Strona 1 z 3

Mosty zwolnicowe w G

: pt lip 30, 2004 9:53 pm
autor: MOC
Jak w temacie, uwagi, wskazowki, napotkane problemy, rozwiazania do nch i ewentualne kasztanienie mile widziane 8)
Z tego co wiem waga przodu: 160kg, waga tyl: 130 kg, wymiary wraz kolami; szerokosc: 1,85m (bez 1,78), przeswit 40-45cm dla 33" :)2
Pytanie jak to kurw.a zamontowac, co z przednim mostem ktory kreci w prawo :roll:

Re: Mosty zwolnicowe w G

: pt lip 30, 2004 11:33 pm
autor: ---Ryba---
MOC pisze:Z tego co wiem waga przodu: 160kg, waga tyl: 130 kg
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Suza prawie tyle waży

: sob lip 31, 2004 12:07 am
autor: MOC
przeciez pisze ze nie do suzy te mosty !!
czytac nie umie :)21

Re: Mosty zwolnicowe w G

: sob lip 31, 2004 4:35 am
autor: Marek Glinka
MOC pisze:
Pytanie jak to kurw.a zamontowac, co z przednim mostem ktory kreci w prawo :roll:
Załóż do góry nogami :lol: :lol: :lol:

: sob lip 31, 2004 4:50 am
autor: MOC
wiedzialem ze na ciebie mozna liczyc...

: sob lip 31, 2004 5:24 am
autor: leszek
moc a ty byś skończył może jakiegoś syfa i się pokazał a nie tylko budował :wink:

reduktor leszczu trzeba mieć od geli żeby taki most założyć . :wink:

a tak po za tym to nie kumam mosty od geli zakładasz do geli to co ci nie pasi a jak mosty nie są od geli to kup sobie reduktor z innego placka i po kłopocie

: sob lip 31, 2004 8:35 am
autor: raffik
święte słowa :P
jak chcesz zwolnice załozyć?

Re: Mosty zwolnicowe w G

: sob lip 31, 2004 10:48 am
autor: Suj
Witam!

ORC coś takiego kombinuje ale pewnie kosztuje 2x więcej niż ja za swój samochód dałem:

http://www.orc.de//inhalt.php?bereich=S ... f3869bbf23

Potem zakładka "Developments" z lewej strony i "portal axle kit"

Swoją drogą pewnie fajna sprawa. Zamarzyło mi się ostatnio jak zawisłem na brzuchu na gminnej drodze wiodącej przez łąkę którą jeno troszkę maszyny z lasu wracające rozryły. Pozdrawiam!

: sob lip 31, 2004 1:41 pm
autor: MOC
leszek pisze:moc a ty byś skończył może jakiegoś syfa i się pokazał a nie tylko budował :wink:

reduktor leszczu trzeba mieć od geli żeby taki most założyć . :wink:

a tak po za tym to nie kumam mosty od geli zakładasz do geli to co ci nie pasi a jak mosty nie są od geli to kup sobie reduktor z innego placka i po kłopocie
koncze, koncze, ale tak jakos mnie natchnelo na te mosty :wink:

co do mostow od G to mam wszystko od G wiec i reduktor jest od G, tyle ze juz wyciagarka podlaczona i przystawka mocy zrobiona wiec nie wywale bo jak :-?
chodzilo mi o to czy da sie jakos przelozyc zwolnice coby sie most w lewo jak w G krecil i po zabawie,
natomiast po przegladnieciu schematu i rysunku - to raczej marzenia scietej glowy :roll:
Tak wiec glownym problemem nie sa same mosty ale jak zachowac oryginalny reduktor przy zwolnicowych mostach 8)

: sob lip 31, 2004 1:45 pm
autor: ---Ryba---
MOC pisze:przeciez pisze ze nie do suzy te mosty !!
czytac nie umie :)21
No widzę przecież. To dla porównania tylko.

: sob lip 31, 2004 1:59 pm
autor: MOC
no ok :wink:

: sob lip 31, 2004 2:13 pm
autor: ---Ryba---
Zostało wybaczone.

: sob lip 31, 2004 2:35 pm
autor: raffik
http://www.raffi.pl/targi04/original/targi04_017.jpg
http://www.raffi.pl/targi04/original/targi04_020.jpg
ta cała trójka jest na zwolnicy z unimoga
ale to nie nowość bo Darek Luberda juz dwa lata temu miał zwolnice z Unimoga w swoim Jeepie
jak bardzo chcesz to poszukam fotek ale moze byc ciezko w tym temacie

: sob lip 31, 2004 2:54 pm
autor: Blinq
A ile mniej wiecej waza mosty unimoga ? Bo to chyba ich najpowazniejsza wada w porownianiu do laplanderow?

: sob lip 31, 2004 6:14 pm
autor: raffik
dokładnie nie wiem ale podejrzewam ze 200kg szt
ale za to jaka półośka zacna
i cylinderek taki sam jak w ursusie c330 :lol:

: sob lip 31, 2004 7:42 pm
autor: Blinq
To przy roznicy cenowej jaka jest miedzy laplanderem, a unimogiem czemu wiekszosc ludzi decyduje sie na produkt volvo? Ze wzgledu na te +~100kg? pozdro

: sob lip 31, 2004 7:44 pm
autor: pol
Blinq pisze:To przy roznicy cenowej jaka jest miedzy laplanderem, a unimogiem czemu wiekszosc ludzi decyduje sie na produkt volvo? Ze wzgledu na te +~100kg? pozdro
ja bym sie zdecydowal na unimoga, do tego krotka gela pickup, z motorem v8 na mechanicznym wtrysku,mniam mniam :lol:

: ndz sie 01, 2004 8:05 pm
autor: MOC
no to mam pytanie, czy w unimogu most przedni krci sie w ta sama strone co w G ??
Bo mam straszna chec na te mosty tylko ten kierunek obrotow jest nie do przejscia :-?

: ndz sie 01, 2004 9:20 pm
autor: suzifan
ja bym sie zdecydowal na unimoga, do tego krotka gela pickup, z motorem v8 na mechanicznym wtrysku,mniam mniam
dokładnie takie coś już jeździ i to w dodatku całą zawieche ma z unimoga i mesio tak jak mówisz V8 5.0

: ndz sie 01, 2004 10:00 pm
autor: raffik
Darek miał 5,2 V8 teraz ma 4,7 V8 i laplanderi i mówi ze jest lepiej
a co do kierunku odrotów wału dowiem sie jutro i dam znać, bo szczerze mówiąc nie wiem
:oops:

: ndz sie 01, 2004 10:10 pm
autor: MOC
no to super :)2
Tyle ze wciaz nurtuje mnie kwestia ktore mosty lepsze laplanderowskie czy unimogowskie :roll:
Z tego przynajmniej co daje sie przeczytac i uslyszec to z zamiennikami chyba latwiejszy dostep od unimoga :-?
Wogole ktos ten temat juz przerabial, bo chcialbym sie dowiedziec ile pracy trzeba wlozyc zeby takie mosty zaadoptowac, jakie ewentualne pulapki, problemy i trudnosci wystepuja przy takiej operacji...
No a najwazniejszym z pytan jest: Czy zakladajac mosty zarowno laplanderowe czy unimoga mozna pozostawic oryginalny reduktor, bo to jest sprawa wagi panstwowej :wink: i od tego dopiero zalezec bedzie caly pozniejszy etap doboru mostow :roll:

: ndz sie 01, 2004 10:12 pm
autor: MOC
no a jak sie juz dowiem i wszystko bedzie ok :wink: to pewnie jakies oryginalne, po kapitalnym przegladzie, gelendowskie mosty beda do kupienia 8)

: pn sie 02, 2004 9:58 am
autor: arek.d
W 463 przedni wał kręci się odwrotnie niż w 460/461- inny reduktor.

: pn sie 02, 2004 4:16 pm
autor: MOC
czyli rozumiem ze w W463 kreci sie w prawo a w pozostalych w lewa strone...
tylko ze ja sie pytam o kierunek obrotow mostow zwolnicowych unimoga i laplandera :-?

: pn sie 02, 2004 9:58 pm
autor: CLIMBER
mój znajomy ma sama na ramie range silnik range reduktor tez mosty miał z gra teraz wstawił laplandery no i wierzcie mi daje rade :)2