elektryka w G230

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
adam_buszkowo
 
 
Posty: 222
Rejestracja: pt paź 05, 2007 5:13 pm
Lokalizacja: KORONOWO-BUSZKOWO

elektryka w G230

Post autor: adam_buszkowo » czw gru 02, 2010 8:17 pm

mam pytanie;
do czego podłączony jest kick down?
przy skrzyni jest jakies urządzenie elektroniczne.po co to?
co w tej skrzyni jest sterowane elektrycznie?
G230 86rok automat
wymienilem silnik na 2,9D i nie dziala kich down
Naprawa sam. Jeep
Części do Jeepów-silniki skrzynie mosty reduktory
do ZJ,XJ WJ,KJ
tel. 794-684-655

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Re: elektryka w G230

Post autor: Liroz » pt gru 03, 2010 11:43 am

pewnie będzie podciśnienie podłączone do stacyjki?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Anton-a8
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn cze 09, 2008 2:25 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Re: elektryka w G230

Post autor: Anton-a8 » ndz gru 26, 2010 1:11 pm

Jest to elektrozawór (czarny, plastykowy z tyłu skrzyni z dochodzącym pojedynczym przewodem elektrycznym) w skrzyni biegów który ma za zadanie zrzucenie biegu o jeden w dół jak dostanie prąd z włącznika pod pedałem gazu lub z czujnika wajchy zmiany biegów w położeniu na 1. bieg (jest on włączany elektrycznie a nie mechanicznie a ruch wajchą tylko włącza styk elektryczny, czyli zrzuca z 2. na 1.)

Awatar użytkownika
adam_buszkowo
 
 
Posty: 222
Rejestracja: pt paź 05, 2007 5:13 pm
Lokalizacja: KORONOWO-BUSZKOWO

Re: elektryka w G230

Post autor: adam_buszkowo » ndz sty 16, 2011 10:31 pm

nie moge przełączyc na pozycje 1
a wiec pewnie powiazane,musze zrobic prosta instalacje do tego
Naprawa sam. Jeep
Części do Jeepów-silniki skrzynie mosty reduktory
do ZJ,XJ WJ,KJ
tel. 794-684-655

Anton-a8
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn cze 09, 2008 2:25 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Re: elektryka w G230

Post autor: Anton-a8 » ndz sty 23, 2011 12:27 pm

Jak nie możesz przełączyć wajchy na pozycję 1. to sprawdź cięgno między wajchą a skrzynią biegów jest ono skracane na sprężynie w pozycji na 1. bieg. cały ten mechanizm jest w gumie która lubi pękać i syf wchodzi i się zacina. Wyczyścić, nasmarować i gumę wymienić i będzie jedynka wchodzić o ile właściwie skróciłeś je przy zmianie silnika bo 2,3 to 4cylindry a 2,9 to 5 cylindrów. Ja wkładałem R6 zamiast R4 tj. 2,3GE skróciłem cięgno i działa bez problemu. Pozostaje jeszcze odpowiednie podłączenie elektryki po wywaleniu benzyny trochę kabelków pozostaje niepotrzebnych i można je usunąć ale najczęściej przy okazji coś się od kick dawna odetnie ale to nie jest trudne do porawienia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość