HAMULCE

G, Unimog

Moderator: Mroczny

G+D+H
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 24, 2007 8:36 pm
Lokalizacja: Wlkp.

HAMULCE

Post autor: G+D+H » śr lip 15, 2009 4:03 pm

Pany drogie mam 300gd i podczas hamowania się dzieje zle.
początkowo pedał jest miękki ale po czasie staje się twardyi trza się poważnie wbijać by się auto zatrzymało. CO może być przyczyna i jak to sprawdzić >>> podobno (to wiem od właścicieli takich aut) pompa od podciśnienia słabo działa albo membrana na servo lub coś przy stacyjce . Dodatkowo ciezko zgasic silnik >>> brak podcisnienia na dławiku.
jak to rozkminić . ( kolegom od podpowiedzi bardzo dziekuje)
G+D+H

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Re: HAMULCE

Post autor: Liroz » śr lip 15, 2009 4:27 pm

Może musisz wakum wymienić (znaczy pompę próżniową) albo gdzieś jest nieszczelność
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

G+D+H
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 24, 2007 8:36 pm
Lokalizacja: Wlkp.

Re: HAMULCE

Post autor: G+D+H » śr lip 15, 2009 8:20 pm

dzięki za podpowiedz .taką diagnoze postawił po oględzinach pan doctore :)>>znawca:)Pytanko czy ktoś to regeneruje czy nową trza nabyc? m oże ktoś poradzi gdzie i za jakie dutki to można zrobic??
G+D+H

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: HAMULCE

Post autor: LR_Olek » śr lip 22, 2009 10:33 pm

w land roverze sie regeneruje

a tak btw, to hamulce masz odpowietrzone?

TNT
 
 
Posty: 216
Rejestracja: pn maja 08, 2006 9:07 pm
Lokalizacja: Legnica/Wrocław

Re: HAMULCE

Post autor: TNT » śr sty 06, 2010 12:47 am

możesz mieć nieszczelność na przewodzie vacu-servo, u mnie była to mała dziurka, która schowała się pod spodem ... nie była widoczna...

Najlepiej podepnij jakiś vacunometr do samej pompy i sprawdź jakie daje podciśnienie...
Potem możesz podłaczyć do układu i sprawdzić jej wydajność, musisz pompować pedałem hamulca (podczas pracy silnika) - wtedy nie powinno Ci spaść podciśnienie powyżej -0,2 bara o ile pamiętam... jak wydajność jest za mała to pompa do wymiany ...

pozdrawiam
W463 300GD; W126 560SE

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: HAMULCE

Post autor: klucz13 » śr sty 06, 2010 12:56 am

G+D+H pisze:Pany drogie mam 300gd i podczas hamowania się dzieje zle.
początkowo pedał jest miękki ale po czasie staje się twardyi trza się poważnie wbijać by się auto zatrzymało. CO może być przyczyna i jak to sprawdzić >>> podobno (to wiem od właścicieli takich aut) pompa od podciśnienia słabo działa albo membrana na servo lub coś przy stacyjce . Dodatkowo ciezko zgasic silnik >>> brak podcisnienia na dławiku.
jak to rozkminić . ( kolegom od podpowiedzi bardzo dziekuje)
A lampy masz sterowane podciśnieniem ??
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

TNT
 
 
Posty: 216
Rejestracja: pn maja 08, 2006 9:07 pm
Lokalizacja: Legnica/Wrocław

Re: HAMULCE

Post autor: TNT » śr sty 06, 2010 12:59 am

A jeśli chodzi o samą pompę vacu to możesz dostać na szrocie, w 300GD niczym się nie różni od 300d z w124 :) pełno tego na szrotach ... tylko czy nie kupisz takiej samej jak Twoja :-? ryzyko
W463 300GD; W126 560SE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość