Strona 1 z 1

Unimog 1600

: wt lis 24, 2009 10:39 pm
autor: cianbo
Witam

W pracowym Unimogu 1600 nie możemy się doszukać przełącznika biegów roboczych/pełzających.
Czy możliwe, że występowały takie bez tej opcji? Co prawda ma napęd hydrostatyczny, ale wolniejsze przełożenia też by się przydały.

pozdrawiam

Re: Unimog 1600

: śr lis 25, 2009 6:56 am
autor: tybero
pierwszy raz slysze o napedzie hydrostatycznym....
co to jest? trzeba wozic jakas "wieze cisnien" na pace? :)

Re: Unimog 1600

: śr lis 25, 2009 10:19 am
autor: unimog
a masz możliwość zrobienia zdięć tam gdzie są dżwignie i deski i dać to tutaj ??
Rafał

Re: Unimog 1600

: śr lis 25, 2009 5:38 pm
autor: cianbo
unimog pisze:a masz możliwość zrobienia zdięć tam gdzie są dżwignie i deski i dać to tutaj ??
Ok. Jutro zrobię fotki i wstawię.

pozdrawiam

Re: Unimog 1600

: pt lis 27, 2009 6:42 pm
autor: cianbo
unimog pisze:a masz możliwość zrobienia zdięć tam gdzie są dżwignie i deski i dać to tutaj ??
Deska:
Obrazek

Dźwignie:
Obrazek

Według instrukcji powinien być gdzie lewarki 3 pozycyjny przełącznik ale takiego tu nie ma.

Re: Unimog 1600

: pn lis 30, 2009 12:51 pm
autor: unimog
napęd hydrostatyczny ?? w unimogu ?? a może miałeś na myśli sprzęgło hydrokinetyczne - były w unimogach słuzących za ciągniki lotniskowe . w tej chwili nie mam możliwości sprawdzenia w instrukcji co i jak bo jestem poza domem prawdopodobnie aż do świąt.
Pozdrawiam Rafał

Re: Unimog 1600

: pn lis 30, 2009 6:35 pm
autor: cianbo
unimog pisze:napęd hydrostatyczny ?? w unimogu ?? a może miałeś na myśli sprzęgło hydrokinetyczne - były w unimogach słuzących za ciągniki lotniskowe . w tej chwili nie mam możliwości sprawdzenia w instrukcji co i jak bo jestem poza domem prawdopodobnie aż do świąt.
Tak hydrostatyczny, w instrukcji od Unimoga 427 jest opisany. Ta duża wajcha przy szarej skrzynce na środku pierwszego zdjęcia jest od tego. Tylko dalej nie wiem czy nasz egzemplarz może nie mieć biegów roboczych/pełzających. :)