Mercedes G300 z trader.pl

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Mercedes G300 z trader.pl

Post autor: Przemek wawa » ndz mar 28, 2004 11:22 am

Czy ta oferta warta jest rozwazenia, aby zaczac myslec o kupnie tego auta?http://www.trader.pl/details,134,AZ-G-7 ... 320AW1.asp.
Poradzcie. ...

Auto z opisu jest z roku 90-tego i wstepna cena to 43 tys. pln. Chyba sporo, jak na 15 letnie auto?
Wystawione jest do sprzedazy z wojewodztwa mazowieckiego. Moze tez ktos zna jego historie? (niestety oferta ta nie zawiera zdjecia).
Co oznacza kod d460?
Jaka jest dostepnosc do czesci zamiennych i gdzie mozna bezpiecznie serwisowac takie auto, nie narazajac sie na koszty obslugi w wydaniu "mercedesa" a jednoczesnie miec pewnosc, ze serwis dokonal przegladu i napraw, tak jak powinien? I jak Gelenda w porownaniu do aut osobowych "miejskiej" klasy (astra, focus etc ...), radzi sobie w jezdzie poza terenem?[/list]
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
marcin-gaz
Posty: 362
Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Mercedes G300 z trader.pl

Post autor: marcin-gaz » ndz mar 28, 2004 12:09 pm

Przemek wawa pisze:Czy ta oferta warta jest rozwazenia, aby zaczac myslec o kupnie tego auta?http://www.trader.pl/details,134,AZ-G-7 ... 320AW1.asp.
Poradzcie. ...

I jak Gelenda w porownaniu do aut osobowych "miejskiej" klasy (astra, focus etc ...), radzi sobie w jezdzie poza terenem?[/list]
EJ CO ZA PYTANIE PORÓWNANIE GELENDY DO ASTRY CZY FOKUSA O CZYM MOWA :o :o :o :o :o
widze światełko w tunelu........ koniec remontu blisko :-)))))
www.bracia-gaz.neostrada.pl

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » ndz mar 28, 2004 12:26 pm

no ja też sie nad tym zastanawiam o czym tu mowa...a już mi sie zdawało ze pomyliłem forum :lol:
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » ndz mar 28, 2004 12:45 pm

A jakbys mial zone, ktora zapytalaby o to, to co napisalbys? Auto ma jezdzic w terenie, przynajmniej od piatku do niedzieli z roznymi imprezami w temacie off-a wlacznie. Ale porownanie do zachowania auta na szosie z compactami, nie jest przypadkowe, skoro ma sie zone, ktora chce i zamierza pojezdzic takim autem w tygodniu ... :) i sobie chce porownac :o . Takie zycie 8) i szczera prawda.
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » ndz mar 28, 2004 12:56 pm

Przemek wawa pisze:A jakbys mial zone, ktora zapytalaby o to, to co napisalbys? Auto ma jezdzic w terenie, przynajmniej od piatku do niedzieli z roznymi imprezami w temacie off-a wlacznie. Ale porownanie do zachowania auta na szosie z compactami, nie jest przypadkowe, skoro ma sie zone, ktora chce i zamierza pojezdzic takim autem w tygodniu ... :) i sobie chce porownac :o . Takie zycie 8) i szczera prawda.
zalezy jak bardzo masz z charakteram zone. jak jest bez. to po kupnie g mozesz liczyc na rozwod . g ( i nie tylko) to polaczenie traktora z zukiem z odrobina legendy i wypasu. taka jest rzeczywistosc.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz mar 28, 2004 12:57 pm

dobrze prawisz moja powiedziala ze albo G albo ona :cry:
no i zostala :wink:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » ndz mar 28, 2004 1:47 pm

Drako pisze:
zalezy jak bardzo masz z charakteram zone. jak jest bez. to po kupnie g mozesz liczyc na rozwod . g ( i nie tylko) to polaczenie traktora z zukiem z odrobina legendy i wypasu. taka jest rzeczywistosc.[/quote]

Moja jest "kul" i git. Da rade. Obecnie jezdzi Niva i nie myli reduktora, blokady czy cywilnego przelozenia. Troche "piszczy" na wzniesieniach i w blocie, jak to kobieta ... Zreszta ja tez mam "stracha w oczach" czasami.

Ale, czy ta oferta, o ktorej wspomnialem na poczatku jest atrakcyjna? ? Juz powaznie pytam.
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » ndz mar 28, 2004 2:48 pm

cena jak na g z tego rocznika teoretycznie git( co nie zmienia faktu ze jest chora= polskie realia g ) . ale co z tego jak auto moze byc paszciem . musisz jechac zobaczyc najlkepiej z offroadowo znajacym sie mechanikiem. za ta kase to sie kupi ladna toyote albo patrolka. ale co g to g :)21 :)13

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » ndz mar 28, 2004 7:33 pm

Jeśli to auto z Ursynowa to daj sobie spokój, 460 + 3d + 43tys + 90r= brak związku z rzeczywistością.

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » pn mar 29, 2004 11:51 am

dziekuje za Wasze porady. dla ciekawosci pojade i obejrze to auto w tygodniu. czy ktos moze sprowadzal krotka czy dluga gelende z Niemiec i ma jakies doswiadczenia?
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Post autor: Bukol » pn mar 29, 2004 3:20 pm

Widziałem i jeździłem:

oryginalnie było to 230G (lub GE), obecnie pod maską OM617, czyli 300D wolnossący, 88KM. Silnik na pewno jest starszy niż samochód - ma wolne świece i gumowe przelewy. Samochód tylko teoretycznie jest z '90 roku - w papierach jest składak '93. Prezentuje się ładnie, brak śladów jazd w terenie, za to dużo holował przyczep - właściciel na łódkę i coś na Mazurach. Co do jazdy: ładnie wytłumiony, cicho pracuje. Trochę znosi w trakcie jazdy (może geometria, a może ...), nie podobały mi się hamulce. Napędy i blokady sprawne. Wnętrze nieoryginalne - inne fotele, inna kanapa, inne boczki. Auto zadbane, także wewnątrz. Kolor biały, felgi aluminiowe (oryginalne G), obecnie na BFG AT. Ma oryginalne nadkola plastikowe i wzmocnione progi stalowe. Skrzynia biegów manualna - 4-ro biegowa (niestety). Kod 460 oznacza model G - początkowo były 460, potem rozdzielono na 461 i 463. 461 to bezpośredni następca 460 ze stałym napędem na tył i dołączanym przodem - z założenia auta użytkowe. 463 to już stały napęd obu osi, 3 blokady i wypass (deska rozdzielcza z W124).

PS - właściciel nie wykazywał entuzjazmu do targowania się o cenę.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » wt mar 30, 2004 10:54 am

Dzieki Bukol za wyczerpujace info. Nawet nie bede dzwonil w takim razie.
463 to już stały napęd obu osi, 3 blokady
To juz jestem blizej, bo tego modelu bede szukal zatem.
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt mar 30, 2004 10:59 am

tylko przed zapytaniem o cene wpierw usiadz bedzie mniej bolalo :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » wt mar 30, 2004 11:39 am

Wiem, wiem ... 8) . Jakosc zawsze ma swoja cene. A zycie generalnie kosztuje tyle, ile chcesz na nie wydac.
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Post autor: Bukol » śr mar 31, 2004 12:09 pm

Przemek wawa pisze:Dzieki Bukol za wyczerpujace info. Nawet nie bede dzwonil w takim razie.
463 to już stały napęd obu osi, 3 blokady
To juz jestem blizej, bo tego modelu bede szukal zatem.
Po tego białego warto podzwonić - po to, aby zejść z ceny. 42k PLN to nierealne, ale za 32-35k można by pomyśleć. Na 463 to szykuj od 80k w górę, lub biegiem do salonu po 400cdi :wink:
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » śr mar 31, 2004 1:30 pm

Na 463 to szykuj od 80k w górę
A ktory bylby to rocznik za ta cene? Nie, no bez przesady. Balbym sie wjechac w trawe na trawniku ... :)20 .
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Post autor: Bukol » śr mar 31, 2004 5:57 pm

Przemek wawa pisze:
Na 463 to szykuj od 80k w górę
A ktory bylby to rocznik za ta cene? Nie, no bez przesady. Balbym sie wjechac w trawe na trawniku ... :)20 .
A tak jakoś koło połowy lat '90, długi, diesel. Mowa o 463, czyli bardzo bogate wyposażenie, klima, elektryka, pewnie skóra...
Jeżeli to ma być w teren to poszukaj raczej 461 - mniej gdżetów, mniej kłopotów, ale stały na tył, przód dołączny (w trakcie jazdy, podobnie jak reduktor). Jeżeli masz jakieś wejścia w wojsku, to tam poszukaj.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr mar 31, 2004 6:09 pm

Bukol pisze:[). Jeżeli masz jakieś wejścia w wojsku, to tam poszukaj.
to sa mity . g w wojsku jesty malo, i wiekszosc jest sprzedawana " hurtowo"
:)21

Awatar użytkownika
extreme
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pt lut 07, 2003 1:10 pm
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: extreme » śr mar 31, 2004 6:21 pm

nie koniecznie.
W Czeladzi gdzie mieszkam jest gosciu co sprowadza dla siebie autka z wojska z Niemiec. Ma mercedesa G 3 drzwi z 93 r z przodem dolanczanym.
Suzuki Sj 410-84r (GG 2447657)
Suzuki Samurai 413- 89r

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr mar 31, 2004 6:43 pm

extreme pisze:nie koniecznie.
W Czeladzi gdzie mieszkam jest gosciu co sprowadza dla siebie autka z wojska z Niemiec. Ma mercedesa G 3 drzwi z 93 r z przodem dolanczanym.
koniecznie :)21 bo jak sam napisaleś sciaga z niemieckiego wojska.
ja mam wojskowego wolfa i wiem jak to wyglada

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Post autor: Bukol » czw kwie 01, 2004 11:44 am

Drako pisze:
Bukol pisze:[). Jeżeli masz jakieś wejścia w wojsku, to tam poszukaj.
to sa mity . g w wojsku jesty malo, i wiekszosc jest sprzedawana " hurtowo"
:)21
Toż piszę: "Jeżeli masz jakieś wejścia w wojsku..." - broń boże nie sugeruję wycieczki do pierwszej lepszej jednostki po G.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość