiegokolwiek producenta amortyzatorów skrętu i mając te wymiary i znając sposób mocowania dobierz pasujący. I już. Będzie działać.
: pt lis 07, 2008 5:49 pm
autor: Liroz
DamnIt! pisze:Normalnie jak dzieci...
wleź jeden z drugim pod paścia, skręć koła maxymalnie w lewo, zmierz minimalną długość amortyzatora, skręć koła max w drugą stronę i zmierz maximum. A później wsadź głowę do katalogu jakiegokolwiek producenta amortyzatorów skrętu i mając te wymiary i znając sposób mocowania dobierz pasujący. I już. Będzie działać.
Po pierwsze w tym celu trzeba wejść pod paścia a to wymaga miesięcy przygotowań i zmagania się z sobą jak się ma kryzys wieku średniego
Po drugie na grubość może nie pasić

: pt lis 07, 2008 6:30 pm
autor: DamnIt!
Liroz pisze:[...]
Po drugie na grubość może nie pasić


: ndz lis 09, 2008 8:53 am
autor: skorek
DamnIt! pisze:Liroz pisze:[...]
Po drugie na grubość może nie pasić


no wlasnie

: ndz lis 09, 2008 10:01 am
autor: DamnIt!
skorek pisze:DamnIt! pisze:Liroz pisze:[...]
Po drugie na grubość może nie pasić


no wlasnie

grubość też można zmierzyć

a i w papierach jest podawana...