Mosty zwolnicowe w G

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Mosty zwolnicowe w G

Post autor: MOC » pt lip 30, 2004 9:53 pm

Jak w temacie, uwagi, wskazowki, napotkane problemy, rozwiazania do nch i ewentualne kasztanienie mile widziane 8)
Z tego co wiem waga przodu: 160kg, waga tyl: 130 kg, wymiary wraz kolami; szerokosc: 1,85m (bez 1,78), przeswit 40-45cm dla 33" :)2
Pytanie jak to kurw.a zamontowac, co z przednim mostem ktory kreci w prawo :roll:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Mosty zwolnicowe w G

Post autor: ---Ryba--- » pt lip 30, 2004 11:33 pm

MOC pisze:Z tego co wiem waga przodu: 160kg, waga tyl: 130 kg
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Suza prawie tyle waży

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » sob lip 31, 2004 12:07 am

przeciez pisze ze nie do suzy te mosty !!
czytac nie umie :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mosty zwolnicowe w G

Post autor: Marek Glinka » sob lip 31, 2004 4:35 am

MOC pisze:
Pytanie jak to kurw.a zamontowac, co z przednim mostem ktory kreci w prawo :roll:
Załóż do góry nogami :lol: :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » sob lip 31, 2004 4:50 am

wiedzialem ze na ciebie mozna liczyc...
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » sob lip 31, 2004 5:24 am

moc a ty byś skończył może jakiegoś syfa i się pokazał a nie tylko budował :wink:

reduktor leszczu trzeba mieć od geli żeby taki most założyć . :wink:

a tak po za tym to nie kumam mosty od geli zakładasz do geli to co ci nie pasi a jak mosty nie są od geli to kup sobie reduktor z innego placka i po kłopocie

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » sob lip 31, 2004 8:35 am

święte słowa :P
jak chcesz zwolnice załozyć?

Awatar użytkownika
Suj
 
 
Posty: 265
Rejestracja: czw kwie 17, 2003 12:03 am
Lokalizacja: Koszalin

Re: Mosty zwolnicowe w G

Post autor: Suj » sob lip 31, 2004 10:48 am

Witam!

ORC coś takiego kombinuje ale pewnie kosztuje 2x więcej niż ja za swój samochód dałem:

http://www.orc.de//inhalt.php?bereich=S ... f3869bbf23

Potem zakładka "Developments" z lewej strony i "portal axle kit"

Swoją drogą pewnie fajna sprawa. Zamarzyło mi się ostatnio jak zawisłem na brzuchu na gminnej drodze wiodącej przez łąkę którą jeno troszkę maszyny z lasu wracające rozryły. Pozdrawiam!
Paweł

MB G240D/300D 24V '84

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » sob lip 31, 2004 1:41 pm

leszek pisze:moc a ty byś skończył może jakiegoś syfa i się pokazał a nie tylko budował :wink:

reduktor leszczu trzeba mieć od geli żeby taki most założyć . :wink:

a tak po za tym to nie kumam mosty od geli zakładasz do geli to co ci nie pasi a jak mosty nie są od geli to kup sobie reduktor z innego placka i po kłopocie
koncze, koncze, ale tak jakos mnie natchnelo na te mosty :wink:

co do mostow od G to mam wszystko od G wiec i reduktor jest od G, tyle ze juz wyciagarka podlaczona i przystawka mocy zrobiona wiec nie wywale bo jak :-?
chodzilo mi o to czy da sie jakos przelozyc zwolnice coby sie most w lewo jak w G krecil i po zabawie,
natomiast po przegladnieciu schematu i rysunku - to raczej marzenia scietej glowy :roll:
Tak wiec glownym problemem nie sa same mosty ale jak zachowac oryginalny reduktor przy zwolnicowych mostach 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » sob lip 31, 2004 1:45 pm

MOC pisze:przeciez pisze ze nie do suzy te mosty !!
czytac nie umie :)21
No widzę przecież. To dla porównania tylko.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » sob lip 31, 2004 1:59 pm

no ok :wink:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » sob lip 31, 2004 2:13 pm

Zostało wybaczone.

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » sob lip 31, 2004 2:35 pm

http://www.raffi.pl/targi04/original/targi04_017.jpg
http://www.raffi.pl/targi04/original/targi04_020.jpg
ta cała trójka jest na zwolnicy z unimoga
ale to nie nowość bo Darek Luberda juz dwa lata temu miał zwolnice z Unimoga w swoim Jeepie
jak bardzo chcesz to poszukam fotek ale moze byc ciezko w tym temacie

Blinq
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn sie 05, 2002 1:00 am

Post autor: Blinq » sob lip 31, 2004 2:54 pm

A ile mniej wiecej waza mosty unimoga ? Bo to chyba ich najpowazniejsza wada w porownianiu do laplanderow?

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » sob lip 31, 2004 6:14 pm

dokładnie nie wiem ale podejrzewam ze 200kg szt
ale za to jaka półośka zacna
i cylinderek taki sam jak w ursusie c330 :lol:

Blinq
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn sie 05, 2002 1:00 am

Post autor: Blinq » sob lip 31, 2004 7:42 pm

To przy roznicy cenowej jaka jest miedzy laplanderem, a unimogiem czemu wiekszosc ludzi decyduje sie na produkt volvo? Ze wzgledu na te +~100kg? pozdro

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » sob lip 31, 2004 7:44 pm

Blinq pisze:To przy roznicy cenowej jaka jest miedzy laplanderem, a unimogiem czemu wiekszosc ludzi decyduje sie na produkt volvo? Ze wzgledu na te +~100kg? pozdro
ja bym sie zdecydowal na unimoga, do tego krotka gela pickup, z motorem v8 na mechanicznym wtrysku,mniam mniam :lol:
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz sie 01, 2004 8:05 pm

no to mam pytanie, czy w unimogu most przedni krci sie w ta sama strone co w G ??
Bo mam straszna chec na te mosty tylko ten kierunek obrotow jest nie do przejscia :-?
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

suzifan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 23, 2003 10:16 pm
Lokalizacja: skierniewice/dessau
Kontaktowanie:

Post autor: suzifan » ndz sie 01, 2004 9:20 pm

ja bym sie zdecydowal na unimoga, do tego krotka gela pickup, z motorem v8 na mechanicznym wtrysku,mniam mniam
dokładnie takie coś już jeździ i to w dodatku całą zawieche ma z unimoga i mesio tak jak mówisz V8 5.0

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » ndz sie 01, 2004 10:00 pm

Darek miał 5,2 V8 teraz ma 4,7 V8 i laplanderi i mówi ze jest lepiej
a co do kierunku odrotów wału dowiem sie jutro i dam znać, bo szczerze mówiąc nie wiem
:oops:

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz sie 01, 2004 10:10 pm

no to super :)2
Tyle ze wciaz nurtuje mnie kwestia ktore mosty lepsze laplanderowskie czy unimogowskie :roll:
Z tego przynajmniej co daje sie przeczytac i uslyszec to z zamiennikami chyba latwiejszy dostep od unimoga :-?
Wogole ktos ten temat juz przerabial, bo chcialbym sie dowiedziec ile pracy trzeba wlozyc zeby takie mosty zaadoptowac, jakie ewentualne pulapki, problemy i trudnosci wystepuja przy takiej operacji...
No a najwazniejszym z pytan jest: Czy zakladajac mosty zarowno laplanderowe czy unimoga mozna pozostawic oryginalny reduktor, bo to jest sprawa wagi panstwowej :wink: i od tego dopiero zalezec bedzie caly pozniejszy etap doboru mostow :roll:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz sie 01, 2004 10:12 pm

no a jak sie juz dowiem i wszystko bedzie ok :wink: to pewnie jakies oryginalne, po kapitalnym przegladzie, gelendowskie mosty beda do kupienia 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » pn sie 02, 2004 9:58 am

W 463 przedni wał kręci się odwrotnie niż w 460/461- inny reduktor.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn sie 02, 2004 4:16 pm

czyli rozumiem ze w W463 kreci sie w prawo a w pozostalych w lewa strone...
tylko ze ja sie pytam o kierunek obrotow mostow zwolnicowych unimoga i laplandera :-?
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pn sie 02, 2004 9:58 pm

mój znajomy ma sama na ramie range silnik range reduktor tez mosty miał z gra teraz wstawił laplandery no i wierzcie mi daje rade :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość