Wzmacnianie mostu przedniego
Moderator: Mroczny
Wzmacnianie mostu przedniego
Czy macie jakieś propozycje jak go wzmocnić?
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Nie, mimo opon 36x12,5 i różnych >>sytuacji<< w ciagu ostatniego rokuDiscotheque pisze:A juz ukreciles z przodu poloske?![]()
To jest dopiero posrana technologia, krotkie pierdut i zastanawiasz sie 5 godzin jak auto wytargac na 3 kolach z lasu do najblizszej lawety
Chodzi o zaznaczenie wyższości LR?


L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Zadna wyzszosc, ludzie tez twierdzili ze nie jest to mozliwe w 300Danuta, tymczasem wystarczylo zalozyc Simexa. Juz na paru rajdach widzialem pourywane kola w gelendach z przodu i byl naprawde problem jak to wytargac z krzaczorow, sam obdzwanialem wszystkich w promieniu 50km zeby zdobyc potrzebne czesci do wymiany.Liroz pisze:Nie, mimo opon 36x12,5 i różnych >>sytuacji<< w ciagu ostatniego rokuDiscotheque pisze:A juz ukreciles z przodu poloske?![]()
To jest dopiero posrana technologia, krotkie pierdut i zastanawiasz sie 5 godzin jak auto wytargac na 3 kolach z lasu do najblizszej lawety
Chodzi o zaznaczenie wyższości LR?![]()
rozmawiałem dziś z osobą której się to zdarzało, ponoć koło tak szybko nie odpada jak to mówia
W Rumuni tez reanimowalismy jedna Gelende jak jej kolo odpadlo na kretej drodze z gorki tylko tym razem ucielo sruby.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Bo ja wiem, prawdopodobnie zaczęło się od zmielenia niedoglądanego łożyska, temperatura spowodowała rozhartowanie ośki przegubu itd. Takie objawy można wcześniej wyczuć. Przy prawidłowym doglądaniu nie powinno się to stać
Jak jeszcze nie wiedziałem o co chodzi z tym doglądaniem miałem przypadek ze zmieliłem łożysko, poszedł też przegub i pękła piasta od gorąca ale koło i tak nie odpadło. Spokojnie zajechałem w dogodne do naprawy miejsce..
Jak jeszcze nie wiedziałem o co chodzi z tym doglądaniem miałem przypadek ze zmieliłem łożysko, poszedł też przegub i pękła piasta od gorąca ale koło i tak nie odpadło. Spokojnie zajechałem w dogodne do naprawy miejsce..
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
- borowkajan
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz cze 05, 2005 3:33 pm
- Lokalizacja: Zieleniec,Czarnków/Muflon Team
Musisz pisac szyfrem?mxw pisze:Fjnie wykonane wzmocnienie mostów w G widziałem na warsztacie w Gdyni ["Liroz" wiesz gdzie, ale pewnie nie będziesz chciał tam tego robić]["uraz"] Mogę polecić Ci warsztat w Gdańsku, teraz tylko tam robie auto [obecnie - przedni zderzak] - nie są tani, ale wiesz za co płacisz
warsztat w Gdyni to....
warsztat w Gdańsku to...
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
No wiadomo. Błaszczyk nie jest taki najgorszy pod kątem technicznym, zrobił mi dobrze tylny most, co prawda musi się jeszcze sporo uczyć, ale niestety, podejście do klienta którego nie pojmuję
Wzmocnienia między kulą a rura moim zdaniem bez sensu bo tam się nie gnie, gnie się dłuższa rura oraz połaczenie długa rura-grucha



Wzmocnienia między kulą a rura moim zdaniem bez sensu bo tam się nie gnie, gnie się dłuższa rura oraz połaczenie długa rura-grucha
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Odnośnie łożysk, łożyska o tych samych numerach co w mercedesowskich kartonikach są w handlu za jakieś 35zł brutto. Chyba pójdę w ślady Krecika
wg mojej wiedzy i doświadczenia na 13.02.2008 najlepsze łożyska to
FAG
LM300849/LM300811
KLM5003349A/KLM503310

wg mojej wiedzy i doświadczenia na 13.02.2008 najlepsze łożyska to
FAG
LM300849/LM300811
KLM5003349A/KLM503310
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Niestety, Liroz, most gnie się wszędzie
. POLAK POTRAFI
!!
Wzmacniałem dwa mosty u Lisowskiego i jeden z nich czterokrotnie przejechał Berlin-Wrocław, nie gnąc się. Muszę stwierdzić, że ten system wzmacniania mostu sprawdził się.
Innym problemem, chyba nieprzerabialnym są przeguby i łożyska, zastosowanie tych od 463 nie sprawdziło się, też udało mi się ukręcić.


Wzmacniałem dwa mosty u Lisowskiego i jeden z nich czterokrotnie przejechał Berlin-Wrocław, nie gnąc się. Muszę stwierdzić, że ten system wzmacniania mostu sprawdził się.
Innym problemem, chyba nieprzerabialnym są przeguby i łożyska, zastosowanie tych od 463 nie sprawdziło się, też udało mi się ukręcić.
Zaraz tam durny....arek.d pisze: A zdjęcia to jeszcze żadnego nie udało mi się zamieścić. Durny jakiś jestem, czy co![]()
Poczytaj se tu: http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=14787
Nie tacy jak Ty fotki wklejali.

Wytłumaczone jest jak trza...
poniżej krótki kurs:
Wrzuc fotke na np www.fotosik.pl
>dodaj zdjęcie>wybierz (wskazujesz gdzie masz na dysku)>dodaj>Kontynuj mimo wszystko> zostaje wygenerowana strona z różnymi linkami (kodami) -wybierasz link kopiujesz i wklejasz na tę stronę-robisz Podgląd i sprawdzasz czy widać:
Efekt poniżej:

=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość