Strona 1 z 3
Mosty zwolnicowe w G
: pt lip 30, 2004 9:53 pm
autor: MOC
Jak w temacie, uwagi, wskazowki, napotkane problemy, rozwiazania do nch i ewentualne kasztanienie mile widziane
Z tego co wiem waga przodu: 160kg, waga tyl: 130 kg, wymiary wraz kolami; szerokosc: 1,85m (bez 1,78), przeswit 40-45cm dla 33"
Pytanie jak to kurw.a zamontowac, co z przednim mostem ktory kreci w prawo

Re: Mosty zwolnicowe w G
: pt lip 30, 2004 11:33 pm
autor: ---Ryba---
: sob lip 31, 2004 12:07 am
autor: MOC
przeciez pisze ze nie do suzy te mosty
czytac nie umie

Re: Mosty zwolnicowe w G
: sob lip 31, 2004 4:35 am
autor: Marek Glinka
: sob lip 31, 2004 4:50 am
autor: MOC
wiedzialem ze na ciebie mozna liczyc...
: sob lip 31, 2004 5:24 am
autor: leszek
moc a ty byś skończył może jakiegoś syfa i się pokazał a nie tylko budował
reduktor leszczu trzeba mieć od geli żeby taki most założyć .
a tak po za tym to nie kumam mosty od geli zakładasz do geli to co ci nie pasi a jak mosty nie są od geli to kup sobie reduktor z innego placka i po kłopocie
: sob lip 31, 2004 8:35 am
autor: raffik
święte słowa
jak chcesz zwolnice załozyć?
Re: Mosty zwolnicowe w G
: sob lip 31, 2004 10:48 am
autor: Suj
Witam!
ORC coś takiego kombinuje ale pewnie kosztuje 2x więcej niż ja za swój samochód dałem:
http://www.orc.de//inhalt.php?bereich=S ... f3869bbf23
Potem zakładka "Developments" z lewej strony i "portal axle kit"
Swoją drogą pewnie fajna sprawa. Zamarzyło mi się ostatnio jak zawisłem na brzuchu na gminnej drodze wiodącej przez łąkę którą jeno troszkę maszyny z lasu wracające rozryły. Pozdrawiam!
: sob lip 31, 2004 1:41 pm
autor: MOC
leszek pisze:moc a ty byś skończył może jakiegoś syfa i się pokazał a nie tylko budował
reduktor leszczu trzeba mieć od geli żeby taki most założyć .
a tak po za tym to nie kumam mosty od geli zakładasz do geli to co ci nie pasi a jak mosty nie są od geli to kup sobie reduktor z innego placka i po kłopocie
koncze, koncze, ale tak jakos mnie natchnelo na te mosty
co do mostow od G to mam wszystko od G wiec i reduktor jest od G, tyle ze juz wyciagarka podlaczona i przystawka mocy zrobiona wiec nie wywale bo jak
chodzilo mi o to czy da sie jakos przelozyc zwolnice coby sie most w lewo jak w G krecil i po zabawie,
natomiast po przegladnieciu schematu i rysunku - to raczej marzenia scietej glowy
Tak wiec glownym problemem nie sa same mosty ale jak zachowac oryginalny reduktor przy zwolnicowych mostach

: sob lip 31, 2004 1:45 pm
autor: ---Ryba---
MOC pisze:przeciez pisze ze nie do suzy te mosty
czytac nie umie

No widzę przecież. To dla porównania tylko.
: sob lip 31, 2004 1:59 pm
autor: MOC
no ok

: sob lip 31, 2004 2:13 pm
autor: ---Ryba---
Zostało wybaczone.
: sob lip 31, 2004 2:35 pm
autor: raffik
http://www.raffi.pl/targi04/original/targi04_017.jpg
http://www.raffi.pl/targi04/original/targi04_020.jpg
ta cała trójka jest na zwolnicy z unimoga
ale to nie nowość bo Darek Luberda juz dwa lata temu miał zwolnice z Unimoga w swoim Jeepie
jak bardzo chcesz to poszukam fotek ale moze byc ciezko w tym temacie
: sob lip 31, 2004 2:54 pm
autor: Blinq
A ile mniej wiecej waza mosty unimoga ? Bo to chyba ich najpowazniejsza wada w porownianiu do laplanderow?
: sob lip 31, 2004 6:14 pm
autor: raffik
dokładnie nie wiem ale podejrzewam ze 200kg szt
ale za to jaka półośka zacna
i cylinderek taki sam jak w ursusie c330

: sob lip 31, 2004 7:42 pm
autor: Blinq
To przy roznicy cenowej jaka jest miedzy laplanderem, a unimogiem czemu wiekszosc ludzi decyduje sie na produkt volvo? Ze wzgledu na te +~100kg? pozdro
: sob lip 31, 2004 7:44 pm
autor: pol
Blinq pisze:To przy roznicy cenowej jaka jest miedzy laplanderem, a unimogiem czemu wiekszosc ludzi decyduje sie na produkt volvo? Ze wzgledu na te +~100kg? pozdro
ja bym sie zdecydowal na unimoga, do tego krotka gela pickup, z motorem v8 na mechanicznym wtrysku,mniam mniam

: ndz sie 01, 2004 8:05 pm
autor: MOC
no to mam pytanie, czy w unimogu most przedni krci sie w ta sama strone co w G
Bo mam straszna chec na te mosty tylko ten kierunek obrotow jest nie do przejscia

: ndz sie 01, 2004 9:20 pm
autor: suzifan
ja bym sie zdecydowal na unimoga, do tego krotka gela pickup, z motorem v8 na mechanicznym wtrysku,mniam mniam
dokładnie takie coś już jeździ i to w dodatku całą zawieche ma z unimoga i mesio tak jak mówisz V8 5.0
: ndz sie 01, 2004 10:00 pm
autor: raffik
Darek miał 5,2 V8 teraz ma 4,7 V8 i laplanderi i mówi ze jest lepiej
a co do kierunku odrotów wału dowiem sie jutro i dam znać, bo szczerze mówiąc nie wiem

: ndz sie 01, 2004 10:10 pm
autor: MOC
no to super
Tyle ze wciaz nurtuje mnie kwestia ktore mosty lepsze laplanderowskie czy unimogowskie
Z tego przynajmniej co daje sie przeczytac i uslyszec to z zamiennikami chyba latwiejszy dostep od unimoga
Wogole ktos ten temat juz przerabial, bo chcialbym sie dowiedziec ile pracy trzeba wlozyc zeby takie mosty zaadoptowac, jakie ewentualne pulapki, problemy i trudnosci wystepuja przy takiej operacji...
No a najwazniejszym z pytan jest: Czy zakladajac mosty zarowno laplanderowe czy unimoga mozna pozostawic oryginalny reduktor, bo to jest sprawa wagi panstwowej

i od tego dopiero zalezec bedzie caly pozniejszy etap doboru mostow

: ndz sie 01, 2004 10:12 pm
autor: MOC
no a jak sie juz dowiem i wszystko bedzie ok

to pewnie jakies oryginalne, po kapitalnym przegladzie, gelendowskie mosty beda do kupienia

: pn sie 02, 2004 9:58 am
autor: arek.d
W 463 przedni wał kręci się odwrotnie niż w 460/461- inny reduktor.
: pn sie 02, 2004 4:16 pm
autor: MOC
czyli rozumiem ze w W463 kreci sie w prawo a w pozostalych w lewa strone...
tylko ze ja sie pytam o kierunek obrotow mostow zwolnicowych unimoga i laplandera

: pn sie 02, 2004 9:58 pm
autor: CLIMBER
mój znajomy ma sama na ramie range silnik range reduktor tez mosty miał z gra teraz wstawił laplandery no i wierzcie mi daje rade
