Unimog 411

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
rondel_86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lip 19, 2006 7:42 am

Unimog 411

Post autor: rondel_86 » czw lut 21, 2008 11:06 pm

Witam
Mam pytanie czy Unimogi 411 z chodzi mi dokladnie o takiego z 1960 lub 1965 roku. Mają blokade mostow. Jesli tak to czy wszystkie czy tylko wybrane egzeplarze. I jescze chciał bym wiedziec czy te mosty wytrzymuja wieksze moce np, 150KM
Z gory dziekuje i pozdrawiam

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » pt lut 22, 2008 12:16 am

wszystkie unimogi maja seryjne blokady a w 411 roznica co do rocznika 1960 a 1965 jest taka ze ten pierwszy ma mosty jak 404s a drugi juz mocniejsze jak np.406 :P

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » pt lut 22, 2008 12:23 am

co do wytrzymalosci to nie ma problemu z mostami lecz ze skrzynia bo jest taka jak w 404 ale RAFGEL cos zmotal z bmw i wytrzymala takze probuj. aktualnie sprzedaje zmote 404 z buda vitary ale jaki motocykiel to nie wiem 8)

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » pt lut 22, 2008 9:27 am

ja miałem w unimoparchu silnik 3.5l BMW i skrzynia bez problemu wytrzymała , więc o to bym się nie bał .

Awatar użytkownika
rondel_86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lip 19, 2006 7:42 am

Post autor: rondel_86 » pt lut 22, 2008 9:53 am

a to miales silnik z bmw i skrzynie z unimoga czy skrzynia tez bmw i tylko reduktor z unimoga. A jak to sobie radziło w terenie.

unimog
Posty: 326
Rejestracja: wt maja 03, 2005 5:27 pm
Lokalizacja: jeleniogórskie-byłe

Post autor: unimog » pt lut 22, 2008 10:13 am

411 -1960r i 1965r=mosty takie same, inne "mocniejsze :roll: " to są w 421 i wtedy są jak w 406 (podobne tylko z wygladu -są mniejsze! )

Awatar użytkownika
rondel_86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lip 19, 2006 7:42 am

Post autor: rondel_86 » pt lut 22, 2008 10:15 am

no dzieki czyli o mosty nie ma sie co bac a ztego co mówi anatol to o skrzynie tez.
Anatol mówisz ze miałes czyli juz sie pozbyłes swojej zmoty z unimogiem???

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » pt lut 22, 2008 6:50 pm

411 nie ma reduktora. 1 i 2 to biegi terenowe a moze byc doposazona w przystawke z biegami pelzajacymi (predkosc min. 0,25 km/h) :)

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » pt lut 22, 2008 7:02 pm

anatol mam pytanie: jak to meldowales na GRa czy moga. ja mam "strazaka" a on tak jak te z BW nie maja briefow. nie wiem czy przejdzie na zabytek bo mam 300D a one byly tylko w benzynie (nie liczac niewielkiej serii do Angoli z 240D).jak sie jakis pedant skapnie to kicha.

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » pt lut 22, 2008 7:23 pm

silnik BMW z obudowa i orginalnym srzęgłem , skrzynia unimog z przystawka , w terenie robiło niesamowicie, miałem troche duze koła na dodatek jodły tam gdzie inni się wyciągali , ja jechałem na kołach , to tak w skrócie , zarejestrowany jako patrol .

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » pt lut 22, 2008 8:49 pm

dzieki! wiem co robic jak zabytek nie przejdzie. bedzie zmota k... z mulem. a, jeszcze jedno, masz moze wiedze ktora winda jest bardziej pasowna od gaza 66 czy starowska? 8)

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » pt lut 22, 2008 9:41 pm

ja odchudziłem starowską , przerobiłem jej ramę tak żeby zmiesciła sie nad tylnym mostem , lina rokami do przodu .

Awatar użytkownika
rondel_86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lip 19, 2006 7:42 am

Post autor: rondel_86 » pt lut 22, 2008 9:45 pm

a to masz dalej tą zmote czy cos nowego montujesz

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pt lut 22, 2008 10:39 pm

Właśnie Anatol, pozbyłeś się, i słuchy chodziły ze coś tam nie zabardzo robiło sprzęgło?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » sob lut 23, 2008 10:08 am

chyba chodzi o innego wiem ze był troper na unimogu i oni mieli problemy ze sprzegłem , ja byłem w sumie na jednym rajdzie , poza tym auto służyło mi do wyciągania drzewa z lasu , ale problemów zadnych ze sprzęgłem nie było , teraz auto jest w krakowie i chłopaki motaja tarcze ogólnie przygotowuja do polandtrophy.

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » sob lut 23, 2008 10:09 am

teraz robię kapitalkę w j6 , ale ciągnie mnie do unimoga

Awatar użytkownika
rondel_86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lip 19, 2006 7:42 am

Post autor: rondel_86 » sob lut 23, 2008 1:29 pm

mam jeszcze pytanie ile sa warte mosty z ramą do unimoga 411 bo mam do kupienia a nie wiem ile takie cos moze byc warte tak mniej wiecej

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » sob lut 23, 2008 2:14 pm

Jest gość w Niemczech który bierze same boki mostów od Unimoga i łączy je z różnymi innymi mostami. Zysk na wadze rzędu 150-200kg/komplet
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » pn lut 25, 2008 6:21 pm

Liroz z tym zyskiem na wadze cos nie tak bo mosty waza 220 i 240 kilo wiec po zmotaniu musialy by miec nie wiecej jak 120-150 kilo kazdy a to juz bylby cud ?? !!

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » pn lut 25, 2008 6:25 pm

rondel , mialem do kupienia w rzeszy komlet o jakim mowisz za 700 euro ,mysle ze niedrogo. w ebay-u moscik chodzi po 300-500 euro :)2

Awatar użytkownika
rondel_86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lip 19, 2006 7:42 am

Post autor: rondel_86 » śr lut 27, 2008 6:21 pm

spoko dzieki
bo chce cos kupic albo całego unimoga albo rame z mostami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość